بهترین شرکت های تبلیغاتی در تهران 1402
29
دسامبر

ما در این مطلب سعی کرده ایم که 15 شرکت تبلیغاتی موفق را به شما عزیزان معرفی کنیم. دلیل انتخاب ما برای معرفی این شرکت ها سابقه درخشان، خدمات و درجه و کلاس کاری بالای این شرکت های تبلیغاتی است. امیدواریم که بعد از خواندن این مطلب و آشنایی با این شرکت ها بتوانید درست ترین تصمیم را برای انتخاب کردن شرکت تبلیغاتی که می خواهید همکاری داشته باشید را انجام دهید.

1 – شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم

بدون شک می توان طلوع فیلم را به عنوان یکی از موفق ترین و برترین شرکت های تبلیغاتی ایران در سال های گذشته معرفی کرد. داشتن مدیریتی قدرتمند و استفاده از گروهی جوان و خلاق و کارآزموده باعث شده است که این شرکت نسبت به رقبایش در درجه ی بالاتری قرار بگیرد. تعهد کاری بالا و رعایت اصول حرفه ای از ویژگی های تیم قدرتمند این شرکت تبلیغاتی می باشد.
این شرکت در حوزه های مختلف تبلیغاتی خدمات گسترده ای را انجام می دهد که از مهمترین خدمات این شرکت می توان به

اشاره کرد.

برای اینکه بتوانید اطلاعات جامع تری را نسبت به موسسه طلوع فیلم به دست آورید کافیست نام طلوع فیلم را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت این شرکت بشوید.

2 – شرکت تبلیغاتی آفتاب

یک شرکت تبلیغاتی بزرگ در زمینه کلیه خدمات تبلیغاتی می باشد. آفتاب را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تبلیغاتی ایران معرفی کرد که تبلیغات تلویزیونی شرکت های بزرگی را انجام داده است. متاسفانه این شرکت در سال 1402 با مرگ زودهنگام مدیر جوانش جناب آقای رضا حداد روبرو شد که این مدیر هنرمند در سن 54 سالگی مرحوم شد.

پیشنهاد می کنم از مطلب لیست بهترین شرکت‌های تبلیغاتی/ معرفی ۱۰ آژانس تبلیغاتی خلاق در سایت مهرنیوز هم دیدن نمایید.

3 – شرکت تبلیغاتی ایران نوین

از فعالین کسب وکارهای بزرگ و کوچک کمتر کسی است که نام شرکت تبلیغاتی ایران نوین را به عنوان یک شرکت تبلیغاتی بزرگ و موفق در زمینه خدمات تبلیغاتی نشنیده باشد.

این شرکت به خاطر ارتباط های خوبی که با سازمان صدا و سیما دارد توانسته است که پروژه های بزرگ و قدرتمندی را با کمپانی های بزرگ بسازد.

4 – شرکت تبلیغاتی بادکوبه

از شروع فعالیت شرکت تبلیغاتی بادکوبه تا به حال بیش از سه دهه می گذرد و این شرکت ها مانند سه شرکت بزرگ تبلیغاتی که در بالا معرفی کردیم توانسته نامی درخور در این عرصه برای خود دست و پا کند.


بادکوبه توسط برادران بادکوبه اداره می شود و پویا بادکوبه که در سمت مدیر هنری این مجموعه فعالیت می کند از کارگردان های خوب سینمای ایران می باشد که از مهترین فیلم هایش می توان به فیلم سینمایی درساژ اشاره داشت.

5 – شرکت تبلیغاتی طرح باران

طرح باران نام شرکت تبلیغاتی است که فعالیت خود را طراحی و سفارشات چاپ آغاز کرد. بعد از مدتی حوزه خدمات خود را گسترده تر کرد و در زمینه تبلیغات تلویزیونی و مجازی فعالیت کرد.


طرح باران را می توان به عنوان یکی از شرکت هایی معرفی کرد که همیشه سعی داشته با بهترین نیروها و تجهیزات سینمایی خدماتش را به مشتریانش ارائه بدهد.

6 – شرکت تبلیغاتی آگه سازان

این شرکت تبلیغاتی در شروع کارش بیشتر فعالیت های تبلیغاتی محیطی داشت و در دهه ی 90 سعی کرد تا خود را بعه عنوان شرکت های تبلیغاتی پیشرو در حوزه ساخت تیزر های تبلیغاتی و فیلم های صنعتی معرفی نماید.


از مهمترین گروه هایی که خدمات تبلیغاتی اشان را به این شرک سپرده اند می توان به گروه صنعتی گلرنگ اشاره داشت.

7 – شرکت تبلیغاتی آنی بین

این شرکت در زمینه ساخت تیزر های تبلیغاتی و فیلم های صنعتی و تولید موشن گرافیک عملکرد قابل توجهی را داشته است.

مانند دیگر شرکت های تبلیغاتی شرکت آنی بین با داشتن گروه ایده پردازی و نویسندگی سعی اش بر این بوده است تا بهترین کارها را به مشتریانش ارائه بدهد.

8 – شرکت تبلیغاتی شایگان

یکی از اهداف این شرکت این است که بتواند نیازهای هدفمند مشتریانش را به خوبی بشناسد تا بتواند به آن ها بهترین برنامه ها و خدمات تبلیغاتی را ارائه بدهد . این شرکت باور دارد که می تواند با خدمات تبلیغاتی اش اثرگذاری بالایی را در بین مردم داشته باشد.

9 – شرکت تبلیغاتی پالادیوم

این شرکت برای نامگذاری خودش از اسم فلز پالادیوم استفاده کرده است که فلزی بسیار گرانقیمت و با ارزش می باشد. مسئولین این شرکت با نام گذاری این شرکت به این نام خواسته اند به مشتریانشان نوید این را بدهند که شما با شرکت قدرتمند و کاربلدی مواجه هستید و خیالتان راحت که خدمات تبلیغاتی تان را به ما می سپارید.

10 – شرکت تبلیغاتی توکا

این شرکت بیشتر در حوزه موشن گرافیک و خدمات تیزرهای تبلیغاتی فعالیت دارد. تمامی پرسنل در این شرکت تبلیغاتی تلاششان بر این است که بتوانند بهترین و جذاب ترین خدمات تبلیغاتی را ارائه بدهند.

1 1 – شرکت تبلیغاتی ایده

این شرکت که از شروع خدماتش بیشتر از 17 سال می گذرد توانسته است که رضایت مشتریانش را به دست بیاورد و این رضایت مشتریان برایشان بزرگترین دارایی مجموعه می باشد. مشاوره در برندیگ و تولید محتوا از خدمات شاخص این شرکت تبلیغاتی می باشد.

12 – شرکت تبلیغاتی لاوان

این شرکت تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه ای و تخصصی مشغول به کار است.

از استراتژی تا برنامه ریزی در تمامی مراحل با مشتریانش در ارتباط می باشد تا بتواند بهترین خدمات را برایشان به ارمغان بیاورد.

13 – شرکت تبلیغاتی کروشه

در مسیر دیجیتال مارکتینگ و برندسازی و بازاریابی و تبلیغات هدفمند و پر جاذبه این شرکت رو به جلو حرکت می کند و برای موضوعات مختلف تبلیغاتی اتاق فکر دارد تا بتواند ایده های نابی را مشتریانش ارائه دهد.

14 – شرکت تبلیغاتی آوانگار

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه خدمات تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تولید و ساخت تیزرهای فضای مجازی وراه اندازی غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد شرکت تبلیغاتی آوانگار می باشد.

15 – ­شرکت تبلیغاتی خورشید فیلم

خورشید فیلم نام شرکت تبلیغاتی است که زیرمجموعه شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم می باشد. مدیریت شرکت طلوع فیلم و خورشید فیلم بر عهده موسی خانزاده پور است و خدمات مجموعه خورشید فیلم همانند طلوع فیلم می باشد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن انسان ها و وابستگی به اینترنت و فضای مجازی بیشتر امور روزمره زندگی مان از طریق خریدهای غیرحضوری واینترنتی صورت می گیرد. ما آشنایی با فروشگاه ها و شرکت هایی که نیاز به مراجعه حضوری داریم را از طریق تبلیغات آن ها در این فضاهای تلویزیونی و اینترنتی به دست میاوریم. عده ی خیلی کم و قلیلی از شرکت ها و کمپانی ها به مدل های تبلیغاتی سنتی روی می آورند وترجیح میدهند هزینه تبلیغاتی را که می خواهند کنار بگذارند در بسترهای مدرن هزینه کنند.
ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت حرفه ای باید توسط شرکت ها وگروه های حرفه ای صورت بگیرد تا بازخورد مناسبی را در جامعه داشته باشد وباعث شود فروش شرکت، کمپانی، هولدینگ و … که کارهای ساخت تیزر تبلیغاتی خودش را به شرکت تبلیغاتی به خصوصی سپرده بتواند بیشترین بهره وری از تبلیغات را ببرد.

Rate this post