تیزر فیلم لتیان
08
فوریه

تیزر فیلم لتیان

 

لتیان، نام سدی است که در روی رودخانه جاجرود در در ده کیلومتری شمال شرقی تهران و در جنوب لواسان واقع شده است و 30 درصد آب آشامیدنی تهران را تامین می کند. اکتای براهنی نویسند و کارگردان، فیلمنامه جدید خود را به نام همین سد یعنی لتیان نام گذاری کرده است. در خلاصه ی فیلمنامه آمده است:
سدی بر روابط انسانی، رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن بست است. یک نفر می‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟

 

کارگردان این فیلم یک کار اولی به نام «علی تیموری» است که در اولین تجربه ی سینمایی خود سراغ بازیگران نام آشنایی همچون پریناز ایزد یار، امیر جدیدی، سارا بهرامی، حسن معجونی ، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی فر رفته است. تدوین این کار بر عهده ی محمدرضا مویینی بود و تهیه کنندگی این را مجید مطلبی انجام داده است. پیشنهاد می کنم از مقالات تیزر تبلیغاتی ما دیدن نمایید.

پریناز ایزد یار بعد از نقش آفرینی های فوق العاده ای که در فیلم هایی چون ابد و یک روز، متری شش و نیم، سرخ پوست، سریال شهرزاد و … این بار در فیلم علی تیموری کارگردان فیلم اولی، بازی می کند و نقش روبرویش هم امیرجدیدی است که فیلم های خوب دیگری چون تنگه ابوغریب، اژدها وارد می شود، عرق سرد، قانون مورفی، روز صفر و جدیدا هم که به عنوان بازیگر فیلم سینمایی جدید عالیجناب، اصغر فرهادی کارگردان نام آشنای سینمای ایران و جهان قرار است بازی کند. بعد از شروع کرونا و اتفاقات اخیر که در ایران و جهان رخ داده است و رکود سینما به شدت چشم گیر شده است. تهیه کننده و کارگردان این فیلم نیز تصمیم گرفته اند که فیلم خود را در پلت فورم های اینترنتی نماوا و فیلمیمو به صورت اکران آنلاین پخش کنند، به امید اینکه حداقل بتوانند هزینه ساخت فیلم را برگردانند.

از جمله خدمات طلوع فیلم: ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی

 

 

مطالب بیشتر:

تیزر فیلم تاپ گان2

تیزر فیلم TENET