فیلم های آموزش ساخت ویدیو آموزشی
25
دسامبر

اینکه خودتان بتوانید فیلم های آموزشی حرفه ای بسازید، اتفاق عالیست. از طرفی برای اینکه ویدیو های جذابی داشته باشید لازم هست اطلاعاتی راجع به ساخت فیلم آموزشی اعم از شناخت نرم افزارهای ادیت و رکورد ویدیو ها، کارگردانی، نورپردازی و طراحی صحنه داشته باشید. مجموعه 8 ویدیو زیر این موارد را آموزش داده است. شما در این ویدیو ها یاد میگیرید با انوع نرم افزار های رکورد و ادیت ویدیو از جمله پریمیر که در یک ویدیو 40 دقیقه کامل آموزش داده شده است، کار کنید و فیلم های آموزشی حرفه ای برای افراد مدنظر خود آماده کنید.

در این کلیپ 16 دقیقه ای، آموزش ساخت فیلم آموزشی از طریق اپلیکیشن xrecorder در گوشی های اندرویدی آموزش داده شده است. به نحوی، طریقه کار با این اپلیکیشن و ضبط مطالب از طریق موبایل به صورت کامل بیان شده است.
این کلیپ آموزش 15 دقیقه ای، در واقع نحوه کار با نرم افزار Snagit را آموزش می دهد. لازم هست بدانید نرم افزار Snagit یکی از حرفه ای ترین نرم افزار ها برای ضبط ویدیو از دسکتاپ کامپیوتر هست و قابلیت های ویژه ای برای ادیت ویدیو ها در خود دارد. ما در مقاله ای بهترین نرم افزارهای ویدیو آموزشی را معرفی کرده ایم و ویژگی های هریک از آن ها را شرح داده ایم.
این ویدیو آموزشی خلاقانه، در واقع آموزش کارگردانی و طراحی صحنه برای تولید ویدیو های آموزشی برای استفاده در فضاهای مختلف مخصوصا وبینار های کاربرد دارد. پیشنهاد می کنم حتما آن را تماشا نمایید.
برنامه oCam این امکان را به شما می دهد تا مطالبی که در قالب وبینار یا به صورت ویدیو آنلاین نمایش داده می شود را رکورد کنید و روی آن ادیت حرفه ای بزنید. در این ویدیو نحوه کار با این برنامه آموزش داده شده است.
در این کلیپ آموزشی، نحوه ساخت فایل آموزشی از طریق پاورپوینت آموزش داده شده است که برای ارائه های دانشجویی یا اساتید و… کاربرد بسیاری دارد.
این فیلم آموزشی، از یک فایل pdf ضبط شده که در آنجا طریقه کار با یک نرم افزار را آموزش می دهد. این نرم افزار قابلیت های فراوانی جهت ساخت کلیپ های آموزشی داشته و می تواند بسیاری از نیاز های شما را برآورده سازد.

 

 

در این ویدیو آموزش یاد میگیرید چطوری با نرم افزار قدرتمند پریمیر، ویدیو خود را خیلی حرفه ای تر ادیت کنید، پلان های مختلف را جابجا و بزرگ و کوچک کنید، همچین با افزودن ترنزیشن های مختلف، ویدیویی کاربرپسند را خروجی بگیرید.
این ویدیو آموزشی ارائه شده توسط لیموناد، طریق کارکرد نرم افزار Camtasia را آموزش می دهد. نرم افزاری قدرتمند که بعد از رکورد ویدیوتان می توانید داخل این نرم افزار آن را ادیت کرده و برای جذابیت بیشتر المان هایی را به آن اضافه کنید.

اگر به ساخت تیزر به روش‌های راحت‌تری علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم، آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی را از دست ندهید.

4.5/5 - (10 امتیاز)