ساخت کلیپ برای اینستاگرام با پریمیر
26
فوریه

در این ویدیو مدرس از اولین گام در پریمیر برای ساخت کلیپ در اینستاگرام را آموزش می دهد. از نحوه ی دانلود کردن نرم افزار پریمیر و آموزش مقدماتی که برای کارکردن با این نرم افزار به آن نیاز دارید. در این ویدیو خیلی سریع و آسان محیط به شما معرفی می شود و منوهای اصلی و معرفی ابزارها و کاربرد آن ها به شما آموزش سریع داده می شود.

این یک ویدیوی آموزش مقدماتی است و شما قرار نیست با دیدن این کلیپ یک اپراتور حرفه ای پریمیر بشوید اما با دیدن این کلیپ آموزشی و تمرین و آموزش می توانید کلیپ هایی که خودتان با گوشی موبایل یا دوربین های فیلمبرداری فیلمبرداری کرده اید را تدوین بزنید و برای اینستاگرام استفاده کنید. دیدن این کلیپ تنها نیم ساعت از شما وقت می گیرد و دیدن آن برای کسانی که هیچ شناختی نسبت به نرم افزار پریمیر ندارند توصیه می شود.

 

تیزر اینستاگرامی می تواند فروش محصولات یا خدماتتان را چندین برابر کند، به لینک “ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام” سر بزنید.
در این کلیپ آموزشی نحوه ی تنظیمات رندرینگ نرم افزار پریمیر به شما آموزش داده شده است. شما می توانید با دیدن این کلیپ بهترین خروجی راش هایی که ضبط کرده اید توسط دوربین تلفن همراهتان یا دوربین های فیلمبرداری را از نرم افزار پریمیر بگیرید. برای دیدن این کلیپ آموزشی تنها 5 دقیقه وقت نیاز دارید و با یاد گرفتن این تنظیمات خروجی می توانید از این به بعد کلیپ هایی که برای اینستاگرام آپلود می کنید با بالاترین کیفیت ممکن بذارید.

 

آموزش پریمیر در 15 دقیقه یکی از صفحات پربازدید ماست که کاربران رضایت بیشتری از آن نشان دادند. (کلیک کنید)

این کلیپ را به کسانی که از نرم افزار پریمیر هیچ شناختی ندارند و آموزشی ندیده اند و اصلا با اصطلاحات تدوین آشنایی ندارند توصیه نمی کنیم. این کلیپ تقریبا تکینک های حرفه ای از پریمیر را به شما آموزش می دهد که اگر پریمیر را به صورت مقدماتی آموزش دیده اید دیدن این کلیپ 15 دقیقه ای به شما توصیه می شود.

 

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر با 5 کلیپ آموزشی حرفه ای

این کلیپ 15 دقیقه ای به شما آموزش می دهد که توسط نرم افزار پریمیر پرو اسلایدشوهای جذاب و دیدنی را برای کلیپ هایی که می خواهید برای اینستاگرام بسازید انجام دهید. برای دیدن این آموزش نیاز دارید که اصطلاحات عمومی تدوین را بلد باشید.

 

Rate this post