چرا تیزر تبلیغاتی؟
08
فوریه

چرا تیزر تبلیغاتی؟

بیشتر مواقع مردم این سوال ها را می پرسند که:

  • چرا تیزر تبلیغاتی بسازیم؟
  • اصلا ساخت تیزر تبلیغاتی چه فایده ای داره؟
  • برای چی باید انقدر هزینه کنیم که بخواهیم تیزر بسازیم؟
  • الان تو این شرایط بد جامعه که به زور پول حقوق کارمندها یا کارگرها را می تونم بدم چرا پول را صرف ساخت تیزر تبلیغاتی بکنم ؟
  • اصلا مگه دیده میشه این تیزرها ؟
  • و ….

فقط به همه ی این پرسش ها می توان یک جواب داد و اینکه شما مجبورید که تیزر تبلیغاتی بسازید. اگر قصد پیشرفت کردن دارید اگر قصد درآمد بیشتری دارید اگر قصد این را دارید که بیزنس خودتان را گسترده کنید باید به تبلیغات روی بیاورید .

خب تبلیغات شامل انواع مختلف هستند؛ از تبلیغات سنتی سینه به سینه گرفته تا تماس های تلفنی، کاتالوگ، تراکت، پوستر، بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات روی اتوبوس ها و متروها، تبلیغات در تابلوهای اماکن ورزشی، فرهنگی، باستانی، و تیزرهای تلویزیونی و رادیویی، تیزرهای اینستاگرامی و تلگرامی، تیزر مخصوص سایت ها و …. . این روزها در سبک های مختلفی می توان تیزر تبلیغاتی برای انواع و اقسام پلتفرم های مختلف با سلیقه های مختلف کار کرد. تیزرهای تلویزیونی و رادیویی در کشور ما دارای محدودیت هایی هستند و همچنین هزینه ی بسیار زیادی را باید برای پخش آن در صدا و سیما پرداخت کرد. ولی نمی توان از مخاطب میلیونی اش هم چشم پوشی کرد مخصوصا برای برنامه های پر بیننده این سازمان.

برای شرکت ها و کمپانی هایی که توانایی مالی این را دارند که تیزری برای صدا و سیما بسازند، پیشنهاد می شود حتما این کار رو انجام بدهند و در بهترین برنامه های سازمان پخش تلویزیونی بگیرند ولی از تبلیغات در اینستاگرام، سایت ها و تلگرام و دیگر برنامه های فضای مجازی غافل نشوند. مردم این روزها زمان زیادی را پای اینستاگرام و تلگرام و به طور کلی فضای مجازی می گذرانند پس مخاطب این فضا کم نیست. خب دوستانی که بیزنس های کوچکی دارند و توانایی پرداخت هزینه پخش در صدا و سیما را ندارند بهترین جا برای تبلیغاتشان همین فضای مجازی است.

بیننده نباید از مطالبی که شما در قالب کلیپ اینستاگرامی به آن نشان می دهید خسته بشود، ما در صفحه  تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بیشتر راجع به این موضوع صحبت کرده ایم.

درست است که شرایط اقتصادی این رزوها به شدت بد است ولی شما با دست روی دست گذاشتن نمی توانید این شرایط را درست کنید و باید در این اوضاع بد به رقابت بپردازید. شما باید سهم خودتان را از بازار به دست آورید و به مردم بگویید که شما توانایی انجام کارهایشان را دارید یا محصولی که تولید کرده اید با محصولی که هر روز در صدا و سیما به طور گسترده تبلیغات می کند، تفاوتی ندارد و حتی مشتری هزینه کمتری را می پردازد برای خرید محصولی با کیفیت تر از آن. خلاصه باید به این نکته توجه داشت که تیزر تبلیغاتی، مستند و عکاسی تبلیغاتی، انیمشن و موشن گرافیک در فروش شما و شناخت برند شما به مشتریان تاثیر گذار است.

چرا تبلیغات خوب کار می کند؟

بعضی ها می گویند ما تحت تاثیر تبلیغات نیستیم و اصولا تبلیغات کار بیهوده است. من بدون تبلیغات محصولم را می فروشم، من بدون تبلیغات خدماتم را ارائه می دهم به علت اینکه من محصولم درجه یک هست و خدماتم عالی هست. اشتباه در همین جاست، شمایی که دارای یک محصول عالی هستید و خدمات قابل توجهی را ارائه میدهید اگر به درستی وارد چرخه ی تبلیغات شوید می توانید چندین برابر الان فروش بیشتری داشته باشید، چون مردم بیشتری با شما آشنا شده اند و از محصولاتتون رضایت کامل داشته اند.

برای کسانی که در بازاریابی هستند، شنیدن این یک چیز آشنا است. من اغلب با اشاره به اینکه شرکت های آمریکایی 70 میلیارد دلار سرمایه گذاری نمی کنند (در چیزی که فکر می کردند کار نمی کند، سرمایه گذاری می کنند. شرکت ها انتظار دارند که تبلیغات مانند هر سرمایه گذاری دیگر، بازده تولید کند. دلیل اینکه دوست من (و من حدس می زنم، بسیاری از دوستان شما) فکر می کنند تبلیغات “کار نمی کند” این است که آنها فکر می کنند تبلیغات می کوشد تا به آنها زودتر سود برساند.

تبلیغات موفقیت آمیز به ندرت از طریق استدلال یا فراخوان انجام می شود. درعوض، این خاطرات و احساسات مثبتی ایجاد می کند که به مرور زمان بر رفتار ما تأثیر می گذارد تا ما را ترغیب کند تا بعداً چیزی بخریم. هیچ کس دوست ندارد فکر کند که به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرد. در حقیقت، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد ما به تلاش های برهنه برای اقناع پاسخ منفی می دهیم.

ساخت اینترو رایگان با موبایل را در این صفحه بیاموزید.

چرا مردم به تبلیغات ویدیویی توجه می کنند؟

چرا مردم به تبلیغات ویدیویی توجه می کنند؟
چرا مردم به تبلیغات ویدیویی توجه می کنند؟

چه هزینه ای برای کسب و کارهای ایران در 40 سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است؟ این هزینه مراقبت های بهداشتی یا مالیات و حتی جبران خسارات اجرایی نیست. این تبلیغات، دقیق تر هزینه های متوجه مصرف کننده است. قیمت تیزر تبلیغاتی را از طلوع فیلم بپرسید…

با افزایش تقاضا، قیمتها افزایش می یابد. در سالهای اخیر با گسترش مارک ها و محصولات جدید، توجه بازار به توجه مصرف کنندگان به طرز چشمگیری افزایش یافته است. با این وجود، جلب توجه فقط با رشد جمعیت می تواند رشد کند. در عین حال، مصرف کنندگان برای جلوگیری از توجه به تبلیغات از جمله مسدود کننده های تبلیغاتی و دستگاه های تلفن همراه با انواع ابزارها مسلح شده اند که به آنها امکان می دهد توجه خود را به محتوای مورد نظر خود تغییر دهند.

این شرط مطمئنی است که نسبت آگهی به فروش شرکتهای بزرگ در همین مدت بر همین اساس افزایش یافته است و بالا رفتن هزینه، جلب توجه مصرف کننده، باعث شده است تا شرکت های کوچکتر و بدون «جیب های عمیق» به سمت کنار گذاشتن تبلیغات رسانه های جمعی در مجموع، با تبلیغات، تخفیف و هدیه دادن، تبدیل به روش مطلوب آنها برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد محصولات جدید می شود. با مطالعه  مقالات تیزر تبلیغاتی، اطلاعات عمومی و تخصصی خود راجع به این حوزه را بیشتر کنید. 

در این محیط رقابتی شدید، شرکت ها باید بهترین شیوه ها را برای جلب و حفظ توجه مصرف کننده بدانند. تحقیقات ما نشان می دهد كه هیچ رویكرد جهانی قابل اجرا وجود ندارد، آنچه مهمتر است تطبیق تبلیغات به متن مناسب است. نکته مثبت این است که میزان توجهی که مصرف کنندگان (احتمالاً بدون توجه به مارک یا محصول) به تبلیغات می دهند بسیار قابل پیش بینی است. به عنوان مثال، افراد در سینما تمایل دارند که به تبلیغات و تریلرها توجه زیادی نشان دهند. از طرف دیگر، چند وظیفه رسانه ای – به عنوان مثال افرادی که تلویزیون را با رایانه در دامان خود تماشا می کنند – تمایل دارند که کمتر توجه کنند. اگر آنها جوان هستند و همچنین یک تلفن همراه در کنار خود دارند، حتی توجه کمتری به آنها می کنند. بنابراین، بهترین محتوا برای تبلیغات، بستگی به بستری دارد که بینندگان در معرض این تبلیغات قرار بگیرند و میزان توجه پیش بینی شده ای که احتمالاً ارائه می دهند را داشته باشند.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب

به چه تیرزی تیزر تبلیغاتی خوب گفته می شود؟ و چه به تیزری تیزر تبلیغاتی بد گفته می شود؟ اصولا به طور کلی هر فیلم کوتاه چند ثانیه ای که باعث حوصله سر رفتن مخاطب بشود و مخاطب با دیدن اون حس خوبی نداشته باشد را تیزر بد می گویند و بر عکس آن تیزر تبلیغاتی که مخاطب می بیند و از آن حس خوبی می گیرد و دوست دارد آن محصولی را که در تیزر تبلیغ شده است، خرید کند یا این که با خدماتی که آن شرکت ارائه می دهد ارتباط بر قرار کند را تیزر تبلیغاتی خوب می گویند. پیشنهاد می کنم حتما ازمطلب “تیزر تبلیغاتی چیست؟” دیدن نمایید.

شبکه تبلیغاتی چیست؟

شبکه های تبلیغاتی، موجودی های تبلیغاتی را از منابع عرضه جمع می کنند و آنها را با منابع تقاضا جستجو می کنند که به دنبال اسلات تبلیغ هستند. منابع عرضه در یک شبکه تبلیغاتی، معمولاً برنامه هایی را از ناشران و توسعه دهندگان برنامه تشکیل می دهند. منابع تقاضا، از تبلیغاتی تشکیل شده است که به دنبال قرار دادن تبلیغ خود در برنامه دیگری هستند.

بسیاری از شبکه های تبلیغاتی، طیف گسترده ای از قالب های مختلف، از آگهی ها گرفته تا تبلیغات بومی را پشتیبانی می کنند، در حالی که برخی دیگر روی قالب های خاص، مانند فیلم متمرکز شده اند.

از طرف تقاضا، برخی از شبکه های تبلیغاتی، بستری را برای تبلیغ کنندگان برای ورود به سیستم و مدیریت کمپین های خود ارائه می دهند. دیگران خدمات مدیریتی ارائه می دهند که در آن مدیران حساب کاربری مشورتی ارائه می دهند و از تخصص خود استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که فعالیت در سطح بهینه انجام می شود. (نقش تیزر در کمپین های تبلیغاتی چیست؟)

چرا شبکه های تبلیغاتی مهم هستند؟

شبکه های تبلیغاتی، یک عنصر مهم درآمدزا از اکوسیستم تبلیغاتی است. آنها به عنوان واسطه فنی و تجاری بین تبلیغ کنندگان و ناشران عمل می کنند.

در سطح فنی، یکپارچه سازی اغلب برای طرف عرضه فراهم می شود تا موجودی خود را ارائه دهد و طرف تقاضا بتواند فعالیت ها را نظارت کند. از نظر تجاری، شبکه های تبلیغاتی، پرداخت ها و معاملات را تسهیل می کنند.

فهرست ایده های تبلیغاتی را از این صفحه بخوانید

شبکه تبلیغاتی طلوع فیلم

چند سالی است که شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم در حوزه تبلیغات به صورت قوی وارد عمل شده است. این شرکت با ساخت بیش از 100 تیزر و مستند تبلیغاتی، سابقه درخشانی در این زمینه دارد. فناوری اختصاصی، ما به ما امکان می دهد تا تبلیغات را برای تبلیغ کنندگان، در سطوح مختلف بهینه سازی کنیم. با استفاده از تجزیه و تحلیل، ما تنظیمات لازم را برای انجام کارها در زمان واقعی انجام می دهیم و از دستیابی به اهداف مشتری اطمینان می یابیم که هزینه های خرید را کاهش می دهد.

تیم عملیات اختصاصی شبکه ما دائماً بر ترافیک کمپین ما نظارت می کند و از معیارهای پیشرفته قبل از تبدیل استفاده می کند، و فقط کار با کیفیت را برای مشتریان خود تضمین می کند. شبکه تبلیغاتی طلوع فیلم با  متخصصان و فناوری تبلیغاتی پیشرفته، بالاترین ارزش عمر و میزان تعامل را برای کاربران فراهم می کند تا به تبلیغ کنندگان کمک کند اهداف خود خود را در سراسر ایران برآورده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های ما می توانید به قسمت درباره ما و همچنین برای دیدن نمونه کار تیزر تبلیغاتی و مستند های تبلیغاتی به قسمت نمونه کار ها مراجعه کنید.