ایده برای تولید محتوای پیج روسری
28
ژوئن

در مقاله قبل راجع به اصول و نکات تولید محتوا برای پیج شال و روسری صحبت کردیم که لینک آن را در پایین قرار میدهیم. در اینجا خوب است با چند ایده جذاب در این زمینه هم آشنا شوید و بتوانید انها را مطابق با سلیقه تان شخصی سازی کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از این ایده ها برای تولید محتوا برای پیج روسری به شرح زیر هستند:

  1. روسری ها و شال ها را روی سر خودتان هم نشان دهید
  2. نحوه های بستن متفاوت و جذاب شال و روسری را آموزش دهید
  3. استایل های مختلف را با این شال و روسری ها آموزش دهید
  4. محتوای آموزشی داشته باشید
  5. مسابقه برگزار کنید
  6. از محتواهای تولید شده به وسیله کاربران  (UGC) استفاده کنید
  7. طراحان به نام روسری و شال های ایرانی را معرفی کنید
  8. برندهایی که شال و روسری های شان معروف است را معرفی کنید
  9. به ترندهای سال بپردازید
  10. از استوری تلینگ یا روایت گری استفاده کنید

در ادامه به شرح مختصر این ایده ها برای تولید محتوا برای پیج روسری می پردازیم، با ما همراه باشید.

آموزش اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد - آکادمی نوین

 

لینک گفته شده در بالا: اصول و نکات تولید محتوا برای پیج روسری

  1. روسری ها و شال ها را روی سر خودتان نشان دهید

یکی از راهکارهایی که به منظور تولید محتوا برای پیج روسری مطرح می شود گرفتن عکس ها و ویدیوهایی از روسری و شال ها بر روی سر خودتان است. علاوه بر عکس های ژورنالی و عکس هایی که به وسیله عکاس و در روز فتوشوتینگ می گیرید می توانید خودتان هم روسری ها و شال های مختلف را بر سر کرده و با آنها محتوا تولید کنید.

این محتوا بیشتر در قالب استوری مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید مدل های مختلف موجود را روی سرتان به مخاطب نشان دهید. همچنین می توانید از مخاطبان بپرسید که دوست دارند کدام طرح ها و مدل ها را روی سر خودتان مشاهده کنند و سپس دقیقا همان مدل ها را معرفی کرده و نشان دهید.

به این شکل شما محتوایی سازنده دارید و در استوری ها هم مخاطبان خود را ترغیب به خرید از محصولاتتان می کنید. توصیه میکنیم برای این کار حتما از دوربین باکیفیت و نور خوب استفاده کنید و چهره ای آراسته و مرتب داشته باشید.

  1. نحوه های بستن متفاوت و جذاب شال و روسری را آموزش دهید

تولید محتوای آموزشی همیشه جذابیت های خاص خود را در اختیار دارد. لذا شما می توانید تولید محتوا برای پیج روسری خود را به سمت و سوی آموزش ببرید. یکی از کارهایی که در این زمینه می توانید انجام دهید آموزش شکل های مختلف بستن شال و روسری است.

این که مثلا روسری و شال ها را به شکل توربان ببندند، برای افراد محجبه چطور روسری و شال ها را بر سر کنند که هم زیبا باشد و  هم حجاب آنها حفظ شود، آموزش نحوه درست بستن روسری، آموزش نحوه نگه داشتن شال های سر روی سر و … همگی می توانند آموزش های متفاوتی باشند که کاربر شما به آنها نیاز دارد. پس در تولید محتوا برای پیج روسری حتما کاربردی بودن را در نظر داشته باشید و مطابق با آن سناریو بچینید و آموزش دهید.

15+ 14 ایده برای تولید محتوا اینستاگرام را در این لینک بخوانید

  1. استایل های مختلف را با این شال و روسری ها آموزش دهید

یکی از بهترین کارهایی که برای تولید محتوا برای پیج روسری می توانید انجام دهید آموزش استایل کردن و طراحی ست های مختلف با شال ها و روسری هایتان است. این موضوع خصوصا در مورد شال ها و روسری هایی با طرح های بسیار خاص با اهمیت بوده و شما میتوانید با آموزش استایل های مختلف برای آنها مخاطب را آگاه کنید که چگونه می تواند از این محصول استفاده کند.

مثلا می توانید با یک شال یا روسری هم استایل رسمی و هم استایل روزانه را آموزش دهید، یا رنگ هایی که می توانید با این روسری یا شال مورد استفاده قرار دهید را به مخاطب نشان دهید. ین کار می تواند به انتخاب راحت تر مشتریان شما کمک کند. همچنین می توانید از این فرصت استفاده کرده و به تبادل با همکارانتان هم بپردازید.

مثلا آیتم های استایلی که شامل مانتو و شلوار و کیف و کفش از پیج های دیگر است را با تگ کردن ان پیج ها به مخاطب خود معرفی کنید. در مقابل این پیج ها هم این کار را برای شما انجام داده و پیج شما را برای استایل مورد نظر در زمینه روسری یا شال تگ می کنند. با این کار شما می توانید مخاطبان جدیدی جذب کنید و مشتریان خود را بیشتر کنید.

محتوای آموزش برای پیج روسری
محتوای آموزش برای پیج روسری
  1. محتوای آموزشی داشته باشید

در تولید محتوا برای پیج روسری از محتواهای آموزشی به هیچ عنوان غافل نشوید. علاوه بر این که این محتواها مفید و کاربردی هستند بسیار هم مورد پسند کاربر واقع می شوند. کاربران از این پست های آموزشی که برایشان مفید هستند به خوبی استقبال کرده و از طرفی آنها برای تنوع بخشیدن به محتواهای پیجتان هم بسیار خوب هستند..

6 مرحله حساس در تولید محتوای آموزشی در اینستاگرام کدام اند؟

این آموزش ها می توانند در موارد مختلف و گوناگونی باشند مثلا شما می توانید آموزش نحوه شستن انواع مختلف شال و روسری را در پیج تان قرار دهید. این که شال های نخی با چه دمایی و چه برنامه ای از ماشین شسته شوند یا برای شستن شال های ابریشمی چگونه باید عمل کرد و … نحوه تا کردن روسری ها و شال، چگونگی نگهداری از آنها و سایر موارد آموزشی را میتوانید بری پیجتان تولید کرده و در اختیار مخاطب قرار دهید.

  1. مسابقه برگزار کنید

مسابقه ها یکی از جذاب ترین و تعاملی ترین ایده ها برای تولید محتوا برای پیج روسری هستند. اگر مسابقات به درستی طراحی شوند و پشت آنها هدف وجود داشته باشند آنگاه می توانید از بازدهی خوب آنها مطمئن باشید.

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام روسری به شکل مسابقات اینستاگرامی میتوانند بسیار متنوع و مختلف باشند و بسته به خلاقیت ادمین هر پیج می توانیم شاهد مسابقات مختلفی باشیم. برخی پیج ها مسابقات متعدد با جایزه های کوچکتری می گذارند و برخی دیگر در سال تنها یک یا دو مسابقه دارند اما جایزه های آنها بهتر و بزرگتر است.

کم یا زیاد، جایزه بزرگ یا کوچک به هر حال هدف از مسابقات افزایش تعامل ها و بیشتر دیده شدن است که می بایست به خوبی به این موضوع فکر شود و سپس برای پیاده سازی مسابقه مورد نظر اقدام کرد.

  1. از محتواهای تولید شده به وسیله کاربران  (UGC) استفاده کنید

یکی دیگر از موارد خوبی که می توانید به منظور تولید محتوا برای پیج روسری از آن استفاده کنید محتواهای تولید شده به وسیله کاربران یا همان UGC ها هستند. شما می توانید در قالب مسابقه یا چالش یا اصلا برای مطرح شدن نام افراد از آنها بخواهید برای پیجتان با خرید هایشان محتوا تولید کنند و سپس از میان این محتواها بهترین آنها انتخاب شده و در پیج به اشتراک گذاشته شود.

گاها می توانید این ایده برای تولید محتوا برای پیج روسری را با ایده مسابقه هم ترکیب کنید و به این شکل هر دو را با هم به صورت همزمان داشته باشید.

  1. طراحان به نام روسری و شال های ایرانی را معرفی کنید

در ادامه معرفی ایده هایی برای تولید محتوا برای پیج روسری نوبت به مورد هفتم یعنی معرفی طراحان توانمند در این حوزه می رسد. شما می توانید در پست های معرفی تان هر دفعه یکی از طراحان به نام یا جوان را به مخاطبان خود معرفی کرده و در مورد سبک کار آنها توضیح دهید.

این موضوع برای تنوع پیج و همچنین حمایت از طراحان بسیار مفید بوده و می تواند کمک کننده باشد.

آیا با 8 اصول تولید محتوای اینستاگرام آشنا هستید؟

  1. برندهایی که شال و روسری های شان معروف است را معرفی کنید

علاوه بر طراحان ایرانی مشهور و یا جوان که در ابتدای راهشان هستند شما می توانید به برندهای بین المللی هم در این زمینه پرداخته و آنها را معرفی کنید. درست است که این روسری ها یا اصطلاحا اسکارف های این برندها بسیار گران قیمت هستند اما آشنایی با آنها می تواند جذاب باشد.

برندهایی نظیر لوویس ویتون، هرمس، دیور و … همگی در زمینه طراحی روسری فعالیت می کنند و شما میتوانید از این موضوع برای تولید محتوا برای پیج روسری خود استفاده کرده و استایل های مختلف را با این آیتم های خاص، جذاب و گرانبها طراحی کرده و به مشتریانتان نشان دهید.

  1. به ترندهای سال بپردازید

یکی دیگر از بهترین ایده هایی که برای تولید محتوا برای پیج روسری مطرح می شود پرداختن به ترندهای سال است. شما می توانید این کار را هم برای رنگ سال انجام دهید و در مورد آن با مخاطبان خود صحبت کنید و هم ترندهایی که در زمینه شال و روسری مطرح میشوند را به مشتری معرفی کنید.

برای مثال یکی از ترندترین موارد در زمینه روسری ها استفاده از بیبی اسکارف ها بود که در استایل های بسیاری شاهد آنها بودیم. شما می توانید از این موقعیت استفاده کرده و به معرفی این ترندهای روز و نحوه ست کردن آنها و استایل کردن با آنها بپردازید.

به این شکل مشتریانتان متوجه به روز و آپدیت بودن شما می شوند و شما را به عنوان پیجی که به روز و مطلع است می شناسند.

  1. از استوری تلینگ یا روایت گری استفاده کنید

و در نهایت یکی دیگر از ایده های خوب برای تولید محتوا برای پیج روسری تان می تواند روایت کردن قصه راه اندازی کسب و کارتان باشد. برای این کار می توانید از تکنیک استوری تلینگ استفاده کنید. همچنین می توانید این قصه را در قالب قسمت های مختلف و در چندین پست داشته باشید و به صورت منظم به آن بپردازید.

شرح شکست ها، ناکامی ها، موفقیت ها و پیروزی ها، امید و ناامیدی ها در این قصه می تواند الهام بخش کاربران و مخاطبان تان باشد.

علاوه بر این استفاده از محتواهای پشت صحنه هم می تواند در این زمینه به شما کمک کند و ایده خوبی برای تولید محتواها برای پیجتان باشد.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد ایده های جذابی مطرح شود و بتوانید از آنها در جهت افزایش فالور و فروش استفاده کنید. ولی توصیه می کنم با مطالعه و فکر کردن به این ایده ها، خودتان با توجه به محصول، خدمات ویژه و مزیت رقابتی خود، ایده های خاصی را برای پیج خود خلق و اجرا کنید. در ضمن تجربه خودتان را از فعالیت در این حوزه در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

Rate this post