سفارش و طراحی موشن گرافیک حرفه ای
16
ژانویه
  1. آیا به دنبال معرفی کسب و کار یا محصول خود به روش نوین هستید؟
  2. آیا می خواهید مشتریان را شیفته محصولات خود کنید؟
  3. آیا می خواهید برند خود را از طریق ویدئو موشن گرافیک گسترش دهید؟

 

 

یک تیم تخصصی گام به گام شما را در سفارش موشن گرافیک همراهی می کند. از ایده پردازی و نوشتن سناریو گرفته تا رندر نهایی، از تخصص یک استودیوی موشن گرافیک، نویسنده و گویندگان حرفه ای برای موشن گرافیک مدنظر خودتون بهره مند شوید.

تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش: 8538 8896 – 021

ویدئویی به شکل موشن گرافیک

موشن گرافیک به شما این امکان را می دهد که یک داستان بگویید، یک مفهوم را توضیح دهید یا یک برند را در قالبی کوتاه ارائه دهید که می توان گفت یک راه حل ایده آل برای نشان دادن محتوا به روش موشن گرافیک است. این نوع ویدیو ها به دلیل جذابیت بصری بالا وقتی به معرفی شما می پردازند، در حقیقت شما را در ذهن مشتریانتان یک سر و گردن بالاتر از رقبایتان معرفی می کنند! این ویدیو ها با ترکیب سه عنصر گرافیک، انیمیشن و موسیقی می توانند اطلاعات را به شکل مدرن و تاثیر گذار منتقل کنند.

یک نویسنده حرفه ای، با هماهنگی شما سناریو مربوطه را می نویسد تا طراح موشن گرافیک به وسیله آن طرح خود را پیاده سازد. شاید شما نیز ایده هایی دارید که در این صورت طی جلساتی که با شما گذاشته خواهد شد آن ایده پخته تر شده و به قلم نویسندگان ما نوشته می شود. صدا، جلوه‌های صوتی، موسیقی یا صداگذاری در پایان اضافه می‌شوند تا خروجی نهایی کار یک ویدیو جذاب و حرفه ای برای انتشار در رسانه های مختلف مثل وب‌سایت، کانال یوتیوب، آپارات، شبکه‌های اجتماعی باشد.

ساخت موشن گرافیک خود را به طلوع فیلم بسپارید.

 

نمونه کارهای موشن گرافیک طلوع فیلم

 

 

 

 

 

 

 

موشن گرافیک در حوزه های مختلف

طراحی موشن گرافیک فقط مخصوص تبلیغات نیست؛ همانطور که در بالا گفته شد موشن گرافیک ها برای انتقال پیام استفاده می شوند، این پیام می تواند به صورت فیلم های تبلیغاتی، فیلم های آموزشی، معرفی و… منتقل شود. تیم ما می تواند موشن گرافیک های دو بعدی و سه بعدی را با توجه به نیاز شما طراحی کرده و نظر شما را جلب کند. انواع موشن گرافیک کدام اند؟

چرا باید از موشن گرافیک استفاده کرد؟

شما خودتان از چه ویدئو هایی خوشتان می آید؟ چگونگی انتقال یک پیام بسیار مهم است، یک پیام می تواند در قالب متن، عکس، ویدئو، صوت و… منتقل شود، ولی آن چیزی که شاید همه باهم هم نظر باشند پیام ویدیویی است. در زیر به برخی از مزایای موشن گرافیک اشاره خواهیم کرد:

 ارائه ای مدرن و جذاب

امروزه تقریباً همه برندها در وب حضور دارند. وب سایت، شبکه های اجتماعی، ایمیل و… . کانال های ارتباطی دیجیتال زیادی وجود دارد. جدا شدن از رقبا و متمایز شدن از آن ها همیشه آسان نیست. سفارش موشن گرافیک بهترین راه برای عملکرد قابل قبول است. محتوای ویدیوی شما می تواند جذاب‌تر از حالت عادی باشد و به پیام منتقل شده انرژی دهد.

برای اطلاع از تعرفه موشن گرافیک با ما در ارتباط باشید.

 یک موشن گرافیک اختصاصی

بحث استفاده از طرح ها و قالب های یکسان برای همه وجود ندارد. شرکت طلوع فیلم معمولا با طراحان خلاق خود سعی می کند ویدیو اختصاصی شما را خروجی بگیرد. تمامی اهداف سازمانی شما در این ویدیو ها استفاده می شود تا مخاطبانی که قرار است ویدیو شما را ببینند به طور کامل با شما آشنا شوند و خود را برای همکاری با شما آماده کنند.

توضیحات واضح و ساده

یکی دیگر از مزایای موشن گرافیک، وضوح پیام است. ما سعی می کنیم موشن گرافیک شما را با استفاده از تصاویر ساده و شیک برای مخاطبانتان قابل درک تر کنیم و کلیپ شما را با بیشترین تعداد بازخورد مثبت همراه سازیم. شما شانس خود را برای دستیابی به مخاطبان هدف و ایجاد علاقه به خدمات و کسب و کار خود افزایش می دهید.

4.7/5 - (3 امتیاز)