ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت
20
مه


یکی از مسائلی که کارفرماها از شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی می خواهند ساخت تیزر ارزان قیمت است. معمولا کارفرماها به خاطر نداشتن دید خیلی حرفه ای نسبت به بازار و مارکتینگ سعی بر این دارند که با کمترین هزینه ممکن بخش تبلیغات خود را راه اندازی کنند و فکر می کنند با پایین آوردن بودجه در بخش تبلیغات به اصطلاح صرفه جویی کرده اند و برای شرکت پس انداز کرده اند. شاید شما این ضرب المثل معروف انگلیسی را شنیده باشید که می گویند اگر 100 دلار پول دارید و قصد فروش محصولی را دارید 99 درصد را برای تبلیغات محصول هزینه کنید 1 درصد آن را برای خود محصولی که می خواهید تولید کنید هزینه کنید.

تماس جهت مشاوره رایگان و سفارش تیزر: 8538 8896 – 021

 

این ضرب المثل بدان معنی نیست که شما محصول و جنس بی کیفیتی باید تولید کنید بلکه اهمیت تبلیغات را خاطر نشان می کند. اگر شرکتها، کارخانجات،استارت آپ ها، ادارات و… با داشتن یک برنامه اصولی تبلیغات انجام دهند به احتمال خیلی زیاد می توانند موفق بشوند. یکی از اصولی ترین روش های تبلیغاتی هم ساخت کلیپ های تبلیغاتی است. مهمترین مورد برای طراحی تیزر تبلیغاتی داشتن ایده های خلاقانه و جذاب است که این امر به وجود نمی آید مگر اینکه تیم قوی از افراد با تجربه و خلاق برای آن زحمت بکشند. اینکه ما بگوییم همیشه باید تیزرهای گران قیمتی ساخته شود تا بتوان نتیجه ی مطلوبی به دست آورد هم جمله ی غلطی است.

انتقاد ما به هزینه نکردن اصولی و واجب برای تولید تیزر تبلیغاتی می باشد. فرضا برای ساخت یک تیزر برای رسیدن به نتیجه نیاز به ساخت دکور و آوردن چندین بازیگر برای ایفای نقش می باشد حال اگر از ساخت دکور چشم پوشی کنیم و از بازیگران خیلی کمتری استفاده کنیم قطعا خروجی خوبی برای آن سناریو نداریم.

تیزر مسابقه اینستاگرامی به شما کمک میکند کاربران بیشتری در این مسابقه شرکت کرده و آن را برای دوستان خود بفرستند و …، پیشنهاد می کنم روی لینک اول خط کلیک کرده و اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

آیا هر تیزر گرانی خوب است؟

این که بعضی از شرکت ها هزینه های خیلی گزافی را برای تولید ویدیو تبلیغاتی از مشتریان خود می گیرند هم درست نیست. معمولا چند شرکت بزرگ تبلیغاتی در ایران که اسم و رسمی هم پیدا کرده اند بابت تولید این نوع کلیپ ها رقم های زیادی می گیرند و این به خاطر برند خود شرکت و هزینه های بالای آن کمپانی است. از حق هم نگذریم معمولا تیزرهایی که این شرکت های بزرگ تبلیغاتی می سازند تیزرهای با کیفیتی هستند اما نسبت به هزینه ای که گرفته اند ارزش ندارد.

شما اگر قصد دارن خودتان آستین هارو بالا بزنین و تیزر هایتان را بسازید، صددرصد نیاز به اپلیکیشن  ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی دارید که می توانید از لینک مشخص شده استفاده کنید.

آیا تیزر ارزان قیمت خوب هم داریم؟

این که بگوییم هر تیزر ارزانی هم بد است درست نیست، اما در ساخت تیزر فاکتورهایی مهم است که اگر به صورت اصولی و حرفه ای پیش برود باعث بهتر دیده شدن و جذاب تر شدن تیزر می باشد. یکی از این فاکتورها تجهیزات به روز و سینمایی می باشد، هر چه با تجهیزات بهتری تیزر تولید بشود نیتجه نهایی جذاب تر است. به غیر از تجهیزات استفاده از عوامل حرفه ای و با تجربه، داشتن سناریوی حرفه ای که اگر تیم قوی ای پشت آن نباشد به وجود نمی آید همه ی این ها کمک می کند که خروجی نهایی تیزر رضایت بخش باشد.

جذابیت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی چه قدر است؟

این مطلب خیلی کلی است مثل اینکه بگوییم قیمت جان آدمی زاد چه قدر است. تیزرهای تبلیغاتی بسته به فاکتورهای مختلف و سناریو برآورد هزینه می شود. که برآورد این هزینه ها شامل هزینه های لوکیشن، بازیگر، عوامل سازنده، تیم سناریست، گروه تدوین و جلوه های ویژه، گروه گریم، گروه صدا، گروه تولید و تدارکات، حمل و نقل، تعداد روز فیمبرداری، تجهیزاتی که در ساخت تیزر استفاده می شود و… خیلی از موارد دیگر بستگی دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم تمام هزینه هایی که در بالا گفتیم در شرکت های مختلف تبلیغاتی متفاوت است.

به طور مثال هزینه ی تجهیزات برای یک روز در یک شرکت شاید بالای 20 میلیون تومان هزینه شود و یک شرکت دیگر برای ساخت یک تیزر زیر 2 میلیون تومان هزینه کند. دستمزدهای عواملی که برای ساخت کلیپ فعالیت می کنند کاملا متفاوت است، یک فیمبرداری که در پرژوه های سینمایی و داستانی کار کرده است دستمزدش خیلی گرانتر است نسبت به فیلمبردار تازه کاری که حوزه فعالیتش مراسم های عروسی و فیلمبرداری کلیپ بوده و می خواهد در حوزه تبلیغات هم فعالیت کند.

در ضمن برای استعلام قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

یکی از موارد دیگر که در قیمت سفارش تیزر تبلیغاتی برای گران بودن و ارزان بودنش نقش دارد هزینه های اتاق فکر می باشد که می توان برای یک تیزر گروه 10 نفره وجود داشته باشد و یک شرکت دیگر تنها یک نفر ایده تبلیغاتی را نوشته باشد. کارهای پس تولید هم در هزینه ای خیلی تاثیر زیادی دارد، یک گروه جلوه های ویژه سینمایی که وظیفه VFX تیزر را بر عهده می گیرد دستمزدشان خیلی متفاوت است با شخصی که تنها یک تیزر تبلیغاتی را خودش تدوین، صداگذاری وجلوه های ویژه کامپیوتری را بر روی تیزر انجام می دهد.

Rate this post