26
مارس

معرفی 5 مورد از اپلیکیشن های عکاسی برای گوشی های اپل

در دنیای فن آوری در حال رشد ، صدها برنامه عکاسی وجود دارد. چگونه می دانید کدام یک ارزش آن را دارند؟ در زیر ، 5 نمونه از اپلیکیشن های عکاسی برای گوشی های اپل را به شما معرفی می کنیم که فکر می کنیم باید برای گرفتن عکس کامل به آیفون خود دانلود کنید.

 

Helios – Magic Hour Calculator

Helios – Magic Hour Calculator

ماشین حساب ساعت سحر و جادو به شما کمک می کند تا زمان و مکان ایده آل برای عکس های ساعت طلایی را محاسبه کنید ، که به عکس های گرفته شده در آن دوره کوتاه مدت درست بعد از طلوع آفتاب یا درست قبل از غروب آفتاب اشاره دارد. این برنامه با استفاده از ویژگی هایی مانند حالت لنز واقعیت افزوده یا نور سنج داخلی ، تقویم و نقشه ای را برای پیش بینی بهترین مکان برای عکس های با نور جادویی فراهم می کند. این برنامه در هنگام محاسبه ، آب و هوا و موقعیت های خورشید و ماه را در نظر می گیرد. می توانید Helios را در فروشگاه اپل با قیمت 0.99 دلار دانلود کنید.

 

Darkroom – Photo Editor

Darkroom – Photo Editor

می تواند به شما در جلوگیری از گرفتگی در گردش کاری چند برنامه ای کمک کند. به این دلیل است که برنامه پشتیبانی RAW ، ویرایش پرتره ، ویرایش عمق ، فیلترهای آگاهی عمیق ، فریم های آگاهی از محتوا ، پردازش دسته ای و موارد دیگر را ارائه می دهد. با همگام سازی فوری کتابخانه ، عکس های شما بدون نیاز به بارگذاری دستی در برنامه در دسترس هستند و در زمان ویرایش زمان را برای شما را صرفه جویی می کند. برای شروع کار ، در فروشگاه اپل به صورت رایگان می توانید دانلود کنید. خریدهای درون برنامه ای نیز موجود هستند.

 

 

VSCO

VSCO

یکی از دلایلی که اپلیکیشن محبوب موبایل VSCO وجود دارد این است که شما را به یک جامعه بسیار خلاق عکاس متصل می کند. همچنین بیش از 170 پیش تنظیم موجود است ، بنابراین این یک مغز متفکر ویرایش عکس است. به نظر می رسد می توانید فیلم های پرنعمت Fuji ، Kodak و Film X را بازسازی کنید و عکس ها یا فیلم های خود را در یک مکان ویرایش کنید. نکات و آموزش های الهام بخش را نیز کشف کنید ، در حالی که کارهای خود را در یک سبد آنلاین خلاق به اشتراک می گذارید. برنامه را در فروشگاه اپل به صورت رایگان دانلود کنید. خریدهای اضافی در برنامه موجود است. ( مقالات مربوط به عکاسی )

 

Muse Cam – Photo Editor

Muse Cam – Photo Editor

این برنامه به شما امکان می دهد عکس های خود را با استفاده از ابزارهای حرفه ای ، کنترل های پیشرفته دوربین و از پیش تعیین شده های فیلمبرداری عکس بگیرید و ویرایش کنید. حتی به شما امکان می دهد قرار گرفتن در معرض دید خود را به صورت دستی تنظیم کنید ، این امکان را به شما می دهد تا ISO و شاتر را به طور مستقل از یکدیگر کنترل کنید. به علاوه ، می توانید منحنی های تعادل ، فوکوس و تن را به صورت دستی تنظیم کرده و از پیش تعیین شده های سفارشی ایجاد کنید. Muse Cam ویرایش غیر مخرب و حداکثر وضوح تصویر و همچنین تنظیمات حرفه ای تصویر را ارائه می دهد. برای شروع ، MuseCam را در فروشگاه اپل به صورت رایگان دانلود  کنید. خریدهای درون برنامه ای موجود هستند.

 

Hydra- Amazing Photography

Hydra- Amazing Photography

آنچه Hyrda را به یک برنامه قدرتمند ، به ویژه در شرایط کم نور و چالش برانگیز تبدیل می کند ، این است که می تواند تا 60 فریم را به منظور ایجاد یک تصویر با کیفیت بالا ادغام کند. این برنامه شامل 5 حالت ضبط خاص: Lo-Light ، Zoom ، Video-HDR ، HDR و Hi-res است. در صورت استفاده از مناظر دور یا صحنه های ایستا بهترین کار را دارد و با قیمت 4.99 دلار در فروشگاه اپل در دسترس است.

 

پیشنهاد میکنم حتما از صفحه تکنیک های ناب عکاسی دیدن نمایید

 

 

5/5 - (1 امتیاز)