بهترین نرم افزار برای ساخت تیزر تبلیغاتی
25
فوریه

در مرحله ی پس تولید تیزرهای تبلیغاتی برای ادیت راش ها و اصلاح رنگ و نور، صداگذاری، اضافه کردن موشن گرافیک و تایپوگرافی، افزودن جلوه های ویژه رایانه ای نیازمند چند نرم افزار قدرتمند هستیم که در زیر به اختصار هر یک از این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته است. توصیه میشود وارد صفحه ی تیزر تبلیغاتی شوید تا بتوانید در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب کنید.

1 – نرم افزار ادوب فتوشاپ

در سال 1988 توماس نول وجان نول به طور کاملا رسمی فتوشاپ را روانه بازار کردند. از زمانی که فتوشاپ برای اولین بار به بازار تا به امروز دچار تغیرات و دگرگونی های بسیار زیادی شده و هر سال که گذشت تیم سازنده آن امکانات و ابزارهای جذاب تر و کاربردی تری را به نرم افزار اضافه کردند.

نرم افزار ادوب فتوشاپ

کار اصلی فتوشاپ، تدوین و ادیت عکس ها می باشد که در نسخه های جدید آن امکانات بیشتری به آن اضافه شده است. فتوشاپ برای سیستم عامل های لینکوس، ویندوز و مک طراحی شده بود که تا ورژن 10 آن لینوکس را ثاپورت می کند و نسخه های جدیدتر آن مخصوص ویندوز و مک می باشد.

فتوشاپ را می توان به عنوان معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار ادیت عکس ها و تصاویر معرفی کرد. در فتوشاپ می توان طراحی ها دو بعدی و سه بعدی انجام بدهید و مدل های انیمیشنی و حتی رئال طراحی کنید. نرم افزار فتوشاپ که یکی از نرم افزارهای اصلی شرکت ادوبی می باشد توانسته است در این سال ها طرفرداران و کابران زیادی را به سمت خود بکشاند و محبویت زیادی را کسب کند.

در همین رابطه پیشنهاد می کنم به صفحه آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با فتوشاپ مراجعه کنید تا بتوانید در کمتر از 10 دقیقه یک بنر شیک و ساده و حرفه ای با فتوشاپ طراحی کنید.

در بین سازندگان تیزر تبلیغاتی هم فتوشاپ محبوبیت زیادی را دارد به علت اینکه خیلی از عکس ها و طراحی هایی که در تیزرهای رئال و تلفیقی به کار می برد با این نرم افزار می توان طراحی و ادیت کرد. اساسی ترین کاربرد نرم افزار فتوشاپ برای تیزرهای تبلیغاتی در تیزرهای انیمیشنی و موشن گرافیک می باشد. به طور کلی فتوشاپ را می توان به عنوان مادر نرم افزارهای شرکت ادوبی معرفی کرد.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

سایت شرکت سازنده

2 – نرم افزار ادوب پریمیر

نرم افزار محبوب و پرطرفدار دیگر شرکت ادوبی، پریمیر می باشد. پرمیر برای بار اول در سال 1991 برای سیستم عامل مک روانه بازار شد. نسخه ی پیشرفته تر و تکیمیلی این نرم افزار در سال 2003 و با نام ادوب پریمیر پرو باز طراحی شده و امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شد.

نرم افزار ادوب پریمیر

ما صفحه ای با عنوان  آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر داریم که شما می توانید با آموزش های آن در عرض 15 دقیقه، یک ویدیو عالی برای خود تهیه کنید.

ادوبی، هر سال نسخه ی جدیدی از پریمیر را برای طرفدران خود ارائه می دهد. این نرم افزار علاوه بر اینکه در خود قابلیت های بسیار زیادی برای ویرایش فیلم، اصلاح رنگ و نور، صداگذاری و… دارد از پلاگین های بی شماری پشتیابانی می کند که هر کدام قابلیت وافکت جدیدی را به نرم افزار اضافه می کنند. از یکی از قابلیت های بی شمار این نرم افزار می توان به رابط کاربری فوق العاده اش اشاره کرد.

که به صورت مداوم بروز رسانی می کند و کاربران می توانند چند پروژه مختلف با هم کار کنند تا سرعت عمل بیشتری داشته باشند. بیشتر فیلم ها و تیزرهای ایرانی و خارجی توسط این نرم افزار تدوین شده اند. در این نرم افزار شما راش هایی را که توسط دوربین فیلمبرداری کرده اید وارد می کنید و می توانید تدوین را شروع کنید.

این نرم افزار به صورت تخصصی برای ادیت فیلم ها و کلیپ ها طراحی شده است اما خیلی از پروژه ها ی بزرگ و کوچک تبلیغاتی و رئال با این نرم افزار اصلاح رنگ و نور و صداگذاری کرده اند. پریمیر از داده های بی شماری از فایلهای ویدویی با پسوندهای ضبط مختلف، فایل های صوتی، کدک ها پشتیبانی می کند و حتی می توان ادیت های سه بعدی هم در پریمیر انجام داد.

پیشنهاد کاربران: 10 ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

یکی از معروف ترین شرکت هایی که به آموزش نرم افزارهای ادوبی در دنیا می پردازد شرکت لیندا می باشد که آموزش های پریمیر فوق العاده ار ارائه می دهد.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

سایت شرکت سازنده

3 – نرم افزار افترافکت

یکی از سخت ترین و پیچیده ترین نرم افزارهای شرکت ادوبی برای کاربران نرم افزار افتر افکت می باشد. این نرم افزار که اولین بار در سال 1993 توسط شرکت ادوبی وارد بازار شد برای انجام طراحی جلوه های ویژه سینمایی، موشن گرافیک های دو بعدی و سه بعدی و ترکیب عناصر بصری مختلف ارائه شده است.

نرم افزار افترافکت

این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی دارد، از کارکردن با فیلم هایی که به صورت پرده کروماکی فیلمبرداری می شود و قرار است جلوه های ویژه سینمایی روی آن صورت بگیرد تا اصلاح حرکت و نور پردازی دیجیتالی، ترکیب انیمیشن و رئال می توان نام برد.

می توان افتر افکت را قدرتمندترین و بی رغیب ترین نرم افزار شرکت ادوبی دانست و هیچ شرکت دیگری که با شرکت ادوبی رقابت دارد نتوانسته است نرم افزار جامع و کاربری مانند افترافکت را ارائه بدهد.

برای دیدن یک آموزش عالی از نرم افزار افتر افکت توصیه میشود حتما وارد صفحه آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت شوید تا بتوانید یک ویدیو از معرفی محصولاتتان ساخته و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

از مهمترین قابلیت هایی که این نرم افزار برای سازندگان تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ های تبلیغاتی دارد می توان به طراحی افکت ها بر روی متون، مدیریت نویزها در تصاویر، لایه بندی راش ها، افکت های دوبعدی و سه بعدی، خلق اشکال متحرک…. عنوان کرد.

قابلیت های بسیار زیاد در تولید و طراحی جلوه های ویژه سازندگان تیزرهای تبلیغاتی را مشتاق کرده است تا از این نرم افزار کاربردی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی شان استفاده کنند و یک دنیای خیالی را در کنار دنیای رئال به مردم نشان بدهند. بیشتر تیزرهای موشن گرافیک دو بعدی و سه بعدی در جهان هم توسط این نرم افزار طراحی و ساخته می شود.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

سایت شرکت سازنده

پیشنهاد کاربران: ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی

4 – نرم افزار ادوب ادیشن

ادیشن نام نرم افزار اختصاصی ادیت صدا است که توسط کمپانی ادوبی وارد بازار شده است. این نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای ادیت صدا، میکس، اعمال افکت های صوتی بر روی اکثر فایل های صوتی کاربرد دارد. با این نرم افزار به صورت ویژه می توان صداگذاری فیلم ها و تیزرهای تبلیغاتی را انجام داد.

نرم افزار ادوب ادیشن

ادیشن نرم افزاری است که بیشتر صداگذاران از آن استفاده می کنند و امکانات و قابلیت های بسیار بالاتری در زمینه تدوین صدا نسبت به ادوب پریمیر دارد. به کمک ادیشن می توان هواهای اضافه و صداهای اضافه را از محیط گرفت. می توان به صدا حجم داد، صدا را دالبی کرد.

صدای مونو را به استریو و برعکس تبدیل کرد. اولین نسخه ی ادیشن در سال 2003 ساخته شد و در آن زمان نتوانست محبوبیت زیادی کسب کند. به مرور زمان ادوبی امکانات و ابزارهای جذاب بسیار زیادی را برای صداگذاران در نرم افزار ایجاد کرد تا بتواند این نرم افزار را هم مثل بقیه ی نرم افزارهای پر طرفردارش محبوب بکند.

از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکانات نویزگیری آن است که توانسته است محیط بسیار کاربردی را در اختیار صداگذار قرار دهد.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

سایت شرکت سازنده

5 – نرم افزار انکودر

نرم افزاری که برای یک کار بسیار مهم و تخصصی توسط شرکت ادوبی وارد بازار شد نامش انکودر است. این نرم افزار وظیفه اش رندرنیگ می باشد و قابلیت بسیار خوب و مهمی که دارد می تواند چندین کلیپ و تیزر و فیلم را پشت سر هم به ترتیب رندر بگیرد.

نرم افزار انکودر

انکورد نرم افزاری است بسیار پرطرفدار در میان کاربرانی که با نرم افزارهای دیگر ادوبی که در بالا معرفی کردیم است. به علت اینکه کاربران می توانند از چند نرم افزار مختلف مثل پریمیر و افترافکت و ادیشن رندرهای خود را با انکودر سینک بکنند.

یکی از کارهای جذابی که شرکت ادوبی در این سال ها انجام داده است سینک کردن این نرم افزارها با هم است به طوری کسی که وظیفه تدوین و جلوه های ویژه و صداگذاری یک تیزر تبلیغاتی را بر عهده دارد می تواند محیط این نرم افزارها را به مربوط کند وهر تغییری که در یک نرم افزار انجام دهد در آن نرم افزار دیگر نیز انجام یابد.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

سایت شرکت سازنده

بهترین نرم افزار ساخت کلیپ برای کامپیوتر

یکی از سوال هایی که در کامنت ها همیشه از ما پرسیده شده است این است که برای ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی خانگی کدام نرم افزار بهترین است.

با توجه به مطالبی که در بالا عنوان کردیم شاید جواب سوالتان را گرفته اید و متوجه شده باشید که برای ساخت یک تیزر یک کلیپ و یک کلیپ فیلم از مجموعه نرم افزارها استفاده می شود تا به خروجی ایده و نهایی رسید و اینگونه نیست که یک نرم افزار را بتوان به عنوان بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی یا ساخت کلیپ تبلیغاتی معرفی کرد.

ما به شما مجموعه نرم افزارهای کاربردی شرکت ادوبی را معرفی می کنیم و این را بدانید که کارکردن با این نرم افزارها نیازمند آموزش تخصصی و حرفه ای می باشد و باید ساعت ها و روزها برروی پروژه های مختلف تمرین کنید تا بتوانید با این نرم افزارها ارتباط کامل برقرار کنید.

 

Rate this post