تعرفه مدیریت و ادمین پیج اینستاگرام
11
ژوئن

این سوال و دانستن اینکه چه هزینه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام بپردازیم دغدغه صاحبین برند و تمام سفارش دهندگان است. ما در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اساسا چه طور می توانیم از هزینه های غیر ضروری در تولید محتوای اینستاگرامی جلوگیری کنیم و چگونه می توان هزینه های اینستاگرام را به صورت بهینه مدیریت کرد.

تعرفه ادمین پیج اینستاگرام

اداره پیج اینستاگرام دارای قواعد ساده ای است که عدم داشتن اطلاعات کافی در این زمینه باعث می شود این اطلاعات پیچیده به نظر برسند. در ابتدای این بحث لازم است تمامی برند ها و صاحبان مشاغل که قصد دارند در این عرصه فعالیت کنند توجه داشته باشند که تعرفه مدیریت اینستاگرام و تعرفه ادمین اینستاگرام مسئله ای است که بر اساس چند پارامتر مشخص می شود. پارامتر هایی که از مهارت و تجربه ادمین و میزان زمان و محتوای مورد نظر برای تولیدات استوری و پست های اینستاگرام به دست می آید.

هدف شما از برون سپاری مدیریت پیج اینستاگرام چیه؟ تولید پست های ویدیویی و تصویری؟ افزایش فالور؟ کمک در فروش تصاعدی؟ همه این موارد نیازمند تیم تخصصی هست، در صفحه مدیریت پیج اینستاگرام کامل راجع بهش توضیح داده ایم و یک پیشنهاد وسوسه انگیز مخصوص کسب و کارها ها ارائه داده ایم(کلیک کنید).

بر این اساس تعرفه های ادمین اینستاگرام و بطور کلی هزینه ادمین اینستاگرام ارتباط مستقیمی با کاری که انجام می دهیم دارد و باید توجه داشته باشید که برای بهینه بودن هزینه مدیریت پیج اینستاگرام بایستی سعی کنید کلیه تولیدات تصویری و محتوایی و عکاسی و دیگر فرمت های تبلیغاتی را به یک گروه و یک شرکت تبلیغاتی بسپرید تا همه اینها در کنار ادمین اینستاگرام فعالیت کرده و بدین صورت هزینه ادمین پیج اینستاگرام در کنار دیگر هزینه ها سرشکن شده و به صرف شما و شرکت تبلیغاتی خواهد بود.

پلن A پلن B  پلن C
تولید پست تصویری و ویدویویی تولید پست تصویری و ویدویویی تولید پست تصویری و ویدویویی
تولید استوری تصویری و ویدیویی تولید استوری تصویری و ویدیویی تولید استوری تصویری و ویدیویی
آنالیز پیج انتشار پست و استوری ارائه استراتژی تولید محتوا
ارائه استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام آنالیز پیج طراحی قالب محتوا
انتشار پست و استوری هشت گذاری اصولی نوشتن کپشن های حرفه ای
ایجاد کمپین های تبلیغاتی طراحی قالب محتوا ارائه گزارش ماهانه
هشت گذاری اصولی نوشتن کپشن های حرفه ای
طراحی قالب محتوا ارائه استراتژی تولید محتوا
افزایش تعامل کاربران ارائه گزارش ماهانه
ارائه گزارش ماهانه
مشاوره حرفه ای تبلیغاتی
نوشتن کپشن های حرفه ای
تحلیل رقبا
قیمت: تماس بگیرید قیمت: تماس بگیرید قیمت: تماس بگیرید

هزینه مدیریت اینستاگرام را باید با هزینه های تولیدی و هزینه های پیش بینی نشده بررسی کرد. برخی مواقع ما برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام فقط به این نکته توجه می کنیم یا قرار می گذاریم که برای مثال سی پست باید در ماه بارگذاری شود. بر این اساس باید بدانیم قیمت ادمین اینستاگرام به این موضوع مرتبط خواهد بود. حالا در این مرحله باید بررسی کنیم که چند پست از این مقدار قرار است ویدئو باشد یا چند پست قرار است که تبدیل به فرمت های دیگر تبلیغاتی شود.

باید ببینیم که ادمین اینستاگرام برای انجام این کار ها چه وظایفی دارد و چه کارهایی لازم است انجام دهد. در واقع قیمت ادمین پیج اینستاگرام میزان کارهای انجام شده را نشان خواهد داد. حالا باید بررسی کنیم که قیمت مدیریت پیج اینستاگرام از چه درگاه هایی مشخص می شود.

مدیریت هزینه های پیج اینستاگرام

در بررسی مواردی که تاکنون به آن اشاره کرده ایم ذکر این نکته ضروری است که مدیریت پیج اینستاگرام جدا از هزینه های احتمالی و قطعی که دارد، بایستی استمرار داشته باشد. این استمرار به معنای یک دندگی بر روی مواضع و محتوای تولید شده توسط تیم های تبلیغاتی نیست. بلکه مهم است برند ها به این نکته توجه کنند که هرجا از خروجی کار راضی نبودند نباید به سرعت کار تولید محتوا اینستاگرام را رها کنند. باید با صبر و حوصله به کار خود ادامه دهند و معایب کار را با صبر استراتژیک به راهی برای رشد و بالا رفتن پیج اینستاگرام خود بدل کنند.

برای اینکه بتوانیم هزینه های پیج اینستاگرام را به خوبی مدیریت کنیم لازم است قبل از هر چیز محتوای مورد نیاز را بررسی و طبقه بندی کنیم. یک ادمین کار کشته و با تجربه معمولا حواسش به شکل و شمایل و زمان ارائه محتوا به مخاطبین پیج اینستاگرام هست. ادمین وظایف زیادی دارد که همه آنها را در یک ترکیب آشنا یعنی ادمین پیج اینستاگرام خلاصه می کنیم. در این قسمت از مطلب پیشنهاد می کنم از مطلب آموزش ادمین حرفه ای اینستاگرام دیدن نمایید.

اما واقعیت این است که یک ادمین اینستاگرام در حالیکه بایستی سر و شکل و بارگذاری محتواها در پیج را مدیریت کند، بایستی بتواند ارتباط موثری هم بین مخاطبین پیج و پیج اینستاگرام برقرار کند. خیلی مهم است که روابط عمومی مجازی پیج قوی باشد. روابط عمومی اینستاگرامی یعنی اینکه یک ادمین بلد باشد و وقت بگذارد و با علاقه به همه دایرکت ها و کامنت ها و درخواست های مشتریان و فالوئر ها پاسخ بدهد. ادمین با تجربه اینستاگرام می داند که مهم است ارتباط با مخاطب از خیلی از مسائل ظاهری پیج هم مهمتر است.

نیم نگاهی به وظایف ادمین اینستاگرام

ادمین حرفه ای اینستاگرام به این نکته توجه دارد که اگر ما چند هزار فالوئر داشته باشیم و  فقط به این نکته توجه کنیم که هر روز یک پست در اینستاگرام بگذاریم و چند لایک بگیریم و کاری به تاثیر ارتباط با فالوئر واقعی اینستاگرام نداشته باشیم آن موقع ضرر خواهیم کرد. این نکته بسیار ضروری است که یک ادمین حرفه ای اینستاگرام می داند و باید بداند و به آن توجه داشته باشد که محتوای ارائه شده در قالب پست و استوری بایستی بعد از اشتراک گذاری با مخاطبین به طور جدی بررسی و آنالیز شود.

حداقل و حداکثر مبلغی که می توان برای تولید کننده محتوا به عنوان کارفرما در نظر گرفت چقدر است؟ در صفحه حقوق تولید محتوا در اینستاگرام به طور کامل توضیح داده ایم (کلیک کنید).

آنالیز پیج اینستاگرام بسیار کار مهم و تخصصی است و یکی دیگر از ملاک های ادمین با تجربه اینستاگرامی این است که بتواند هزینه های جاری را با ارتباط مخاطبین و فالوئرهای پیج وفق دهد و در آنالیز خود به این نکته توجه کند که پیج در چه حالی است و از هر پست و استوری چه سطحی از واکنش ها را دریافت کرده است. ادمین با تجربه بعد از بررسی و آنالیز پیج اگر مسیر پیج رو به رشد باشد به همین مسیر با قدرت ادامه می دهد اما اگر ببیند که در این مسیر بعضی از پست ها فعال تر و بعضی پست ها واکنش چندانی نداشته نگران می شود.

ادمین حرفه ای اینستاگرامی در این شرایط دست به آنالیز دو پست متفاوت یا دو استوری متفاوت اینستاگرام می زند. او بررسی می کند ببیند آن پستی که لایک های بیشتری داشته چه تفاوت هایی با پستی که کمتر لایک و نظر مثبت گرفته دارد. ما در دنیای اینستاگرام اصطلاحی داریم به نام دیده شدن یک پست یا استوری اینستاگرامی. حالا وظیفه گرداننده پیج اینستاگرام این است که بررسی کند و ببیند دلایل دیده شدن پست پر طرفدار چیست.

14 مهارتی که اگر به عنوان ادمین اینستاگرام داشته باشید، می توانید درخواست حقوق بالاتری بدهید. کلیک کنید: مهارت های ادمین اینستاگرام

جمع بندی

حالا میتوان خیال خود را از اینکه در مسیر رو به جلویی هستیم یا نه راحت کنیم. اگر شما هم قصد بالا آوردن پیج اینستاگرام خود را دارید باید به این نکته توجه کنید که هزینه پیج اینستاگرامی باید در تمام قسمت ها در نهایت به پیشرفت، فروش و برندینگ درست مجموعه شما منجر شود.

Rate this post