ساخت موشن گرافیک با گوشی
26
مه

شبکه های اجتماعی این روزها برای راه اندازی یک کسب و کار به فضای مناسبی تبدیل شده اند. سایت ها هم یک بستر کاملا مناسب به منظور داشتن یک بیزینس آنلاین به شمار می آیند. لذا دیجیتال مارکتینگ و پیاده سازی آن از اهمیت بالایی برای کسب و کارها برخوردار است. ساخت موشن گرافیک با گوشی یکی از کارهایی است که شما می توانید انجام دهید تا به گونه ای بسیار کاربردی این بازاریابی دیجیتالی را برای کسب و کار خود در اختیار داشته باشید.

احتمالا این سوال برایتان مطرح شده است که چرا با موبایل موشن گرافیک بسازیم؟ که در جواب می گوییم چون گوشی در دسترس تر بوده و به هرحال کار با آن راحت تر است.

همچنین برخی افراد هستند که به هر دلیلی به سیستم های کامپیوتری مناسب برای این کار دسترسی ندارند. لذا هر فردی می تواند به کمک گوشی تلفن همراه خود و در کوتاهترین زمان ممکن به ساخت موشن گرافیک با گوشی و ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی پرداخته و از آن استفاده کرده و از مزیت هایش بهره مند شود. در این مطلب می خواهیم شما را با تولید موشن گرافیک با موبایل آشنا کنیم و به این شکل کمکی برای بهبود کسب و کارتان و بازاریابی آن باشیم. اگر هر تجربه ای در زمینه استفاده از موشن گرافیک، نرم افزارهای جذاب آن و یا مزیت هایی که این نوع محتوا برایتان داشته است دارید خوشحال میشویم آنها رابا ما در میان بگذارید.

پیشنهاد ادمین: دوره موشن گرافیک با افترافکت را از سایت موشن کده دریافت نمایید.

موشن گرافیک چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم در رابطه با درست کردن موشن گرافیک به وسیله گوشی و نحوه انجام آن صحبت کنیم بد نیست کمی در رابطه با خود این موضوع اطلاعات به دست آوریم. موشن گرافیک از دو کلمه انگلیسی موشن (Motion) به معنی حرکت و Graphic یا همان گرافیک خودمان تشکیل شده است. پس این عبارت به مفهوم عنصرها و مولفه های گرافیکی هستند که می توانند حرکت داشته باشند. منظور از مولفه های گرافیکی همان وکتورها، تصویرها، نمودارها و … هستند.

احتمالا دارید با خودتان فکر میکنید که انیمیشن هم دقیقا همین است؟ این موضوع تا حدودی درست است اما یک تفاوت اساسی میان این دو وجود دارد و آن هم تاکید انیمیشن برای روایت گویی و داستان سرایی است، در حالی که موشن گرافیک عمده کارش تمرکز کردن بر روی به حرکت درآوردن مولفه ها و عناصر گرافیکی است. در حالت کلی شما دو راه برای داشتن موشن گرافیک دارید، یا اینکه به یک شخص یا شرکت سفارش موشن گرافیک بدهید و یا خودتان با موبایل و نرم افزار های تخصصی بسازید.

مزیت های ساخت موشن گرافیک با گوشی

اگر برای شما هم سوال است که چرا می بایست اقدام به تولید موشن گرافیک کرد و از آن برای کسب و کارهایی که در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های آنلاین و سایت هایی که در اختیار داریم و بازاریابی آنها استفاده کنیم پس بهتر است کمی در مورد مزیت های این نوع از محتوای ویدیویی بیشتر بدانید. این مزیت ها به شرح زیر هستند:

  1. به کمک یک موشن گرافیک کوتاه اما موثر و کاربردی شما قادر هستید برند خود را در مدت زمانی کوتاه مثلا 1 دقیقه به مخاطبان و مشتریانی که پتانسیل تبدیل به خریدار دارند معرفی کرده و آنها را برای خرید ترغیب کنید. این کار میتواند فروش شما به خوبی بهبود بخشیده و افزایش دهد.
  2. به کمک موشن گرافیک شما می توانید تایمی که مخاطب و کاربر سایتتان در صفحات سایت سپری می کند را افزایش دهید. این امر به کاهش نرخ پرش هم کمک میکند. در نتیجه این نوع از محتوا می تواند سئوی سایت شما را بهبود بخشیده و رنک بهتری را در جستجوهای گوگل برای شما به ارمغان بیاورد.
  3. همانطور که گفتیم محتواهای ویدیویی با اختلاف جذاب ترین نوع محتوا برای کاربران سوشال مدیا هستند. لذا به کمک موشن گرافی شما قادر هستید نرخ تبدیل را برای مخاطبان بیزینس خود بالا ببرید.
  4. به اشتراک گذاری این نوع از محتوا بسیار راحت بوده و لذا کاربران می توانند آنها را برای دوستان و آشنایان خود بفرستند و این خود نوعی تبلیغ برای بیشتر شناخته شدن کسب و کارتان است.

آموزش موشن گرافیک رایگان با گوشی

ساخت موشن گرافیک با گوشی
ساخت موشن گرافیک با گوشی

در این بخش بالاخره نوبت به این میرسد که به آموزش موشن گرافیک رایگان با گوشی بپردازیم و در مورد این موضوع مفصلا صحبت کنیم. همانطور که میدانید محتواهایی که برای تبلیغات و یا به طور کلی مورد استفاده قرار می گیرند فرمت های متفاوتی دارند: صدا، تصویر و ویدیو فرمت های اصلی هستند که هر یک می توانند زیر شاخه هایی هم داشته باشند. برای مثال ویدیوها که محبوب ترین نوع محتوا در پلتفرم های آنلاین و سوشال مدیا به شمار می آیند می توانند به صورت انیمیشن، فیلم های رئال، موشن گرافیک و … باشند. انواع محتواهای ویدیویی همیشه برای مخاطبان جذاب بوده و می توانند به سرعت روی آنها تاثیر بگذارند. (تعرفه موشن گرافیک)

پس کار عقلانی این است که برای جذب مخاطب بیشتر قطعا از این نوع محتوا استفاده کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید. موشن گرافیک هم یکی از محبوب ترین انواع محتواهای ویدیویی است که با پیشرفت هایی که دنیای تکنولوژی داشته است ساخت آن بسیار راحت تر از همیشه شده است. طراحی موشن گرافیک با موبایل در حال حاضر به راحتی قابل انجام بوده و این موضوع می تواند جایگزین نرم افزارهای سنگین تر و پیچیده تر مانند افترافکت و یا فتوشاپ شود و شما در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید موشن گرافیک خود را طراحی کرده و بسازید. ساختن موشن گرافیک با موبایل به وسیله اپلیکیشن های موبایلی مختلفی قابل انجام است که در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده می کنید:

  1. اپلیکیشن PowerDirector
  2. برنامه KineMaster
  3. برنامه Flipaclip
  4. اپلیکیشن Alight Motion Pro

در ادامه به شرح هر یک از این اپلیکیشن ها و نحوه ساخت موشن گرافیک با آنها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

  1. آشنایی با اپلیکیشن PowerDirector

اپلیکیشن PowerDirector
اپلیکیشن PowerDirector

اگر به دنبال یک اپلیکیشن هستید که هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس بوده و در عین حال بسیار معروف و محبوب هم باشد پیشنهاد می کنیم از کنار پاور دایرکتور به سادگی رد نشوید. این اپلیکیشن پروسه طراحی موشن گرافیک با گوشی را برای شما ساده تر کرده و در عین حال به شما کمک می کند ویدیوهایی بسیار جذاب و خلاقانه و با کیفیت بالا بسازید. پاور دایرکتور در میان کاربران بسیار محبوب و پرطرفدار است و علت های این محبوبیت بالا به موارد زیر بازمی گردد:

  1. رابط کاربری بسیار ساده و راحت برای کار کردن
  2. فضای بصری اپلیکیشن بسیار جذاب و در عین حال کاربردی بوده و کاربر را با مشکل مواجه نمی کند.
  3. امکان ضبط صدا و یا اضافه کردن صداهای از پیش ضبط شده به ویدیوتان وجود دارد.
  4. در اختیار داشتن رنج گسترده ای از افکت های جذاب هیجان انگیز

و …

موشن گرافیک به کمک اپلیکیشن پاور دایرکتور

برای این که بتوانید به طراحی موشن گرافیک با گوشی به وسیله این اپلیکیشن بپردازید می بایست مرحله های زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا نسخه اصلی اپلیکیشن را از مرجع های معتبر مانند گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کرده و نصب کنید.
  2. وارد اپلیکیشن پاور دایرکتور شده و از میان گزینه های موجود New Project را پیدا کرده و انتخاب کنید تا بتوانید طراحی موشن گرافیک خود را آغاز کنید.
  3. اگر می خواهید رنگ انتخاب کنید باید ابتدا به بخش Image بروید و سپس به کمک گزینه Color Board هر رنگی را که میخواهید برای بک گراند تان انتخاب کنید.
  4. حال که رنگ بک گراند مشخص شد لازم است تا لایه های موشن گرافیک خود را انتخاب کنید. این کار به کمک منویی که در سمت چپ صفحه تان قرار گرفته است قابل انجام است.
  5. اگر نیاز به متن متحرک دارید می توانید از گزینه ای که با آیکون T مشخص شده است استفاده کنید. این متن را به راحتی می توانید به وسیله آیکون مربوط به ویرایش که در بخش پایینی صفحه طراحی شده است ویرایش کنید.
  6. اگر می خواهید موشن گرافیکی جذاب و هیجان انگیز داشته باشید به هیچ عنوان از صدا غافل نشوید. برای اضافه کردن صدا می توانید روی لایه های مدنظرتان از پروژه تان ضربه بزنید. سپس هر افکت صوتی که می خواهید را به راحتی به آن اضافه کنید. دانلود موزیک موشن گرافیک
  7. در نهایت وقتی طراحی تان تمام می شود نوبت به خروجی گرفتن از پروژه است. برای این کار می توانید از آیکونی که بالای صفحه و سمت راست آن وجود دارد استفاده کرده و با فرمتی که میخواهید خروجی موشن گرافیک خود را دریافت کنید.

 

همانطور که می بینید به کمک پاور دایرکتور خیلی راحت می توانیم موشن گرافیک خود را با موبایل ساخته و پس از اتمام طراحی خروجی گرفته و از آن برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارمان استفاده کنیم.

قابلیت های PowerDirector

همانطور که گفتیم اپلیکیشن پاور دایرکتور یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موشن گرافیک است که از قابلیت ها و امکانات زیر بهره مند است:

  1. برای ویرایش و به طور کلی فضای کاربری مورد نیاز کاربر یک تایم لاین در اختیار وی قرار می دهد.
  2. افکت ها به راحت و تنها با درگ و دراپ کردن قابل استفاده هستند. این کار کمک می کند پروسه ادیت موشن گرافیک بسیار راحت و در عین حال سریع باشد.
  3. می توانید هم عکس و هم صوت را به فایل هایی که در حال طراحی ان هستید اضافه کنید.
  4. در اختیار داشتن بالغ بر 20 افکت فوق العاده هیجان انگیز، کاربردی و جذاب به منظور افزودن به ویدیوهایی که در حال طراحی آنها هستید.
  5. همچنین علاوه بر افکت های معمول Transition Effects هم برای این اپلیکیشن وجود داشته و کاربر می تواند آنها  را به پروژه های خود اضافه کند.
  6. امکان ویس رکورد در اختیار کاربر قرار داده شده است. این ویس ها سپس می توانند به ویدیو افزوده شوند.
  7. امکان سیو کردن پروژه تا جایی که انجام شده وجود دارد. سپس شما می توانید مجددا به پروژه بازگشته و از جایی که مانده بودید کار را ادامه دهید.
  8. ویدیوهای موشن گرافیک ساخته شده می توانند در فرمت های اچ دی و فول اچ دی ذخیره شوند.
  9. به کمک این اپلیکیشن می توانید ویدیوهایی که ساخته اید را به صورت کاملا مستقیم در یوتیوب و متا بارگذاری کرده و به اشتراک بگذارید.

معرفی برنامه KineMaster

برنامه KineMaster
برنامه KineMaster

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد کاین مستر است. این اپلیکیشن هم میان کاربران بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و با امکانات و قابلیت هایی که دارد می تواند به شما کمک کند موشن گرافیک هایی بسیار حرفه ای و در عین حال کاربرپسند بسازید. به کمک کاین مستر شما می توانید ویدیوتان را فریم به فریم ادیت کنید که این قابلیت فوق العاده مورد توجه کاربران است. علاوه بر این، این نرم افزار تم ها و جلوه های گرافیکی بسیار خوب و جذابی را برای کاربران خود فراهم آورده است. با وجود همه این امکانات فوق العاده کار کردن با کاین مستر بسیار ساده بوده و ساختار لایه ای ویدیو موشن گرافی تان می تواند خیلی راحت ادیت و ویرایش شده و به شکلی که می خواهید در بیاید.

آموزش ساختن موشن گرافیک با اپلیکیشن کاین مستر

حال که کمی با ویژگی های این اپلیکیشن آشنا شدیم نوبت به یک آموزش سریع و کاربردی به منظور تولید موشن گرافیک با موبایل و اپلیکیشن KineMaster می رسد. نخستین گام همانطور که در مورد همه اپلیکیشن ها وجود دارد دانلود برنامه از مرجع های معتبر و سپس نصب آن است. در ادامه مراحل طراحی موشن گرافیک با گوشی و اپلیکیشن کاین مستر را با هم میبینیم:

  1. روی آیکون برنامه ضربه زده و وارد آن شوید. سپس در صفحه ای که برایتان باز شده است ابتدا روی علامت + ضربه بزنید و سپس از شا خواسته می شود سایز ویدیویی که قصد کار کردن با ان را دارید را انتخاب کنید.
  2. حال در صفحه پروژه تان که برای شما باز شده است از قسمت Media می بایست محتوایی که برای ساخت موشن گرافی به آن نیاز دارید را انتخاب کنید. پس از انتخاب و نهایی شدن گزینه ها لازم است تا روی علامت تیک که در بالای صفحه و سمت راست آن واقع شده است ضربه بزنید. به این شکل گزینه هایی که انتخاب کرده اید به صفحه اصلی طراحی پروژه موشن گرافی تان اضافه می شود.
  3. در این بخش می توانید وارد قسمن Clip Graphics شوید. سپس به مارکت مخصوص خود کاین مستر هدایت می شوید تا بتوانید یک موشن گرافی که از پیش آماده شده است را دانلود کنید.
  4. اگر مدت زمان موشن گرافی که دانلود کرده اید کوتاه و یا خیلی طولانی است می توانید خیلی راحت و به کمک خط زمانی که در بخش پایینی ویدیو قرار گرفته است این تایم را روی مدت زمان مورد نیازتان تنظیم کنید.
  5. اگر قصد اضافه کردن لوگو به پروژه موشن گرافی تان دارید می توانید به گزینه Layer یا همان لایه ها رفته و سپس گزینه Media را انتخاب کنید. سپس از میان لوگوهای به نمایش درامده، موردی که می خواهید را انتخاب کرده و به پروژه اضافه کنید.
  6. در صورتی که نیاز دارید به موشن گرافی تان متن اضافه کنید می بایست مجددا وارد بخش لایه ها شوید. این باز گزینه Text را انتخاب کنید و خیلی راحت هر محتوای متنی اعم از لینک یا نوشته و … را به موشن گرافی تان بیفزایید.

 

به این شکل خیلی راحت شما می توانید برای موشن گرافیک های خود را بسازید. هرچند این پروژه نمونه یک پروژه ساده بود و شما می توانید با افزودن افکت ها و تم ها پروژه ای کاملا حرفه ای و جذاب طراحی کرده و آن را در پلتفرم مناسب بارگذاری کنید. (در لینک نمونه کارهای موشن گرافیک بیشتر با تخصص افراد تیم طلوع فیلم آشنا شوید. )

  1. آشنایی با برنامه Flipaclip

یکی دیگر از برنامه هایی که به منظور موشن گرافیک مورد استفاده قرار می گیرد Flipaclip: Cartoon Animation Creator است که هم رایگان بوده و هم برنامه ای جدیدی به شمار می آید. این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل های اندروید و هم برای سیستم عامل های iOS در دسترس بوده و همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان و بی دردسر بوده و همچنین از سرعت بالایی هم برخوردار است.

به گونه ای که شما می توانید در تنها چند دقیقه ایده هایی که در سرتان دارید را به راحتی عملی کرده  و آنها را به یک موشن گرافی خوب و باکیفیت تبدیل کنید. یکی از مهمترین و قابل توجه ترین ویژگی های این اپلیکیشن ساخت موشن گرافیک با گوشی را می توان قابلیت طراحی فریم به فریم برای پروژه ها به شمار آورد. در ادامه با هم میبینیم که چگونه میتوانیم به کمک اپلیکیشن Flipaclip یک پروژه موشن گرافیک طراحی کرده و از آن خروجی بگیریم.

آموزش اپلیکیشن Flipaclip

برنامه Flipaclip
برنامه Flipaclip

اگر اپلیکیشن Flipaclip را برای ساخت موشن گرافیک با گوشی انتخاب کرده اید و نمی دانید چگونه کار با آن را شروع کنید این قسمت مختص شماست. در ادامه با هم میبینیم که چگونه می توان یک موشن گرافیک عالی به وسیله این اپلیکیشن ساخت:

  1. ابتدا مانند هر اپلیکیشنی، اپلیکیشن Flipaclip را از یک مرجع معتبر مثل گوگل پلی برای اندروید و یا اپ استور برای آی او اس دانلود کنید. سپس نرم افزار را بر روی گوشی تان نصب کنید.
  2. برنامه را Run کنید و سپس روی صفحه به دنبال یک علامت + قرمز بگردید. این دکمه معمولا در سمت راست صفحه اپلیکیشن Flipaclip قرار گرفته و شما میتوانید آن را مشاهده کنید.
  3. حال یک صفحه برای شما به نمایش درمی آید که می بایست نام پروژه تان را تایپ کنید.
  4. حال نوبت به انتخاب بک گراند برای پروژه تان می رسد. منویی به نام Choose Background وجود دارد که شما به راحتی می توانید به کمک آن هر پس زمینه ای که برای پروژه تان به آن نیاز داشته باشید را انتخاب کنید.
  5. حال نوبت به انتخاب سایز موشن گرافیک مورد نظر می رسد که می بایست آن را انتخاب کنید.
  6. مرحله بعدی اپلیکیشن  Flipaclip، مشخص کردن سرعت پروژه تان است.
  7. حال روی دکمه Create a project ضربه بزنید تا پروژه موشن گرافیک تان ایجاد شود.
  8. حال می بایست آنچه را که در ذهن دارید به صورت فریم به فریم پیاده سازی کنید تا در نهایت یک موشن گرافیک کامل داشته باشید.
  9. حال نوبت به خروجی گرفتن می رسد. برای این کار از بخش بالای صفحه و سمت راست روی سه نقطه ضربه زده و گزینه Make Movie را انتخاب کنید.

 

معرفی  اپلیکیشن Alight Motion Pro

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نخستین اپلیکیشنی که به منظور تولیدموشن گرافیک با موبایل طراحی و ساخته شد همین نرم افزار Alight Motion Pro بوده است. نرم افزاری که قابلیت های فراوانی داشته که در ادامه تعدادی از آنها را با هم میبنیم:

  1. شما می توانید موشن گرافیک های خود را به صورت لایه ای طراحی کنید. این لایه های می توانند گرافیکی، صوتی و همچنین ویدیویی باشند.
  2. به کمک این اپلیکیشن شما می توانید از گرافیک های مختلف برداری(وکتور) و همچنین فرمت Bitmap هم استفاده کرده و آنها را ادیت کنید.
  3. این اپلیکیشن شما را قادر می سازد افکت های تصویری و رنگ ها را به راحتی ویرایش و اصلاح کنید.
  4. به منظور انجام تنظیمات و دسترسی به آنها می توانید از Keyframe استفاده کنید.
  5. می توانید تار شدن حرکت سوژه را کاملا بر پایه سرعتی که دارد برنامه ریزی و اجرا کنید.
  6. به وسیله این اپلیکیشن می توانید سرعت موشن یا همان حرکت سوژه های گرافیکی خود را روان تر کنید.
  7. فرمت خروجی هایی که می توانید برای پروژه هایتان داشته باشید هم MP4 است که برای ویدیوها کاربرد دارد و هم GIF است که به منظور انیمیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  8. برای این اپلیکیشن افکت های مختلف رنگی مانند تک رنگ های خالص و همچنین رنگ های طیف دار (گرادیانت) نیز در نظر گرفته شده است.
  9. همچنین شما می توانید جلوه های متنوعی مانند حاشیه ها و سایه ها هم بهره مند شوید.
  10. اگر یک آیتم و یا عنصر وجود دارد که به آن علاقمند هستید می توانید آن را به عنوان آیتم مورد علاقه تان ذخیره کنید تا در پروژه هایی که بعدها می خواهید طراحی کنید آنها را در اختیار داشته باشید.

ساخت موشن گرافیک به کمک اپلیکیشن Alight Motion Pro

اپلیکیشن Alight Motion Pro
اپلیکیشن Alight Motion Pro

و در نهایت در این بخش از طراحی موشن گرافیک با گوشی نوبت به اپلیکیشن Alight Motion Pro و نحوه کار کردن با آن می رسد که در ادامه به شرح آن می پردازیم. برای طراحی موشن گرافیک به کمک این برنامه کاربردی میتوانید مرحله های زیر را انجام دهید:

  1. همانند سایر اپلیکیشن های ذکر شده ابتدا این اپلیکیشن را از یک مرجع معتبر دانلود کرده و نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید.
  2. در قسمت پایین صفحه یک علامت + مشاهده می کنید. روی آن ضربه بزنید. صفحه ای برای شما به نمایش درمی آید که در آن شما می بایست تنظیمات مختلف برای موشن گرافیک خود را انتخاب کنید:
  •   ابتدا اندازه موشن گرافیکی که قصد طراحی آن را دارید را انتخاب کنید.
  •   حال نوبه به انتخاب رزولوشن مورد نیازتان می رسد.
  •   مرحله بعدی انتخاب فریم ریت مورد نیاز برای ویدیوتان است. معمولا این آیتم همیشه برابر با 30 فریم به ازای هر ثانیه انتخاب می شود.
  •   و در نهایت پس زمینه پروژه تان را هم انتخاب کنید.
  1. حال که این تنظیمات را انتخاب کردید می بایست روی گزینه Create Project کلیک کنید.
  2. در بخش پایین صفحه ای که باز شده و در قسمت راست آن یک علامت + مشاهده می کنید. از این آیکون می توانید به منظور اضافه کردن هر آیتمی به پروژه تان اضافه کنید. عکس ها، فیلم ها، موزیک ها و آیتم های مختلف دیگر همه انواع گوناگون محتواهایی هستند که می توانید به پروژه تان اضافه کنید.
  3. اگر پس از اضافه کردن هر آیتمی به لایه های مختلف مجددا نیاز داشتید که آیتم های جدیدی مانند نوشته، عکس و سایر مواردی از این دست را به طراحی تان اضافه کنید می بایست در قسمت چپ تایم لاین و بر روی فضای خالی که وجود دارد ضربه بزنید. به این شکل مجددا صفحه مخصوص اضافه کردن آیتم ها برای شما به نمایش درمی آید و شما می توانید المان های مورد نیازتان را در اختیار داشته و آنها را اضافه کنید.
  4. در نهایت وقتی طراحی و ساخت موشن گرافیک با موبایل و به کمک اپلیکیشن Alight Motion Pro به اتمام می رسد لازم است تا از آن خروجی بگیرید. به کمک آیکونی که در بخش بالایی صفحه و قسمت سمت راست آن قرار گرفته است می توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید. این دکمه Export نام دارد و به وسیله ضربه زدن بر روی آن می توانید طراحی تان را با فرمت های موجود و مورد نظرتان به راحتی در اختیار داشته باشید.

 

جمع بندی

این روزها دیجیتال مارکتینگ به یکی از مهمترین مسائل برای کسب و کارها بدل شده است. در این نوع از بازاریابی محتواهای ویدیویی بسیار محبوب هستند و می توانند بر روی کاربر و مخاطب اثرات بسزایی داشته باشند. موشن گرافیک ها یکی از بهترین و جدیدترین این نوع از محتواها هستند که به وفور به وسیله افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند مورد استفاده قرار میگیرند.

در این مطلب سعی کرده ایم خیلی ساده و کاربردی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های ساخت موشن گرافیک با موبایل را معرفی کنیم. سپس خیلی کوتاه اما مفید به نحوه طراحی موشن گرافیک به وسیله اپلیکیشن های گفته شده پرداخته ایم که امیدواریم این مطالب گفته برای شما کاملا مفید و موثر باشند و بتوانید به کمک آنها به کسب و کارتان رونق ببخشید. در صورتی که شما هم تجربه ساخت این نوع موشن گرافیک ها را به وسیله اپلیکیشن های کارآمد دیگری را داشته اید می توانید آن را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

Rate this post