آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر
29
ژانویه

امروز به آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر رسیدیم، در این صفحه 5 کلیپ حرفه ای برای شما قرارداده ایم که در آن ها ساخت تیزر به روش های مختلف آموزش داده شده. همانطور که میدانید نرم افزار پریمیر قابلیت های زیادی برای تدوین ویدیو دارد و شما به صورت رایگان، فقط با داشتن دانش کار با نرم افزار می توانید ویدیو های حرفه ای خروجی بگیرید. به همین منظور متخصصان از این نرم افزار برای کلیپ های تبلیغاتی نیز استفاده می کنند.

اولین کلیپ آموزشی مربوط میشه به یک تدوین حرفه ای از راش های فیلمبرداری نوشیدنی های ایستک و تاپ ناچ. به جرئت میتوان گفت این کلیپ جوری ساخته شده که بیننده با دیدن آن هوس یک نوشابه خنک را می کند. از آموزشش لذت ببرید:

 

در دومین ویدیو شما یاد میگیرید در عرض 15 دقیقه، یک ویدیو عالی برای خود تهیه کنید. یک آموزش حرفه ای که می توان با کمک آن کلیپ های جذابی برای تولید محتوای اینستاگرام در نظر گرفت. البته ما صفحه دیگری با عنوان آموزش ساخت تیزر استوری داریم که به صورت تخصصی این مورد را آموزش داده ایم.

 

نسبت هزینه تولید تیزر و هزینه پخش درست در اینستاگرام اهمیت بالایی دارد، در صفحه تیزر تبلیغاتی اینستاگرام اطلاعات مفیدی راجع به این مورد داده ایم.

ساخت کلیپ با پریمیر

ساخت کلیپ با پریمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول اینکه این کلیپی که می خواهید بسازید یک کلیپ تبلیغاتی است یا یک کلیپ علمی یا کلیپ عاشقانه، کلیپ سیاسی یا کلیپ خانوادگی و…. تدوین این کلیپ ها با پریمیر قابل انجام است، اما نحوه ی کات زدن، سینک کردن موسیقی، اصلاح رنگ و نور، استفاده از افکت های صوتی و تصویری برای هر کدام متفاوت است.

set matte برای تیزر تبلیغاتی

تکنیک یا افکت ست مت (set matte) را میشناسید؟ در این آموزش شما یاد میگیرید که افکت ست مت را روی تیزر تبلیغاتی خود اعمال کرده تا یک کلیپ حرفه ای ساخته باشید. این آموزش 18 دقیقه هست و پیشنهاد می کنم چندبار ببینید تا کامل متوجه روند کار بشوید.

 

در لینک بهترین نرم افزار ساخت کلیپ برای کامپیوتر 5 مورد از نرم افزار های حرفه ای که پریمیر یکی از آن هاست را معرفی کرده ایم.

آموزش ابتدایی پریمیر برای تیزر تبلیغاتی

شاید این ویدیو را بهتر بود در ابتدای مطلب قرار بدم. این آموزش 23 دقیقه ای به شما کلیات و مبتدیات نرم افزار پریمیر را یاد می دهد به طوری که شما با اصطلاحات و کارهای اولیه آشنا می شوید. در ضمن برای اطلاع از هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی از این لینک استفاده نمایید.

 

آموزش زیر مخصوص حرفه ای هاست و توصیخ میکنم قبل از دیدن آن آموزش بالایی را تماشا کنید. در این آموزش یاد میگیرید حتی راش هایی که با موبایل گرفته اید را به صورت حرفه ای تدوین کنید. پیشنهاد می کنم تا انتها ببینید.(اگر به فتوشاپ علاقه مند هستید، برای شما مطلب آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با فتوشاپ را آماده کرده ایم.)

 

این صفحه بنابه درخواست شما می تواند در آینده آپدیت شود و ویدیو های بیشتری در آن قرار بگیرد، این موضوع را حتما در کامنت ها به ما اطلاع بدین. پیشنهاد میکنم از صفحه آموزش تیزر با افترافکت هست نیز دیدن نمایید تا تکنیک های موجود در آن را نیز فرا بگیرید.

گاهی اوقات هم نیازدارید یک کلیپ ساده و سریع تهیه کنید، برای این حالت می‌توانید از برنامه‌های معرفی شده در ساخت تیزر با گوشی استفاده کنید.

ساخت تیزر با  پریمیر بسیار جذاب و فوق العاده است. وقتی شما راش هایی را که از قبل با دوربین فیلمبرداری کرده اید وارد پریمیر می کنید صدها افکت را می توانید به راش ها اضافه کنید. افکت های زیاد ویدیویی و صوتی باعث می شود تا شما قدرت بیشتری برای تدوین پروژه های تیزر خود داشته باشید. آموزش ساخت تیزر با پریمیر باعث می شود تا شما محیط نرم افزار را به خوبی یاد بگیرید و با داشتن علم تدوین بتوانید بهترین خروجی ها را از راش های فیلمبرداری شده بگیرید.

در نهایت به شما پیشنهاد می کنم وارد صفحه ساخت کلیپ برای اینستاگرام با پریمیر شده و از 4 کلیپ آموزشی حرفه ای در این زمینه دیدن نمایید.

پیشنهاد نویسنده: ساخت تیزر تبلیغاتی با اینشات

4/5 - (2 امتیاز)