ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی
15
آوریل

عموما تبلیغات پروژه های عمرانی به سازندگان این بناها کمک می کند تا در دیده شدن و در نتیجه فروش سریعتر و بهتر املاک سازنده یا انبوه ساز نتیجه بهتری حاصل شود. اولین گام برای تبلیغات و ساخت یک تیزر تبلیغاتی ساختمانی این است که مخاطب هدف خود را از حیث جایگاه مالی و توانمندی خرید مسکن بشناسیم.

برای مثال اگر ساختمان های ما در مناطق شمالی شهر و برای طبقات برخوردارتر ساخته شده است و در متریال آن از متریال قیمتی تر استفاده شده است، پس باید برای ساخت تیزر تبلیغاتی مرتبط با کارمان جایگاه پرستیژی را در نظر بگیریم . اگر ساختمانی که ساخته ایم برای طبقات پایین جامعه و افرادی است که با وام و پس انداز سخت خود قصد خرید خانه را دارند و قیمت تمام شده برای آنها مهم است، پس باید دقت کنیم که در تبلیغات مورد نظرمان حتما و ابتدائا بر روی هدف قیمت مناسب مسکن تاکید کنیم.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی: 88968538-021

نمونه کار های تیزر تبلیغاتی:

ادامه تیزر های تبلیغاتی را در صفحه نمونه کار تیزر تبلیغاتی مشاهده نمایید.

کاری که تا الان به آن برای ساخت تیزر های تبلیغاتی در حوزه ساختمان تاکید کردیم در واقع شناخت مخاطب هدف از منظر ارزش ها و مزایا بود. اما نکته بسیار مهم و مرحله حساسی که بسیاری از کارفرمایان در ساخت اینگونه تیزرهای اختصاصی برای تبلیغات ساختمان خود نادیده می گیرند، مسئله کیفیت ساخت اینگونه تیزرها است. فرض کنید یک ساختمان ساخته ایم و حالا می خواهیم آن را بفروشیم.

چه چیزی باعث می شود مشتری جذب بازدید از واحد ساخته شده و خرید آن شود؟ مسلما این مرحله نقش بسیار چشم گیر و موثری در انتخاب مشتری دارد. بنابراین باید تیزر با کیفیت بسازیم. تیزر با کیفیت برای ساختمان چه مراحلی دارد و باید در ساخت تیزر ساختمانی چه ویژگی هایی را رعایت کنیم؟ اولین توصیه ما به شما این است که حتما با یک شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای کار کنید. (مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی کدام است؟)

این کار باعث می شود هم خیالتان از بابت خروجی کار راحت باشد و هم اینکه گروه حرفه ای نسبت به نیاز مخاطب شما اطمینان کامل پیدا خواهد کرد. داشتن یک سناریوی جذاب که بتواند همراه با تصاویری چشم نواز بنای شما را به خوبی نشان بدهد یکی دیگر از المان های بهتر دیده شدن تیزر تبلیغاتی شما خواهد بود. اما رسیدن به تصاویر چشم نواز خود می تواند دارای مراحلی باشد که یک تیم تبلیغاتی و ساخت تیزر حرفه ای به خوبی از پس آن بر بیایند.

انتخاب لنز های سینمای و مخصوص کارهای ساختمانی که عموما از لنزهای با کیفیت واید (عریض) و سوپر واید تشکیل شده می تواند ظرافت های کارهای ساختمانی را به صورت بهتری به بیننده نشان بدهد. همچنین دوربین های با کیفیت فیلمبرداری بخش دیگری از کار شما را پیش می برد و شما می توانید با یک فیلمبردار خوب به نتایج دلخواه برسید.

همچنین موضوع عکاسی در نشان دادن ظرفیت های بالقوه یک سازه ساختمانی بسیار مهم است که پیشنهاد می کنیم در کنار ساخت یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت حتما برای آفیش یک عکاس حرفه ای با دوربین حرفه ای عکاسی هم چاره ای بیندیشید.

 

Rate this post