نمونه تیزر های تبلیغاتی خلاقانه خارجی کوتاه
15
دسامبر

 

در این جا قصد داریم تا 18 مورد از بهترین کلیپ های تبلیغاتی جهان را برایتان به نمایش بگذاریم و درباره ی آن ها توضیحاتی ارائه بدهیم.

 

اولین تیزری که مشاهده می نمایید تیزر مهیج خودرو آئودی با در نظر گرفتن شاخص ایمنی خودرو

 

 

شرکت سازنده ی تبلیغات آئودی با الهام از خرافاتی مانند جمعه سیزدهم در زمینه ی خصوصیات ایمنی محصولاتش، ویدیوهای تبلیغاتی مناسبی ساخته است. بر طبق خرافاتی که در آمریکا  و بعضی از کشورهای اروپایی مردم دارند مصادف شدن روز سیزدهم ماه با روز جمعه به معنای روز بدیمنی می باشد. این مساله به قدری مهم و اساسی در نظر مردم می باشد که فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی و حتی بازی های رایانه ای بسیاری بر اساس این خرافات ساخته شده است. حال شرکت آئودی از این خرافات ابتکار تبلیغاتی جدیدی انجام داده است.

(جهت مشاهده نمونه کار های تیزر تبلیغاتی ما روی این لینک کلیک کنید.)

این تیم تبلیغاتی که متعلق به کشور انگلیس می باشد با نمایش مهارانه و الهام گرفتن از خرافه ی نحس بودن جمعه سیزده، اکثریت ویژگی های ایمنی محولات خوردو آئودی را در شکل فیلم تبلیغاتی دیدنی به نمایش گذاشته است. درسته که دلقک های موجود در تیزر آنچنان که باید ترسناک نیستند، اما آن ها قواعد رانندگی را زیر پا می گذارند و به هرج و مرج می پردازند. یکی از نکته های مثبت این تیزر را می توان به موزیک شاهکار استفان سوندهایم اشاره کرد.

به طور کلی خلاقیت یک تیزر بسیااار بستگی به سناریو آن دارد، ما در صفحه تیزر تبلیغاتی، 4 عنصر اصلی کلیپ های تبلیغاتی که یکی خلاقیت هست را معرفی کرده ایم.(کلیک کنید)

در این ویدیو تبلیغاتی، ما دلقک هایی را مشاهده می کنیم که باعت ایجاد موقعیت های خطرناک و دلهره آور برای دیگر رانندگان خودرهای دیگر هستند. دلقگ ها با انجام دادن کارهای بی مورد و اشتباه و با داشتن ماشین های عجیب و غریب، سعی می کنند ترسناک به نظر بیایند که البته این گونه نیست. این را می دانید که مهمترین چیز در تبلیغات ایده است که این تیزر با الهام از خرافه جمعه سیزدهم توانسته است تا حدود زیادی توجه ها را به سمت خود جلب نماید. لااقل می توان گفت توجه ما را به خود به خوبی جلب کرده است. فارغ از نکات تبلیغاتی این تیزر، ما از دیدن تماشای آئودی کوپه به شدت لذت بردیم. به امید روزی که در کشور عزیزمان ایران بیشتر مردم بتوانند خودروهای امن و ایمنی نظیر آئودی سوار شوند. در این جا شما را به دیدن تیزر مهیج آئودی دعوت می نماییم. ( فهرست ایده ها و نمونه متن های تبلیغاتی )

 

دومین تیزری که در ادامه برایتان به نمایش می گذاریم کلیپ تبلیغاتی ایسوس MWC است که با این فیلم تبلیغاتی به معجزه ی فلزی می پردازد.  

 

طی سال های اخیر کمپانی ایسوس تلاش فراوانی را کرده است تا بتواند خود را در بازار جهانی موبایل وارد کند. این بار با ساخت تیزر بسیار جذابی سعی کرده است تا مردم را به سمت غرفه های خود در شهر بارسلونا بکشاند. اما این برند تایوانی می خواهد کدام یک از محصولاتش را این سری به مردم معرفی نماید.

در این تیزر یک سفینه بر بالای شهر بارسلونا همان جایی که مکان برگذاری ام دبلیو سی این باید انگلیسی بشه فرود می آید. عبارت هایی را که در این تیزر به وضوح می بینیم معجزه فلری و نهایت صنعتگری می باشد. شما فکر می کنید کمپانی ایسوس کدامیک از محصولاتش را در این تیزر می خواسته معرفی کنه ؟ آیا قصد معرفی تب لت ها و گوشی های هوشمندش را داشته یا محصول جدید دیگری را به مردم ارائه بدهد ؟

البته این این احتمال از همه بیشتر است که کمپانی ایسوس پدفون جدید با صفحه نمایش فول اچ دی 5 اینچی که داک تبلت نیز همین رزولیشن را دارد رونمایی کند. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم قصد ایسوس چه بوده است.

  با عکاسی تبلیغاتی، محصولات خود را بهتر معرفی کنین

 

سومین تیزری که قصد معرفی آن را داریم مربوط می شود به آیپد پرو 2018 محصول کمپانی اپل که مدعی شده است این محصول می تواند جایگزین رایانه های فعلی شود.

 

آیپد پروهای جدید کمپانی اپل که چند روز قبل معرفی شدند دارای سایز 11 و 12.9 اینج می باشند که صفحه نمایشی ال سی با حاشیه ی اندکی دارند. این آیپدها دارای تراشته ی قدرتمند A12X Bionic،  می باشند که قدرت خیلی زایدی در پردازش تسک ها دارند.

این آیپدها قدرت این را دارند که نرم افزار فتوشاپ نسخه ی دسکتاپ را با تمام ویژگی و ابزارش داشته باشند و در حالت های افقی و عمودی، از تکنولوژی تشخیص چهره پشتیبانی می کند. کمپانی اپل برای شناساندن این محصول به مردم تیزری را ساخته است که 5 دلیل اصلی که باید مردم این محصول را بخرند را به زیبایی بیان می کند. این فیلم که تیزر تبلیغاتی تلفیقی است از تصاویر رئال و جلوه های ویژه که اپل توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین و بیشترین ویژگی های آیپدها را به نمایش بگذارد.

اولی ویژگی که ما در تیزر می بینیم به این موضوع می پردازد که Apple iPad Pro 2018  با داشتن تراشه ای 12 ایکس از بیشتر رایانه هایی که امروزه در جهان موجود است توانایی بیشتری دارد.

دومین ویژگی که ما در این تیزر می بینیم این است که این آیپدپروها به اصطلاح همه کاره هستند، این آیپدها به کمک فروشگاه اپ استور تقریبا کاری نیست که نتوانند انجام دهند، این آیپدها می توانند یک سینمای کوچک برای دیدن فیلم ها و انیمیشن ها و…، یک کتاب اکترونیک، یک سیستم مونتاژ فیلم و عکس و حتی استودیوی موزیک باشند.

سومین موضوعی که اپل در این تیزر بیان کرده است وزن سبک و امکان جابه جایی راحت این محصول بر خلاف کامپیوترهای سیگین خانگی می باشد. وزن تقریبی این آیپدها 633 گرم یا حدود یک پوند می باشد و وقتی که یکبار آن را شارژ می نمایید تایمی حدود 10 ساعت می توانید از آن برای کارها ی مختلف مثل جست و جو در اینترنت، بازی، دیدن فیلم و سریال استفاده کرد. (تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام)

چهارمین مطلبی که در این تیزر می بینیم بهره گیری این آیپدها از صفحه ی تاچ، ناوبری اپبیکشن ها بسیار جذاب بوده و کار کردن بسیار راحت و آسان است به طوری که با انجام درک اند دراپ یا مالتی تسکینگ خیلی راحت تر از گذشته می باشد.

اما آخرین مطبلی که اپل برای ما در این تیزر به ارمغان آورده است معرفی قلم جدید اپل پنسل می باشد. قلمی که به فرد قدرت رسم نقاشی ها و انواع طرح های گرافیکی را می دهد. کارکردن با این قلم به قدری لذت بخش هست که شما دوست ندارید این قلم را به زمین بگذارید و یا دیگر خودکار و مداد بر دست بگیرید. از دیگر امکانات دیگر می تواند به کیبورد اسمارت فیزیکی این محصول پرداخت که کار را برای تایپ برای شما به راحتی هر چه ممکن تبدیل کرده است. شما می توانید ایده برای ساخت کلیپ تبلیغاتی را از لینک مشخص شده دریافت نمایید.

کمپانی اپل در این تیزر شعاری را برای خود انتخاب کرده است که معلوم است فکر زیادی برای انتخابش شده است که این شعار Like a computer unlike any computer  به این معنی که مانند رایانه ای که شبیه هیچ رایانه ای دیگر نمی باشد استفاده کرده است.

در نهایت این تیزر که کمتر از 60 ثانیه است توانسته به طور کامل و دقیق به همه ی این موضوعاتی که در بالا اشاره کردم بپردازد و از این جهت باید به کمپانی اپل تبریک گفت بابت ساخت این تیزر.

 

چهارمین تیزر مربوط می شود به محصول جدید شرکت DJI که به معرفی اسمو پاکت که جدیدترین گیمبال این شرکت است. این گیمبال قدرت رکورد ویدئو 4 کی با 60 فریم برا ثانیه را دارد، این محصول کوچکترین گیمبال سه محوره ی جهان می باشد.

در این فیلم تبلیغاتی Dji  به طور کامل سعی کرده است امکانات اسمو پاکت را بخوبی نشان دهد، این وسیله که سنسوری 2.3 اینچی دارد قدرت این را دارد تا عکس های 12 مگاپیکسلی را ثبت کند و در فیلمبرداری ویدئو 4K را با 60 فریم بر ثانیه ضبط نماید که در نوع خود بی نظیر است. نکته ی جالب این است که در حالت فول اچ دی تا 120 فریم بر ثانیه نیز می تواند رکورد داشته باشد و ما می توانید از حالت اسلوموشن استفاده کنیم. اسمو پاکت دارای دو میکروفون داخلی است که قابلیت این را دارد که صداها را با بهترین کیفیت درخوری ضبط کند. در قسمت پایینی یک میکروفون و در قسمت پشتی میرکوفون دیگر قرار دارد. نکته ی قابل تحمل در این میکروفون ها این است که از تکنولوژی حذف نویز را داراشت و توانایی این را دارد که هر صدای اضافی پس زمینه را تا حد ممکن کم کند.

این گیمبال برای ضبط ویدیو، نمایشگر تاچ یک اینجی را برای حرکت کردن در بخش های منو های اصلی و انتخاب ویژگی های متفاوت قرار داده است. اپراتور به راحتی می تواند یکی از چند حالت تصویربرداری مانند

Panorama -Timelapse & Motionlapse-   FPV Mode  – FaceTrack   -ActiveTrack

را انتخاب نماید.

اپراتور اگر این فکر را بکند که نمایشگر یک اینچی اسمو پلاس از پس بر آورده کردن نیازهایش عاجز است، به سادگی می تواند تلفن همراه هوشمندش را به واسطه ی درگاه USB Type-C کانکت کند، اپراتور با استفاده از اپلیکیشن DJI Mimo  به راحتی می تواند آن را کنترل کند. که این اپلیکشن هم بر روی اندروید و هم ای او اس قابلیت نصب دارد. خوبی این اپلیکیشن این اصب که می شود تصاویز زنده ی نمایشگر اصلی اسمو پلاس را دید و از حالت های Story و pro  استفاده کرد.

در حالت Story  ده الگوی از قبل آماده شده موجود می باشد که می توان به حرکات کامل دوربین و موزیک پس زمینه اشاره کرد. اسمو در تلاش است تا تولید فیلم برای اپراتور راحت کند تازه می شود پس از ضبط فیلم تغییرات متوعی را در آن ایجاد کرد. پس از پایان ضبط فیلم، اپلیکشن Dji Mimo  فیلم را به نمایش می گذارد و این قابلیت را برای شما به وجود می آورد که ویدیویتان را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

از سمتی دیگر در حالت pro که قبل تر در محصولات قبلی Dji دیده بودیم، به اپراتور این امکان را می دهد که کنترل صددرصدی روی همه ی تنظیمات دوربین داشته باشد. این حالت همان گونه که از اسمش معلوم است به معنی حرفه ای مخصوص اپراتورهای حرفه ای است و برای همه توصیه نمی شود.

نکته ی قابل ذکر دیگر این محصول باتری اش می باشد که می تواند دو ساعت به طور مداوم ویدیوهای 4k را ضبط نماید. خوبی دیگر این محصول این است که لوازم جانبی زیادی از سمت کمپانی برایش در بازار موجود می باشد.

Dji سعی بر این کرده است که تا در این تیزر از لوکیشن های جذاب و دیدنی مانند بیایان، جنگل، کنار دریا، داخل آب، خیابان ها، شهر بازی و جاها و اماکن مختلف دیدنی استفاده کند و امکانات اسمو پلاس را به نمایش بگذارد. هر چند درست است که تایم کلیپ تبلیغاتی اسمو پلاس زیاد است اما ناگفته نماند که اصلا به آدم احساس خستگی نمی دهد و بیننده آن را مثل یک فیلم کوتاه جذاب دنبال می کند. حال شما را به دیدن این تیزر مهیج دعوت می کنیم. با مطالعه  مقالات تیزر تبلیغاتی، اطلاعات عمومی و تخصصی خود راجع به این محوزه را بیشتر کنید. 

معرفی تیزر های خلاقانه و محبوب

تیزر تبلیغاتی یک فیلم کوتاه است که به ما کمک می کند تا به یک محصول جدید بپردازیم و به ایجاد هیجان برای عرضه آن در بازار کمک می کند. یک تیزر تبلیغاتی به ارتقاء محصولات به شیوه ای مؤثر کمک می کند و هدف آن ایجاد اشتیاق و ایجاد کنجکاوی در بین مصرف کنندگان است.

 

ویدیو تبلیغاتی Atari

 

آتاری محصولی جدید را روانه بازار کرده است که همچنان جای تعجب در بازار دارد، کنسول آن دارای خطوط باریک، پشتی بلند شده و پنل جلویی است که می تواند شیشه یا چوب باشد. چراغ های نشانگر از طریق این مواد از جمله پشتیبانی از کارت SD، درگاه HDMI و چهار درگاه USB در Ataribox درخشش دارند. این تیزر تبلیغاتی یک کنسول بازی اسرارآمیز ساخته شده توسط کمپانی آتاری را معرفی می کند.

 

 کلیپ تبلیغاتی Lenovo

لپ تاپ جدید شرکت لنوو Lenovo Thinkpad X1 با داشتن شاسی تقویت شده با فیبر کربن، به اندازه سلف خود از دوام بالایی برخوردار است، و دارای یک ردپای کوچکتر است که آن را به سبکترین، باریکترین X1 تا کنون تبدیل کرده است. در تیزر تبلیغاتی آنها ThinkPad X1 Carbon جدید را معرفی کرده اند که سبک و در عین حال بادوام است.

 

 فیلم تبلیغاتی BlackBerry

 

Blackberry Mobile  نامی تجاری است که توسط TCL ارتباطات برای فروش دستگاه های مارک BlackBerry در همه بازارهای جهانی مورد استفاده قرار گرفته است. صفحه کلید QWERTY BlackBerry KeyOne به عنوان یک صفحه پستی پیش ساخته دو برابر می شود و تمام 52 دکمه را می توان به عنوان کلید های میانبر قابل تنظیم برنامه ریزی کرد. استفاده از آن بسیار ایمن است، زیرا یک اسکنر اثر انگشت نیز در نوار فضا قرار داده است که یک لایه امنیتی بیشتر به دستگاه اضافه می کند. این تیزر تبلیغاتی تمام ویژگی های عالی ارائه شده توسط BlackBerry DTEK70 را برجسته می کند.

 

 فیلم تبلیغاتی Amazon

 

آمازون یک ابر شرکت  تجارت الکترونیکی و رایانش ابری است. آنها گسترش یافتند تا طیف گسترده ای از کالاهای مصرفی و رسانه های دیجیتالی و همچنین دستگاه های الکترونیکی خود را، مانند خواننده کتاب الکترونیکی Kindle، تبلت Kindle Fire و Fire TV، یک آداپتور رسانه ای در حال پخش بفروشند. خرید آنلاین با برنامه خرید آمازون که وسیع ترین انتخاب کالاهایی با کیفیت اصلی را با بهترین قیمت های آنلاین خرید در اختیار شما قرار می دهد، آسانتر و راحت تر انجام می شود. این تیزر تبلیغاتی نشان می دهد که چگونه سایت آمازون به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه ناراحتی بهترین معاملات موجود را بگیرید.

 

 کلیپ تبلیغاتی Oneplus 3T

 

گوشی هوشمند OnePlus 3T به لطف جدیدترین نسخه های سخت افزاری و پیشرفت های نرم افزاری با دقت آزمایش شده بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد. OnePlus 3T Midnight Black با قدرت غیرمترقبه OnePlus 3T با بدنه ای تمام خیره کننده جدید مطابقت دارد. از طریق یک فرآیند دقیق، دستگاه با رنگ سیاه عمیق آغشته می شود که مانند یک پسوند طبیعی فلز است. این تیزر تبلیغاتی  Oneplus 3T را به عنوان یک مستر کلاس در طراحی گوشی های هوشمند ارائه می دهد.

 

 ویدیو تبلیغاتی ROG Claymore

 

صفحه کلید بازی مکانیکی RGB با کلیدهای Cherry MX RGB، کلیدهای کاملاً قابل برنامه ریزی و Aura Sync. دارای کلیدهای دارای نور پس زمینه جداگانه با Aura Sync RGB برای شخصی سازی نامحدود و کلیدهای مخصوص سرعت فن. ساخته شده از ساخت و ساز آلومینیوم، بسیار سبک و بادوام است. این تیزر تبلیغاتی در مورد ROG Claymore به روشی انیمیشن شگفت انگیز توضیح می دهد.

 

Acer

 

Predator 21 X، اولین لپ تاپ بازی Acer با نمایشگر خمیده 21 اینچی G-SYNC، با دوکارت گرافیک  NVIDIA GeForce GTX 1080 در رابط پیوندی مقیاس پذیر و یک سیستم خنک کننده پنج فن با چند AeroBlades فلزی برای بوت شدن. این بهترین لپ تاپ بازی است که مخصوص افرادی ساخته شده که برای بازی دیوانه هستند ساخته شده است. این تیزر تبلیغاتی، لپ تاپ جدید بازی خود Predator 21 X را معرفی می کند، که مخصوصاً فقط برای بازی ساخته شده است.

HTC Vive

 

HTC VIVE به شما امکان می دهد به لطف فناوری تغییر در بازی و محتوای بهترین کلاس، دنیاهای جدید و غیرقابل تصوری را تجربه کنید. کنترل کننده های بی سیم Vive احساس طبیعی و شهودی به آن می بخشد. استفاده از آن بسیار راحت است زیرا دارای هدست قابل تنظیم است، تنظیمات چند مورد تسکین چشم، از جمله فاصله لنز و IPD، Vive را راحت و شفاف می کند. این تیزر تبلیغاتی تمام ویژگی های دستگاه واقعیت مجازی HTC Vive را توضیح می دهد.

 

HP

 

HP Elite Book folio با بدنه ای با دوام از جنس آلومینیوم CNC تراش شده با الماس طراحی شده و دارای وزن بسیار سبک است. طراحی فوق العاده نازک دارای یک لولا پیانوی منحصر به فرد 180 درجه است که کاملاً مسطح برای به اشتراک گذاری آسان با دیگران است. صنایع دستی نفیس و عملکرد استثنایی در HP EliteBook Folio متحد هستند. این تیزر تبلیغاتی نشان می دهد که انتخاب نخبگان Elite Book برای افرادی که ارزش یک تجربه بی عیب و نقص را دارند، انتخاب است.

 

  Samsung

 

سری Galaxy S سامسونگ به گوشی های هوشمند پر مصرف  پرچمدار اندرویدی در سری Galaxy Samsung اشاره دارد و شامل دستگاه های Super Smart سری Galaxy نیز می باشد که توسط Samsung Electronics ساخته شده است. Galaxy S7 ادعا می کند بیش از یک تلفن است. با داشتن مقاومت در برابر آب، ذخیره سازی قابل ارتقا و بی سیم سریع، بیشتر شبیه دستگاه واقعیت مجازی است. این تیزر تبلیغاتی ویژگی های جدیدترین پیشنهاد سامسونگ را به نمایش می گذارد.

 

پیشنهاد کاربران: فاش ساخت کلیپ تبلیغاتی با گوشی

در زیر نیز 4 مورد دیگر از جذابترین و پرهزینه ترین ویدیو های های تبلیغاتی سال 2020 را برای شما آورده ایم که امیدواریم از آنها لذت ببرید.

این چهار تیزر از 4 شرکت معروف جهانی یعنی: «پپسی»، «مرسدس بنز»، «مک دونالد» و «نایک» می باشد، که به معرفی محصولات خود به شکل خلاقانه ای پرداخته اند، اگر به سبک ساخت کلیپ تبلیغاتی ها دقت کنین متوجه می شوید، علاوه بر استفاه از تجهیزات فیلمبرداری حرفه ای، کارگردانی سطح بالا و بازیگران معروفی دارد. در بین این تیزر، میشه گفت کلیپ تبلیغاتی شرکت بنز از جمله تیزر های خلاقانه ای می باشد که ساخته شده است. قیمت ساخت تیزر را از طلوع فیلم بپرسید

 

«ویدیو تبلیغاتی شرکت مرسدس بنز»

 

«ویدیو تبلیغاتی شرکت پپسی»

 

«فیلم تبلیغاتی شرکت مک دونالد»

 

«فیلم تبلیغاتی شرکت نایک»

 

پیشنهاد کاربران: فاش دستمزد بازیگران تیزر تبلیغاتی

3.7/5 - (4 امتیاز)