آموزش ساخت اینترو با گوشی رایگان
25
فوریه

اینترو به معنی کلمه ی مقدمه می باشد و به ویدوی کوتاه چند ثانیه که اول کلیپ های تبلیغاتی، آموزشی، صنعتی، هنری و هر ویدویی که نیاز دارید یک مقدمه ی کوتاه داشته باشد گفته می شود. اینترو ها به وسیله  موزیک های کوتاه جذاب، افکت های صوتی و جلوه های ویژه کامپیوتری ساخته میشود.

اینتروها امروزه  بیشتر در کلیپ هایی که در فضای مجازی ساخته میشود طرفدار دارد و شبکه های اجتماعی قدرتمندی مثل اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و آپارات کاربرد دارد. معنای دیگر اینترو لوگو موشن هم گفته می شود. که این واژه هم از دو کمله لوگو و موشن ساخته شده است که به معنای حرکت لوگو می باشد.

قطعا تا به حال به اهمیت تولید محتوا پی برده اید و میدونید که باید بتونید برای معرفی خود و محصولاتتون محتوای جذاب تولید کنید. شما میتوانبد با وارد شدن به صفحه ی برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی از آموزش های رایگان استفاده کرده و با گوشی خود ادیت کنید.

در زیر بیشتر راجع به این 6 اپلیکیشن صحبت می کنیم تا بتونید به راحتی و رایگان به سراغ ساخت تریلر با گوشی رفته و تولید محتوا کنید.

آموزش تولید محتوای حرفه‌ای با موبایل - آکادمی نوین

چگونه اینترو بسازیم ؟

خب اگر بخواهیم ساخت اینترو را به دو قسمت اینترو حرفه ای و اینترو آماتور تقسیم بندی کنیم باید بدانیم برای ساخت اینترو حرفه ای لازم است به سراغ پیدا کردن شرکت هایی که ساخت لوگو موشن ها و تیزرهای تبلیغاتی را انجام می دهند برویم، چون آن ها با استفاده از دانش و تکنولوژی که در اختیار دارند و کمک گرفتن از اتاق فکر قدرتمندشان می توانند بهترین ایده ها و طراحی ها را برای ساخت اینترو یا لوگو موشنی که نیاز دارید انجام دهند.

5 نرم افزار تیزر تبلیغاتی کدامند؟؟ توصیه میشود وارد صفحه ی نرم افزار برای ساخت تیزر تبلیغاتی شوید تا بتوانید یک تیزر تبلیغاتی پر بازدید بسازید.

اما اگر دنبال ساخت لوگو موشن های رایگان یا اینتروهای رایگان هستید می توانید از نرم افزارهای بزرگ و کوچک که برای کامپیوترها و گوشی های هوشمند ساخته شده اند استفاده کنید. هر چه این نرم افزارها و اپلیکشن ها قدرتمند باشند نیاز به کامپیوتری با سخت افزار قدرتمند گوشی های هوشمند با کانفینگ بالا دارید.

چگونه اینترو بسازیم ؟

ساخت اینترو رایگان

برای ساخت اینترو رایگان با کامپیوتر های خانگی می توانید سراغ نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، پریمیر و افتر افکت بروید. هر چه قدر که با این نرم افزارها بیشتر آشنا باشید و بتوانید بهتر کار کنید اینتروهای جذاب و حرفه ای تری می توانید بسازید.

البته نکته ی مهمی که باید بدانیم این نرم افزارهای قدرتمند پولی هستند و هزینه ی بالایی هم باید برای خرید لایسنس اورجینال آن در تمام دنیا بپردازید و استفاده از نسخه های کرک شده این نرم افزارها در کشورهایی که قانون کپی رایت را رعایت می کنند بازخورد قانونی دارد.

امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته است. برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای وارد صفحه ی ساخت تیزر شوید.

اما در کشور عزیزمان هیچ قانون کپی رعایت داخلی و خارجی رعایت نمی شود و با خیال راحت از این نرم افزارها می توانید استفاده کنید. نکته ی مثتبی هم که وجود داره آموزش های رایگان زیادی هم در سایت ها و پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی به زبان فارسی وجود دارد.

ساخت اینترو با گوشی

نرم افزارهای قدرتمند کامپیوتری که در بالا به آن ها اشاره کردیم و باری ساخت اینتور مورد استفاده قرار می گیرد ورژن موبایل آن ها هم موجود است و شما با سرچ در اپل استور، گوگل استور یا بازار می توانید این اپلیکیشن ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

اما اپلیکیشن های خیلی با محیط وکاربری ساده تر و راحت تری هم وجود دارد که می توانید برای ساخت اینترو با گوشی از آن ها استفاده کنید. یکی از این اپیکیشن ها این شات (InShot) نام دارد.

از اینشات می توانید برای تولید اینترو های جذاب با ده ها افکت صوتی و تصویری وتایپوگرافی با رنگ بندی های مختلف استفاده کنید. پیکسل لب و کاین مستر نام دو اپلیکشن ساده ی دیگر در زمینه ی طراحی اینترو یا لوگوموشن توسط تلفن های همراه هستند.

شما می توانید به راحتی با اضافه کردن بک گراند، عکس اصلی، موسیقی انتخابی و افکت هایی که از اپلیکیشن انتخاب می کنید یک لوگوموشن یا اینترو جذاب را بسیازید.

در صفحه ی آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت 5 کلیپ آموزشی وجود دارد که با یادگیری آن ها، میتوانید تیزر های شیک و ساده ای برای محصولات خود بسازید.

آموزش ساخت اینترو با گوشی

 

شما می توانید با یک سرچ ساده در گوگل به زبان انگلیسی یا فارسی آموزش های ساخت اینترو با گوشی تلفن همراه را ببینید. معمولا این آموزش ها پیچیده نیستند به خاطر اینکه ابزارهایی که در این اپلیکیشن ها به کار رفته است، ابزارهای آشنایی هستند که در بیشتر نرم افزارها و اپلیکشن ها شما آن ها را دیده اید و با آن ها کار کرده اید.

نرم افزار های معرفی شده در این مطلب:

Photoshop

premiere

after effect

InShot

PixelLab

KineMaster

4.4/5 - (13 امتیاز)