آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت
29
ژانویه

قصد داریم در این مطلب به شما آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت را آموزش دهیم، در این آموزش از 5 کلیپ حرفه ای استفاده کرده ایم که با یادگیری آن ها، میتوانید تیزر های شیک و ساده ای برای محصولات خود بسازید.

از جمله تفاوت هایی که در رساندن پیام از طریق ویدیو با متن دارد این است که ویدیو دست ما را در این مورد باز می گذارد. به طوری که در ویدیو تصاویر، موزیک، متن و… به کمک ما می آیند و ترکیب همه اینها، باعث انتقال صریح پیام می شود.

اینکه شما برای محصولاتان یک ویدیو داشته باشید میتوانید از چند راه اقدام کنید، اول اینکه با یک شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی صحبت کرده و پروژه را به آن ها بسپارید، شاید این روش پرهزینه ای باشد ولی خروجی نهایی کار صددرصد کیفیت بالایی دارد. دوم اینکه آستین ها را بالا داده و خودتان با کمک کلیپ های آموزشی که وجود دارند یاد گرفته و آن را بسازید.

در اولین ویدیویی که قرار داده ایم، شما یاد میگیرید با افترافکت یک ویدیو موشن تبلیغاتی عالی برای استوری اینستاگرام خود بسازید. همینطور ما صفحه ای با عنوان آموزش ساخت تیزر استوری داریم که در آن به صورت تخصصی این مورد را آموزش داده ایم(روی لینک کلیک کنید).

 

در کلیپ زیر شما با فضای افترافکت آشنا می شوید و تفاوت هایی از پریمیر و افترافکت نیز در آن گفته شده، پیشنهاد می کنم برای دانستن نکات ریز و کاربردی آن را ببینید. در ضمن ما آموزش ساخت تیزر با پریمیر را نیز برای شما آماده کرده ایم که می توانید در لینک مشخص شده تماشا نمایید.

 

اگر موقع خرید دقت کرده باشید، ابتدا ما ویدیو های بررسی و تست محصولات را از اینترنت مشاهده کرده و سپس تصمیم خود را برای خرید آن میگیریم. در کلیپ آموزشی زیر یک ویدیو موشن گرافیک از تبلیغ محصولی مثل کفش را یاد میگیرید.(در صفحه دیگرمان اقدام به آموزش ساخت تیزر و بنر تبلیغاتی با فتوشاپ کرده ایم. از دستش ندهید.)

 

در کلیپ زیر شما آموزش ساخت لوگو اینترو حرفه ای را میبینید، اگر بتوانید مانند آن را برای کسب و کار خود بسازید، در خیلی از موارد مثل معرفی و برندینگ شما تاثیر مثبتی می گذارد. در ضمن جهت سفارش تیزر تبلیغاتی حرفه ای از محصولات و کسب و کار خود می توانید روی ما حساب کنید.

 

در کلیپ آخر از آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت به شما یاد می دهیم، یک ویدیو از معرفی محصولاتتان ساخته و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

 

نکته ای که وجود دارد این است که شما برای ساخت تیزر های حرفه ای با افترافکت لازم نیس به مباحث پیچیده افترافکت بپردازید، قالب ها و تمپلیت های آماده ای وجود دارند که میتوانند این فرآیند را ساده کنند. این قالب های آماده به گونه ای طراحی شده اند که می توانید فقط متن، عکس و ویدیو های موجود در آن را تغیر داده و در آخر یک کلیپ عالی خروجی بگیرید. در ضمن جهت اطلاع از قیمت ساخت تیزر روی لینک کلیک کنید.
این صفحه در روز های آتی قراره آپدیت بشه و ویدیو های آموزشی زیادی در آن قرار داده بشه. ازتون میخوایم هر سوال یا پیشنهاد و انتقادی دارید در قسمت کامنت ها بنویسید که پاسخ شما را بدهیم.
ساخت تیزر تبلیغاتی با اینشات با 7 ویدیو آموزشی خفن
1/5 - (1 امتیاز)