چگونه با تولید محتوا در اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟
20
فوریه

در این مطلب چه چیزی یاد میگیرید؟ 

در اینستاگرام راه هایی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن ها درآمد خوبی داشته باشید، در حال حاضر خیلی از افراد از این طریق درآمد های بالایی دارند و توانسته اند زندگی خود را از لحاظ اقتصادی دگرگون کنند. در این مطلب این راه های درآمدی را گفته و راجع به آن ها صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

تولید محتوا در اینستاگرام

یکی از مواردی که برای کسب درآمد در فضای مجازی باید به آن دقت داشت خوارک مناسب برای دنبال کنندگان است که به آن تولید محتوا می گویند. در هر بیزینسی در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام باید به دنبال کنندگان صفحه ی خود توجه داشت. باید برای تولید محتوا این نکته را در نظر داشت مطالبی که عنوان می کند تقریبا اورجینال باشند و به راحتی در صفحات دیگر اینستاگرام یافت نشود.

هر چه قدر بتوانید مطالب اورجینال با کیفیت تولید کنید مخاطبان شما را با دقت بیشتری پیگیری می کنند و وقتی بتوانید بازدیدهای ثابت و زیادی را هر روز برای استوری ها و پست هایتان داشته باشید می توانید درآمد خیلی بیشتری را هم در اینستاگرام به دست آورید که در ادامه در موردش بیشتر توضیح می دهیم.

همانطور که در صفحه تولید محتوای اینستاگرام مفصل راجع بهش صحبت کرده ایم، تولید محتوا جدای از اینکه باید جذاب باشد، نباید اجازه دهیم به برندمان آسیب وارد کند.

دلالیلی که مردم اینستاگرام شما را فالو می کنند

برای اینکه مردم اینستاگرام شما را فالو کنند دلایل مختلفی وجود دارد، با فرض اینکه شما چهره شناخته شده ای مثلا یک سلبریتی، یا یک ورزشکار یا یک سیاستمندار نیستید و یک فرد عادی هستید باید زمانی که می خواهید در اینستاگرام فعالیت جدی داشته باشید و کسب درآمد کنید به این نکات برای شروع دقت کنید. همانطور که در قبل گفتیم مهمترین مورد تولید محتوا مناسب برای پیجتان است. اول از همه باید بدانید در چه زمینه ای می خواهید پیج داشته باشید یک پیج فان می خواهید داشته باشید یا یک پیج آموزشی، یک پیج ورزشی می خواهید یا یک پیج سیاسی.

وقتی تصمیم گرفتید که پیج راه بیندازید باید برای آن برنامه ریزی مناسب و دقیقی داشته باشید(پیشنهاد می کنم یک سری به مطلب تقویم تولید محتوا اینستاگرام بزنید). فرض بر این می گذاریم که می خواهید یک پیج آموزشی در زمینه آموزش مسائل کامپیوتری داشته باشید. خب در این زمینه در اینستاگرام و سایر بسترهای فضای مجازی مطالب بسیار متنوعی موجود است که مردم با سرچ ساده می توانند به آن برسند.

دلالیلی که مردم اینستاگرام شما را فالو می کنند
دلالیلی که مردم اینستاگرام شما را فالو می کنند

شما باید در این زمینه دست به خلاقیت بزنید و سعی بر این داشته باشید که مطالب اورجینالی را با بیان جذاب و ساده برای همه ی عموم توضیح بدهید. شما ممکن است دنبال کننده های مختلف در سنین متفاوت داشته باشید و باید بتوانید محتوای آموزشی که تولید می کنند برای همه ی آن ها جذاب و دیدنی باشند.

اینستاگرام مانند تلویزیون نیست که مردم روشن کنند و پایش بنشینند کسی که وقتش را در اینستاگرام دارد می گذارند هزینه ی بالای اینترنت را پرداخت می کند و باید مطالب برایش جذاب باشد تا بخواهد به دنبال کردن پیج شما ادامه بدهد. شما وقتی تولید محتوا جذابی داشته باشید می توانید افراد زیادی را به سمت پیج خود بکشانید.

وقتی پست هایتان جذاب و اورجینال باشند مخاطبان شما آن پست ها را به اشتراک می گذارند و همین امر باعث می شود که اینستاگرام به پیج شما اعتماد کند و آن پیج را یک پیج موفق آموزشی بداند و پست هایتان را اکسپلور برای عموم به اشتراک بگذارد. هر چه میزان لایک ها و کامنت ها و سیو اشتراک گذاری پست هایتان از سمت دنبال کنندگان بیشتر باشد اینستاگرام پست هایتان را در اکسپلور برای افراد بیشتری به اشتراک می گذارد.

نحوه تولید محتوا برای اینستاگرام را با 16 نکته حرفه ای یاد بگیرید.(کلیک کنید)

تبلیغات در اینستاگرام

وقتی پیج اینستاگرامتان به فالور نسبتا خوبی رسید باید تبلیغات را در سه مرحله انجام بدهید. مرحله ی اول مرحله ی هزینه کردن شما برای تبلیغات است. برای چند پست جذابتون یک تیزر کوتاه تبلیغاتی در قالب استوری بسازید و به پیج هایی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند و دنبال کنندگان زیادی دارند بابت استوری کردن تیزرتان هزینه تبلیغات بدهید و سعی کنید به طور مستمر این تبلیغات را ادامه بدهید تا به نتیجه دلخواه برای پیجتان برسید.

مرحله ی دوم در تبلیغات مرحله تهاتر تبلیغاتی است یعنی پیج هایی که از نظر فالور و زمینه کاری نزدیک به خودتان فعالیت دارند پیدا کنید و با ادمین آن ها در ارتباط باشید و به آن ها پیشنهاد بدهید در صورتی که استوری تبلیغاتی پست هایتان را برای دنبال کنندگانشان به اشتراک بگذارند شما نیز استوری تیزر آن ها را برای مخاطبان خود به اشتراک می گذارید.

به این طریق شما هیچ مبلغی برای تبلیغاتتان هزینه نکرده اید و در اضایش می توانید مخاطبان جدیدی را پیدا کنید. و اما سومین مرحله در تبلیغات اینستاگرام در آمد از پیج اینستاگرامتان است، معمولا میزان فالور در زمینه های کاری مختلف برای کسب در آمد متفاوت است. شاید یک پیج چند هزار نفری تخصصی از یک پیج صد هزار نفری عمومی بازخورد و دنبال کننده ی فعال بیشتری داشته باشد.

به طور نرمال پیجی که بیش از ده هزار دنبال کننده داشته باشد می توان کسب درآمد خوبی برایش داشت. شما باید یک طراحی جذاب در قالب هایلایت برای سفارش در تبلیغات در پیجتان داشته باشید تا کسانی که می خواهند از طریق پیج شما دست به تبلیغات بزنند به صورت راحت بتوانند در ارتباط باشند.

تعرفه های پخش استوری تبلیغاتی و پست تبلیغاتی متفاوت است و شما می توانید با دنبال کردن پیج های مختلف در زمینه کاریتان و پیج هایی که تقریبا تعداد فالورشان به شما نزدیک تر است قیمت حدودی دستتان بیاید.

ولی برای شروع بهتر است که هزینه تبلیغاتتان نسبت به پیج های مشابه کمتر باشد تا بتوانید مشتری های بیشری برای پیجتان پیدا کنید، یک نکته ای که خیلی مهم است باید حواستان به میزان تبلیغاتی که در پیجتان انجام می دهید باشد و جوری نشود که دیگر مطالب مفیدی برای دنبال کنندگان تولید نکنید و صرفا پیجتان تبدیل شود به یک بنگاه تبلیغاتی، چون در این صورت به سرعت دنبال کنندگان خود را از دست می دهید و دیگر اعتماد آن ها را نمی توانید به دست بیاورید.

Rate this post