چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم؟
01
ژانویه

 

تولید تیزر های تبلیغاتی هم مانند تمامی حرفه ها و مشاغل نیاز به آموزش و کسب تجربه دارد. در کشور عزیزمان ایران هم برای اینکه شما تبدیل به یک کارگردان ماهر شوید تا بتوانید تیزر تبلیغاتی بسازید، لازمه تا با رفتن به رشته های مرتبط سینمایی در دانشگاه ها آموزش ببینید، و یا موسسات آموزش سینمایی که در حوزه های مختلف کلاس آموزشی برگزار می کنند. و هم در فضای مجازی و کتاب فروشی فیلم ها و کتاب های آموزشی در این زمینه موجود می باشد.

لازم هست در ابتدا شما بدانید تیزر تبلیغاتی چیست؟ که در این مورد مطلب مفیدی برای شما آماده کرده ایم.

نکته مهمی را که باید در نظر داشته باشید این است که بدانید برای ساخت تیزر های تبلیغاتی به چند نفر آدم متخصص در حوزه های مختلف سینمایی نیاز دارید. برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای نیاز به کارگردان، تهیه کننده، فیلمبردار، نویسنده، تدوین گر، صدابردار و صداگذار، طراح صحنه و لباس  و… می باشد.

شما وقتی این گروه کامل را در کنار هم داشته باشید و هر کدام کار خود را به طور کامل و حرفه ای انجام بدهند می توانید یک تیزر تبلیغاتی خوب بسازید. ولی دوستان زیادی همیشه این سوال را دارند که ما قصد ساخت یک ویدیو تبلیغاتی برای استارت آپ و یا بیزنس کوچک خود را داریم و از پس هزینه های ساخت کلیپ تبلیغاتی حرفه ای بر نمی آییم.

به این دوستان باید گفت تا جایی که می شود سعی کنند برای هزینه تبلیغات خود بودجه کنار بگذارند چون تبلیغات حرفه ای و با خلاقیت بالاست که می تواند باعث بالابردن فروش و درآمد بیشتر برایشان می شود. اما اگر این هزینه وجود ندارد می توان با همان تلفن همراهی که در دست دارید تصاویر استانداردی را ضبط کنید و بعد با استفاده از اپلیکشن های تدوین که تعداد آنها کم هم نیست تیزر های آماتور خلاقانه ای ساخت.

ما در مطلبی با عنوان ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی، اپلیکیشن های مناسب برای این کار را معرفی کرده ایم، که می توانید از آنها استفاده کنید.

البته همه می دانیم که این نوع تیزر ها در برابر تیزر هایی که با دوربین های حرفه ای سینمایی و عوامل حرفه ای ساخته می شود زمین تا آسمان فرق دارد ولی تا حدی می تواند شما را به دیگران با دیدن این تیزر معرفی کند. یک نکته مهم دیگر که باید بدانید، این است که برای ساخت تیزر های تبلیغاتی آماتور تا می توانید از سوژه ها و لوکیشن هایی که در آن هستید فیلمبرداری کنید و پلان های بیشتر از آن چیزی که می خواهید بگیرید. هر چه پلان بیشتری داشته باشید تدوین بهتر و جذاب تری می توان انجام داد. همچنین با اضافه کردن یک موسیقی مناسب و افکت های صوتی، می توان تیزر جذابی ساخت.

در آخر باید بگویم، نوع تیزر خیلی بستگی به محصول و یا خدمات شما دارد، ازتون می خواهم در کامنت بنویسید، برای چه کاری می خواهید تیزر تبلیغاتی بسازید؟ تا کارشناسان تبلیغات ما بتوانند شما را راهنمایی کنند!

4.8/5 - (9 امتیاز)