تیزر فیلم tenet ( انگاشته )
08
فوریه

تیزر فیلم tenet ( انگاشته )

جدیدترین فیلم کریستوفر نولان، در مقام نویسنده و کارگردان فیلم tenet می باشد. در خلاصه ی این داستان آمده که دو نفر از جاسوسان حرفه ای برای اینکه مانع از جنگ جهانی سوم بشوند، وارد داستان پیچیده ای می شوند و به کشف فناوری می رسند که می تواند زمان را وارونه کند، این 15 فیلم کریستوفر نولان در مقام کارگردانی است و یکی از پیچیده ترین و دشوارترین فیلم هایی است که تا به حال به گفته ی خود ساخته است. این کارگردان 50 ساله که اکثر فیلم هایش، فیلم های بسیار موفقی بوده اند و از نظر خیلی از منتقدان دنیا جزو 10 کارگردان برتر حال حاضر سینمای دنیا قرار دارد، در کارنامه اش آثار موفقی چون بتمن ها، اینستالر، اینسپشن ممنتو و … دارد.

این بار کریستوفر نولان با وجود هزینه ی بالای 225 میلیون دلاری ساخت فیلم، سراغ سوپراستار های پول ساز سینما نرفته و بیشتر به قدرت کارگردانی و فیلمنامه خود متکی شده و امیداوار است که بتواند فروش بالایی را در گیشه به دست آورد. تهیه کننده این فیلم کمپانی برادران وارنر است و در این فیلم بازیگرانی همچون جان دیوید واشنگتن، رابرت پاتینسون، فیونا دوریف و مایکل کین نقش آفرینی کرده اند. ساخت موسیقی این فیلم را بر خلاف بیشتر کارهای نولان که هانس زیمر انجام می داد، این بار لودویگ گورانسون بر عهده گرفته است. مدیر فیلمبرداری این فیلم هویتی ون هویتما می باشد. تدوین این فیلم خانم جنیفر لیم انجام داده است. ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند سختی های خود را داشته باشد که طلوع فیلم به خوبی آن ها را کنترل می کند. پیشنهاد می کنم از مقالات تیزر تبلیغاتی ما دیدن نمایید.

بر اساس صحبت های خود کریستوفر نولان و جنیفر لیم، گفته شده است که در این فیلم، از یک پلان جلوه های ویژه کامپیوتری هم استفاده نشده است و تمامی پلان ها از جمله آتش سوزی هواپیما همه به صورت رئال فیلمبرداری شده است. حال باید تا تاریخ اکران فیلم که 3 سپتامبر 2020 می باشد و دوبار هم به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است صبر کنیم تا یکی دیگر از فیلم های خارق العاده کریستوفر نولان را تماشا کنیم.

در زیر می توانید تیزر های تبلیغاتی این فیلم را تماشا نمایید.

مطالب بیشتر:

تیزر فیلم تاپ گان2

تیزر فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری