تیزر تبلیغاتی چگونه ساخته میشود؟
02
ژانویه

 

بعد از عقد قرارداد میان شرکت تیزرسازی و سفارش دهنده تیزر، سه مرحله برای ساخت تیزر تبلیغاتی (تیزر چیست؟) وجود دارد. مرحله ی اول را پیش تولید می نامند که کلیه ی کارهای هماهنگی، انتخاب های بازیگران و لوکیشن ها، تجهیزات، نوشتن سناریو در این مرحله قرار دارد. مرحله ی دوم تولید است که همانطور از اسمش پیداست تولید فیلم در این مرحله قرار می گیرد. مرحله ی سوم هم پس تولید هست که کلیه ی کارهای ضبط شده ای که در مرحله ی تولید انجام گرفته است تدوین و صداگذاری و اصلاح رنگ و اضافه کردن جلوه های ویژه سینمایی در این مرحله است.در مقاله مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی  به صورت کامل تمامی مراحل را شرح داده ایم.

معمولا شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی پلن های مختلفی برای ساخت تیزر دارند. موسسه طلوع فیلم هم برای تمامی سلیقه ها و با در نظر گرفتن شرایط مالی سفارش دهنده ی های خود سعی می کند بهترین پلن تیزر را پیشنهاد دهد. پلن های ویژه، پلن 1، پلن 2 و پلن 3 پلن هایی هستند که با توجه به شرایط توسط طلوع فیلم به مشتری ها ارائه می شود. بسته به مدل تیزر تبلیغاتی که در انواع تیزر تبلیغاتی رئال، تلفیقی، انیمیشنی، موشن گرافیک، استاپ موشن و… ساخته می شود پلن گزینه مناسب انتخاب می شود.

میتوانید نمونه هایی از تیزر های تبلیغاتی خلاقانه و کوتاه را ببینید.

نکات مهم در ساخت تیزر
نکات مهم در ساخت تیزر

در ساخت تیزر تبلیغاتی بعد از مسائل مالی یکی از مهمترین فاکتورها زمان تحویل کار به مشتری است.شخصی که تیزر تبلیغاتی را سفارش می دهد معمولا دوست دارد در سریع ترین زمان ممکن تیزر ساخته بشود تا او بتواند وایرال کند و از پخش این تیزر درآمد به دست بیاورد. یک مطلب دیگری که در ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت دارد زمان تیزر است که هرچه کوتاه تر باشد و بتواند پیام بیشتری را به مخاطب ارائه بدهد خیلی بهتر است تا در زمان طولانی پیام کوتاهی داده شود.

پیشنهاد کاربران: ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

اگر علاقه‌مند هستید که با گوشی خودتان کلیپ ویدئویی بسازید به پیشنهاد می‌کنیم، برنامه‌های ساخت تیزر با گوشی را ببینید و یکی از آنها برای شروع انتخاب کنید.

4.6/5 - (14 امتیاز)