ایده برای ساخت کلیپ تبلیغاتی
19
مه

چرا برای محتوای بازاریابی خود به ایده های ویدیویی نیاز دارم؟

محتوای بازاریابی ویدیویی جذاب خاصی دارد و قابل مصرف ترین شکل محتوا در اینترنت است و زمانی که به درستی استفاده شود می تواند بسیار اعتیادآور باشد(میدونین که چی میگم…). تقریباً اکثر کاربراتی که در یوتیوب یا سایر پلتفرم‌های ویدیویی وقت خود را میگذرانند، زمان از دستشان در میرود.

در واقع، مطالعات نشان داده است که حدود 55٪ از مردم هر روز ویدیو تماشا می کنند، در حالی که 78٪ حداقل یک بار در هفته فیلم تماشا می کنند. این اعداد در حال افزایش هستند، که همچنین نشان می دهد که چرا YouTube، آپارات و سایر سایت های ویدیویی باید بخش قدرتمندی از استراتژی محتوای بازاریابی ویدیویی شما باشد.

اما، تولید محتوا هیچوقت آسان نبوده، البته محتوای حرفه ای. بنابراین در صفحه چند مورد از آموزش ها و ایده خلاقانه برای ویدیوهای کوتاه برای قسمت بعدی محتوای بازاریابی ویدیویی که ایجاد می کنید قرار داده ایم. این آموزش ها کمکتان می کند تا کاربران با دیدن ویدیو شما میخکوب شوند و شما به هدف بازاریابی و تعامل خود برسید. همچنین شما می توانید برای ساختن کلیپ تبلیغاتی از شرکت ما طلوع فیلم، مشاوره های رایگانی دریافت کنید.

 

 

در صفحه آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت رایگان به شما یاد می دهیم با نرم افزارهایی مثل افترافکت و پریمیر تیزر های جذاب بسازید.

 

5 ایده برای موشن گرافیک کدام اند؟

 

بین کلیپ و ویدیو اینستاگرام تفاوت هایی وجود دارد که در صفحه تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به طور مختصر و مفید به آن پرداخته ایم.

 

شما می توانید نمونه تیزر تبلیغاتی خلاقانه را در صفحه دیگر ما که مشخص شده تماشا نمایید. همچنین اگر به دنبال ایده های جذاب برای تولید محتوای ویدیویی هستید، از صفحه ایده برای محتوای ویدیویی دیدن نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)