آموزش استوری موشن با پریمیر
27
فوریه

این روزها استفاده از استوری موشن ها در اکثر کلیپ ها و تیزرهای اینستاگرامی را شاهد هستیم. به خاطر جذابیت انیمیشنی مردم دوست دارند که لوگوهای بیزنسشان به صورت گرافیکی نمایش داده شود و در واقعیت هم نمایش لوگو به صورت گرافیکی و حرکتی به مراتب خیلی جذاب تر است تا اینکه فقط تصویر ثابت لوگو یا برند را ببینیم.

آیا به دنبال معرفی کسب و کار یا محصول خود به روش نوین هستید؟ با ورود به صفحه سفارش موشن گرافیک از مشاوره رایگان در این زمینه استفاده کنید.

در این کلیپ آموزشی حسین در مورد تدوین استاپ موشن در پریمیر با شما صحبت می کند. و دو روش به شما معرفی می کند و ادعای خودش این است که یک روش را در جایی هیچ مدرسی آموزش نداده است.

 

در دومین کلیپ آموزش استوری موشن سینا به شما آموزش ساخت یک استوری موشن حرفه ای را می دهد. او این آموزش را در نرم افزار پریمیر آموش می دهد.

 

5 ویدیو دیگر در رابطه با آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر را در لینک مشخص شده مشاهده نمایید.

در این کلیپ باربد آموش استوری موشن در نرم افزار پریمیر را به شما آموزش می دهد. او برای کسانیکه نمی توانند با نرم افزار افتر افکت کار کنند به علت اینکه افتر افکت هم سخت است هم نیازمند یک سیستم قوی است، آموزش ساخت استوری موشن را در پریمیر می دهد چون پریمیر هم محیط کاربری راحت تری دارد هم نیاز به سیستم ضعیف تری نسبت افتر افکت دارد.

 

از استوری موشن علاوه بر ساخت لوگو موشن برای ساخت فتوکلیپ های جذاب و استاپ موشن هم می توان استفاده کرد. در این مقاله سه ویدیوی آموشی ساخت استوری موشن پریمیر را برایتان قرار داده ایم که امیدواریم مفید بوده باشه.

5/5 - (1 امتیاز)