آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با فتوشاپ
30
ژانویه

حتما میدانید که تصاویر متحرک بیشتر به چشم می آیند تا تصاویر ثابت، شاید هزینه موشن گرافیک یا تیزر های تبلیغاتی حرفه ای بالا باشد، ولی خب کسب و کار شما به آن ها نیاز دارد، در اینجا بد نیست نگاهی به بنر های تبلیغاتی بیاندازید. خیلی راحت میتوان این بنر های متحرک را طراحی و در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در این مطلب ما آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با فتوشاپ را در قالب 5 ویدیو حرفه ای ارائه داده ایم. اگر وقت کافی دارید، می توانید با یادگیری از آنها، در یک روز چند بنر یا تیزر تبلیغاتی برای خود در فتوشاپ طراحی کنید. با ما همراه باشید.

در ویدیو اول که زمانش 10 دقیقه است، شما یاد میگیرید یک بنر شیک و ساده ای را با کمک فتوشاپ طراحی کنید. صفر تا صد طراحی این بنر و به حرکت در آوردن المان های آن آموزش داده شده است.

 

ساخت گیف تبلیغاتی متحرکت آنقدر ها هم سخت نیست، شما خیلی راحت با ویدیو 24 دقیقه ای زیر میتوانید آن را یاد گرفته و هرگونه تصاویری را به حرکت در آورید.

 

بهترین نرم افزار برای ساخت تیزر تبلیغاتی کدام است؟ داخل لینک به معرفی 5 مورد از بهترین ها پرداخته ایم.

ویدیو زیر که 14 دقیقه است، ترکیبی از دو نرم افزار فتوشاپ و پریمیر را آموزش داده است، وقتی پای پریمیر در حرکت تصاویر به میان می آید، بحث کمی حرفه ای می شود ولی جای نگرانی نیست، چراکه قدم به قدم تمامی مراحل آموزش داده است. در ضمن برای آموزش تیزر با پریمیر می توانید از این لینک استفاده کنید.

 

بنر تبلیغاتی که به صورت نوشتاری متن هست و کنارش یک عکس حرکت می کند. در این آموزش حرفه ای که 23 دقیقه است. شما یک روش دیگری از طراحی تیزر و بنر های تبلیغاتی را یاد میگیرید. (در همین مورد آموزش ساخت تیزر با افترافکت را از دست ندهید.)

 

ویدیو زیر که 27 دقیقه است، به نظرم ویدیو کاملی در این زمینه هست، فقط صدای ویدیو پایینه که پیشنهاد می کنم صدای کامپیوتر خود را افزایش داده تا کامل متوجه آموزش بشوید. (آموزش ساخت تیزر استوری با 4 روش مختلف را در لینک مشخص شده تماشا کنید.)

 

5 ویدیویی که در زمینه آموزش ساخت تیزر با فتوشاپ بودند تمام شد، امیدوارم همان آموزشی باشد که به دنبالش بودید و این بحث را به صورت کامل یاد گرفته باشید. نکته ای که وجود دارد این است که شما علاوه بر یادگیری ابزاری مثل فتوشاپ لازمه دید هنری نیز داشته باشید، تا بتوانید خلاقیت به خرج داده و بنر های تبلیغاتی زیبا طراحی کنید. 

ساخت تیزر تبلیغاتی با اینشات با 7 ویدیو آموزشی حرفه ای

لطفا هرگونه سوالی در این موارد دارید در بخش کامنت ها مطرح کنید.

Rate this post