آموزش ساخت تیزر استوری
09
ژوئن

هیچ راهی بهتر از استوری اینستاگرام برای ورود به بازاریابی ویدیویی وجود ندارد، ساخت تیزر استوری بیشتر از چند دقیقه طول نمیکشد و باعث شناخت برند شما توسط کاربرا می شوند و از آنجایی که رایگان است به شما اجازه می دهد استراتژی های بازاریابی مختلف را تست و تجربه کنید.

استوری های اینستاگرام طرفدار زیادی پیدا کرده و بیش از 70 درصد از کاربران اینستاگرام روزانه استوری تماشا می کنند و همین عدد نشان دهنده اهمیت بالای این ابزار دارد. بنابراین اگر از این ویژگی به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده نمی کنید، میتوان گفت فروش زیادی را از دست می دهید. در این صفحه 5 ویدیو آموزش ساخت تیزر استوری را آماده کرده ایم که امیدواریم مفید باشند.

اولین ویدیو زیر به شما یاد می دهد که در نرم افزار پریمیر یک قالب استوری ایجاد کرده و در آن یک ویدیو 15 ثانیه ای جذاب برای اینستاگرام بسازید. در ضمن ما مطلبی با عنوان آموزش تیزر با پریمیر داریم که برای آموزش های بیشتر می توانید به آن مراجعه کنید.

 

اپلیکیشن های موبایلی پیشرفت های زیادی کرده اند و دست کاربر را در خیلی از امور باز می گذارند، یکی از این اپلیکیشن ها Moshow هستش که در ویدیو زیر با این اپلیکیشن آموزش ساخت تیزر استوری را قرار داده ایم.

 

سومین ویدیو این صفحه در واقع به شما دید هنری و استفاده از قوه خلاقیت را یاد می دهد. به این صورت که با خود اینستاگرام و ابزار هایی که داخل استوری موجود هستند یک استوری عالی برای محصول یا برند خود بسازید. شرکت ما به صورت تخصصی اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام می کند که برای اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک کلیک کنید.

 

نرم افزار افترافکت جزو نرم افزار های حرفه ای ساخت کلیپ و ویدیو هستش، در آموزش زیر به کمک این نرم افزار یک ویدیو عالی 15 ثانیه ای برای تبلیغات در استوری آموزش داده شده است. در ضمن برای آموزش های بیشتر می توانید از صفحه “آموزش تیزر در افترافکت” استفاده کنید.

 

در ویدیو 17 دقیقه ای زیر نیز یک آموزش دیگر از نرم افزار افترافکت هست، با این آموزش موارد جدیدی یاد میگیرید و می توانید تیزر های حرفه ای تری بسازید. لازم به ذکر هست شرکت ما در زمینه ساخت کلیپ تبلیغاتی فعالیت می کند و می توانید برای کلیپ های خود با ما در ارتباط باشید.

 

در صفحه بهترین نرم افزار ساخت کلیپ نرم افزار های دیگری نیز معرفی کرده ایم که پیشنهاد می کنم از آن دیدن نمایید.

سعی کردیم 5 کلیپ آموزشی عالی که در سطح وب موجود هستند را در این صفحه قرار بدهیم، قطعا اگر استمرار داشته باشید و وقت و انرژی صرف کنید می توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید و کلیپ های جذابی برای خود بسازید. در همین زمینه آموزش دیگری با عنوان آموزش تیزر با فتوشاپ وجود دارد که برای دیدن آن می توانید روی لینک کلیک کنید.

هرگونه سوال یا مشکلی دارید، حتما در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

Rate this post