انواع تیزر تبلیغاتی کدام اند
06
مه

تیزر تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که شرکت های تبلیغاتی با توجه به نیاز مشتری و مقدار بودجه و اهداف کلی آن ها، تیزر مناسب با شرایط را برایشان می سازند. در زیر به صورت تفکیکی هر کدام را جدا توضیح داده ایم.

تیزر تبلیغاتی رئال

تیزر تبلیغاتی رئال به تیزری گفته می شود که با توجه به سناریویی که از قبل نوشته شده است تیزر را در محیط واقعی مثل لوکیشن خانه، مغازه، پارک، خیابان، رستوران، دانشگاه و… با بازیگران تیزر فیلمبرداری می شود. البته همیشه در کلیپ های رئال اینگونه نیست که بازیگر حضور داشته باشد به طور مثال برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی رئال از خط تولید یک کارخانه می توان با تصویربرداری های زمینی و هوایی از تجهیزات و لوکیشن ها همراه با صدای نریشن یک گوینده یک کلیپ جذاب رئال ساخت.

شرکت طلوع فیلم هم در زمینه ساخت تیزر رئال سابقه خوب و درخشانی دارد و توانسه است با برندهای بزرگ و استارت آپ ها همکاری درخشانی داشته باشد. طلوع فیلم با توجه به نیاز مشتری پلن های مختلفی برای ساخت ویدیو رئال به آن ها ارائه می دهد.

تیزر تبلیغاتی انیمیشنی

تیزرهای انیمیشنی به دو مدل تیزر دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می شوند. تیزرهای انیمیشنی سه بعدی نسبت به دو بعدی از هزینه و زمان بیشتری برخوردار است و معمولا جذاب تر هستند اما این به معنی است که تیزرهای دو بعدی جذابیت نداشته باشند. کاربرد تیزرهای انیمیشنی بیشتر در شبکه های تلویزیونی است. صحبت از هزینه های تیزر شد، بد نیست با تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی آشنا شوید.

قبل از آن که سومین مدل از تیزر های تبلیغاتی را معرفی کنم، لازم است که اطلاعاتی در رابطه با تیزر بدست آورید، پیشنهاد می کنم حتما مطلب تیزر چیست را مطالعه کنید.

 

تیزرهای موشن گرافیک

تیزرهای موشن گرافیک هم مثل تیزرهای انیمیشنی در دو مدل تیزر موشن گرافیک دو بعدی و سه بعدی ساخته می شوند، تیزر موشن گرافیک نسبت به کلیپ های انیمیشنی ارزان تر هستند و در زمان سریعتری ساخته می شوند. معمولا از تیزرهای موشن گرافیک بیشتر در فضای مجازی و یا پخش در همایش ها، جلسات و کنفرانس ها استفاده می شود.

 

تیزرهای استاپ موشن

از هنر استاپ موشن هم می توان در زمینه ی تیزرهای تبلیغاتی استفاده کرد و تیزرهای جذابی را خلق کرد. استاپ موشن از مجموع تعداد زیادی عکس از فرایندی که می خواهیم ویدیو بسازیم به وجود می آید. اشیا را در هر فریم تکان می دهند و عکاسی صورت می گیرد و در آخر در میز تدوین عکس ها رو به هم چسبانده و با ترکیب افکت های گرافیکی یک کلیپ جذاب موشن گرافیک خلق می شود.

پیشنهاد کاربران: ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی

تیزرهای تلفیقی

می توان گفت تیزرهای تلفیقی جذاب ترین نوع کلیپ های تبلیغاتی هستند. به خاطر اینکه در ساخت این مدل تیزرهای از تلفیق فیلمبرداری رئال و جلوه های ویژه کامپیوتری و افکت های انیمیشنی استفاده می شود. این تیزرها به خاطر داشتن این فضا معمولا طرفدارهای بیشتری دارند اما شرکت هایی که می خواهند سمت سفارش تیزر تبلیغاتی تلفیقی بروند باید این را بدانند که هزینه و زمان این کلیپ ها ارزان نیست. طلوع فیلم با توجه به سابقه ی درخشانش در تولید ویدیو های تلفیقی خوشبختانه نمونه کارهای بسیار خوبی در این زمینه دارد.

 

برای دیدن نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی رئال، تیزر تبلیغاتی تلفیقی، تیزر تبلیغاتی انیمیشنی، تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک و… روی لینک کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)