تولید محتوا برای پیج روسری
25
ژوئن

تولید محتوا برای پیج روسری یکی از مهمترین کارهایی است که یک پیج فروش و یا طراحی می بایست در برنامه کاری خود قرار دهد. معمولا خانم ها به شدت استایل کردن را دوست داشته و علاقه دارند همواره از لباس هایی استفاده کنند که با همدیگر متناسب بوده و جلوه و زیبایی خاصی به آنها بدهد. اکسسوری ها همیشه نقش مهمی در این استایل ها داشته اند و می توانند تمام کننده خوبی برای ست کردن لباس ها با یکدیگر باشند.

شال و روسری در کشورمان یکی از این مکمل ها و اکسسوری ها به شمار می آید که می تواند یک استایل را تا چندین برابر زیباتر کرده و یا آن را به یک استایل بی ربط و نامناسب تبدیل کنند. معمولا شال و روسری از آن دسته آیتم های لباسی هستند که در کمد تمام خانم ها به وفور یافت می شوند و انواع و اقسام آنها را می توانیم در استایل های مختلف مورد استفاده قرار دهیم.

خرید روسری آنلاین یکی از مواردی است که به تازگی به خوبی میان مردم جا افتاده است و آنها از آن استقبال می کنند. اینستاگرام یکی از بهترین فضاهایی است که می توانید در آن به فروش روسری و شال مشغول شوید. آنچه که می تواند ضامن موفقیت شما شود تولید محتوا برای پیج روسری آن هم به شکلی باکیفیت و خلاقانه است.

آموزش اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد - آکادمی نوین

 

اما چطور می توانیم به تولید محتوا برای پیج روسری بپردازیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به شرح و بررسی نکات طلایی در این زمینه بپردازیم.

مزیت رقابتی محصول شما چیست؟ در صفحه تولید محتوای اینستاگرام راجع بهش توضیحاتی ارائه داده ایم. همچنین متخصصان ما می توانند مشاوره رایگان در این مورد به شما ارائه دهند(کلیک کنید).

چرا تولید محتوا برای پیج روسری از اهمیت بالایی برخوردار است؟

این روزها بازار فروش آنلاین بسیار داغ است. هر محصولی که فکرش را بکنید به راحتی به صورت آنلاین قابل سفارش بوده و می توانید در اختیار داشته باشید. اینستاگرام یکی از این پلتفرم های فروش انلاین است که با توجه به ابزارها و امکاناتی که در اختیار کاربر خود قرار می دهد در دسته محبوب ترین ها قرار می گیرد.

رایگان بودن این فضا و عدم نیاز به صرف هزینه برای راه اندازی یک پیج در آن از جمله مهمترین مشخصه هایی است که سبب جذاب بیزینس ها به این شبکه اجتماعی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین می شود. یکی از محبوب ترین و پرتعداد ترین پیج های کسب و کاری که در این پلتفرم وجود دارد پیج های لباس و پوشاک است که شال و روسری هم جزئی از آنها به حساب می آید.

(10 ایده برای تولید محتوای پیج شال و روسری)

اگر میخواهید پیج شال و روسری تان به خوبی رشد کرده و مخاطب جذب کند و موفق شود می بایست دقت ویژه ای به تولید محتوا برای آن داشته باشید. به کمک تولید محتوا برای پیج روسری به شکلی خلاقانه و با کیفیت بالا و همچنین جدید و منحصر بفرد شما قادر هستید رقیب هایتان را کنار زده و مخاطبان بیشتری جذب کنید.

همچنین هر قدر که این محتوا جذاب تر، منحصر بفرد تر، جدیدتر و نوآورانه تر باشد تعداد مخاطب بیشتری جذب کار شما می شود و آنگاه شما میتوانید پله های پیشرفت و ترقی را رفته رفته طی کنید و گام به گام به موفقیت نزدیک تر شوید.

اما این تولید محتوا برای پیج روسری به چه شکل باید انجام شود و چه مواردی برای پیاده سازی آن لازم است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نکات جذاب و مخاطب پسندی در این زمینه آشنا کنیم.

پیشنهاد کاربران: 5 روش برای تولید محتوا اینستاگرام کدام اند؟

برای تولید محتوا برای پیج روسری چه کارهایی را انجام دهیم؟

با توجه به قانون حجاب اجباری در کشور ما روسری و شال همیشه یکی از آیتم های اصلی است که در استایل و ست کردن لباس ها می بایست به آن توجه شود.

این یعنی روسری یک آیتم صرفا ضروری است که می بایست به آن توجه ویژه ای شود. برای همین هم خانم ها همواره در پی خرید روسری ها و شال هایی هستند که زیبا، شیک، به روز و باکیفیت بوده تا بتوانند از آن برای تکمیل کردن تیپ خود استفاده کنند. یکی از پیج هایی که تعدد زیادی را در اینستاگرام برای ان شاهد هستیم پیج های فروش شال و روسری آنلاین است.

بسیاری از خانم ها از این پیج ها خرید می کنند و بسیار هم راضی هستند. فکرش را بکنید خانمی که یک شهرستان کوچک زندگی می کند می تواند به راحتی به آخرین مدل های روسری و شالی که در شهر تهران عرضه می شود دسترسی داشته و آنها را سفارش دهد و ظرف چند روز آن را تحویل بگیرد.

ذوق هنری در تولید محتوای پیج روسری اینستاگرام
ذوق هنری در تولید محتوای پیج اینستاگرام

همچنین حضور آنلاین شاپ هایی که از برندها و فروشگاه های خارج از کشور سفارش می گیرند هم سبب شده است تا بتوانیم به تولیدات روز برندهای مختلف دسترسی داشته و در مدت زمانی آن را تحویل بگیریم. پس پیج های اینستاگرامی که به صورت آنلاین به فروش شال و روسری مشغول هستند بسیار محبوب و پرطرفدار.

پیشنهاد ادمین سایت: آموزش رایگان ساخت محتوا اینستاگرام

یکی از مهمترین کارهای این پیج ها تولید محتوا برای پیج روسری شان است که می بایست به بهترین شکل ممکن انجام شود. در ادامه کارهای مهم و تاثیرگذاری که برای تولید محتوا برای پیج روسری لازم است را شما در میان میگذاریم که می توانید از آنها استفاده کرده و پیج تان را متحول کنید. این کارها به شرح زیر هستند:

  1. با معرفی کامل خود اعتماد سازی انجام دهید

نخستین کاری که برای تولید محتوا برای پیج روسری می بایست انجام دهید اعتمادسازی است. تا نتوانید اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید قادر نخواهی بود فروش مناسبی داشته باشید. به دلیل کثرت کلاهبرداری در این فضا بسیاری از افراد تا از مطمئن بودن پیج مورد نظر اطمینان حاصل نکنند هیچگاه از آن خرید نمی کنند.

یکی از راهکارهایی که می توانید به کمک آن این اعتماد سازی را انجام داده و مخاطبان را متقاعد کنید که پیجی معتبر هستید این است که کاملا خود را معرفی کرده و محتوا هایی در رابطه با رضایت خریداران از خدمات شما یا محتواهای معرفی تان به وسیله سایر پیج های معتبر تولید کرده و با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

معمولا داشتن هایلایت رضایت مشتریان یکی از کارهایی است که بسیاری از پیج ها در این راستا انجام می دهند. همچنین اگر به صورت فیزیکی هم مشغول به فروش روسری هستید و فروشگاهی برای عرضه محصولات خود دارید حتما آن را در بخش بیو پروفایل ذکر کرده و بخشی از استوری هایتان را به فروشگاه حضوری و نشان دادن ویترین، معرفی محصولات موجود و … اختصاص دهید.

همچنین داشتن محتواهایی در زمینه معرفی خودتان، چگونگی راه اندازی این کسب و کار، پروسه سفارش گرفتن و بسته بندی و ارسال سفارش ها، بارها و اجناس رسیده و … همگی می توانند بسیار کمک کننده باشند. پس مهم است که در وهله اول به تولید محتوا برای پیج روسری بپردازید که بتواند اعتمادسازی کرده و مخاطب را برای خرید مطمئن سازد.

در واقع شما با محتواهای خوبتان می توانید خریداران بالقوه را بالفعل کنید و درآمد هایتان را افزایش دهید.

نحوه تولید محتوا برای اینستاگرام چگونه است؟ پیج های موفق چگونه به این سطح رسیده اند؟(کلیک کنید)

  1. معرفی محصولاتتان را با عکس ها و فیلم هایی با کیفیت انجام دهید

اینستاگرام یک فضای کاملا رقابتی است و همین موضوع سبب می شود که هر چیزی باید در بالاترین سطح ممکن کیفیت خود قرار داشته باشد. شما باید به مخاطب خود دلیلی برای خرید از پیجتان بدهید. تولید محتوا برای پیج روسری به شکلی خوب و باکیفیت می تواند این دلیل برای مخاطب شما باشد.

مثلا فکر کنید پیجی از کارهای روسری موجود خود عکس و فیلم هایی جذاب گرفته و آپلود می کند و تایم و هزینه زیادی را برای عکاسی از هر کالکشن صرف میکند. پیج دیگری هم از محتواهای آماده و ژورنالی استفاده کرده و آنها را در پیج خود قرار میدهد.

حال اگر شما مشتری باشید و قصد خرید داشته باشید کدام پیج را انتخاب می کنید؟

قطعا انتخابتان آن پیجی است که محتواهایی جذاب و منحصر بفرد داشته و از نمونه های ژورنالی تکراری استفاده نمی کند. این موضوع اهمیت تولید محتوا برای پیج روسری را نشان می دهد و به شما می گوید که اگر می خواهید در کارتان موفق شوید باید برای این کار زمان گذاشته و حتی هزینه های زیادی را کنید.

با توجه به این که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است عکس و فیلم ها و کیفیت آنها از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. مخاطب انتظار دارد در پیج شما عکس و فیلم هایی با کیفیت بالا ببیند تا بتواند به درستی تصمیم گرفته و انتخاب خود را انجام دهد. پس اصلا از این موضوع غافل نشوید و سعی کنید آن را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما با تولید محتوای آموزشی در اینستاگرام می توانید بدون تبلیغات فالور های هدفمند و مطمئنی جذب کنید.

  1. محصولات تان را جزء به جزء و خیلی دقیق معرفی کنید

یکی از لازمه ها و ضرورت های فروش آنلاین دقیق بودن است. وقتی کسی قصد خرید آنلاین می کند به اطلاعاتی که پیج مورد نظر در مورد محصول در اختیار وی قرار می دهد بسیار حساس است، چرا که این اطلاعات تنها چیزی است که او با تکیه بر آنها می تواند خرید خود را انجام دهد.

پس سعی کنید اطلاعاتی کاملا دقیق در مورد محصول مورد نظر بدهید. ابعاد روسری یا شال، جنس آن، این که رنگ آن در واقعیت با عکس متفاوت است یا دقیقا همین رنگ است، طرح آن، این که شال یا روسری سر هست و از روی سر می افتد یا خیر، تعداد موجود از این محصول، تنوع رنگی آن و سایر مواردی از این دست همگی جزئیات مهمی هستند که حتما می بایست به آنها پرداخته شود.

با ذکر این جزئیات به مشتری در خرید خود به خوبی کمک می کنید و رضایت آنها از پیجتان را افزایش می دهید. همچنین این جزئیات سبب تجربه کاربری خوبی برای این مخاطب و مشتری میشود و این میتواند در پروسه تبدیل مشتری تان به یک مشتری وفادار نقش مهمی را بازی کند.

  1. محتواهایی تعاملی و با لحنی دوستانه تولید کنید

نکته مهمی که در تولید محتوا برای پیج روسری می بایست به آن دقت داشته باشید نوع تولید محتوای تان است. اگر بتوانید محتواهایی تعاملی طراحی و تولید کنید و قادر باشید که به خوبی مخاطب را وادار به تعامل و ارائه بازخورد کنید یعنی در کار خود موفق بوده اید. به کمک تعامل ها پیج شما اصطلاحا بالا می آید و مطابق با الگوریتم اینستاگرام عمل می کند.

موضوع بعدی که در تولید محتوا برای پیج روسری می بایست به آن دقت داشته باشید لحنی است که برای محتوا هایتان از آن استفاده می کنید. با توجه به این که شما می خواهید مخاطبان را به خوبی جذب کنید انتخاب لحن های دوستانه و صمیمی می تواند در این کار کمک ویژه ای باشد. لحن دوستانه سبب برانگیختن اعتماد مخاطب هم خواهد شد و در نتیجه می توان رفته رفته یک مشتری وفادار را برای خود پیدا کنیم.

  1. تبلیغات را به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن انجام دهید

یکی از بهترین و پربازده ترین کارهایی که می توانید برای تولید محتوا برای پیج روسری خود انجام دهید انجام تبلیغات درست برای آن است. دقت کنید که ما تاکید زیادی بر درست و مناسب بودن این انتخاب میکنیم و در صورتی که شما نتوانید بهترین و مناسب ترین نوع تبلیغات را برای پیج خود انتخاب کنید آنگاه زمان و هزینه و بودجه تان را به هدر داده اید.

تبلیغات اینفلوئنسری یکی از بهترین نوع تبلیغات در این فضا هستند که می توانند بسیار مفید واقع شوند. شما می بایست اینفلوئنسر مناسبی را برای تبلیغات خود انتخاب کرده و سناریویی که در نظر دارید را برای تولید محتوا به وی ارائه کنید تا او مطابق با آن محتوایی برای تبلیغ شما بسازد. متناسب بودن حوزه فعالیت این اینفلوئنسر با زمینه کاری پیج شما فوق العاده مهم است.

تبلیغات برای رشد پیج روسری
تبلیغات برای رشد پیج روسری

با توجه به این که شما قصد فروش شال و روسری دارید پس می توانید از بلاگرهای فشن و استایل، بلاگرهای حجاب و حتی گاها هوم بلاگرها استفاده کنید. فقط در انتخاب خود بسیار با دقت عمل کنید و پیجی را برای تبلیغات انتخاب کنید که بازدهی خوبی داشته باشد و تبلیغات آن کاملا موفق باشند.

  1. برای تولید محتوا طراحی و برنامه ریزی داشته باشید

اگر میخواهید تولید محتوا برای پیج روسری تان به خوبی و با موفقیت پیش برود باید حتما برای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. این که بخواهید بدون برنامه عمل کنید و هر آنچه پیش آمد خوش آمد را ادامه دهید آنگاه نمی توانید به راحتی به موفقیت دست پیدا کنید.

داشتن تقویم محتوایی و نوشتن ایده هایی که برای تولید محتوا برای پیج روسری تان دارید می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد. در این تقویم شما برنامه ها و ایده هایتان را برای پست ها و استوری هایتان یادداشت می کنید و مطابق با آنها پیش می روید.

در تقویم تولید محتوای اینستاگرام چه مواردی را باید نوشت؟ در لینک به طور مفصل توضیح داده ایم(کلیک کنید).

به این شکل همیشه مطابق با برنامه هستید و دیگر بدون محتوا نمی مانید. همچنین مناسبت های مهم را از دست نخواهید داد و برای آنها برنامه ریزی درستی دارید.

  1. از ابزارها و امکانات اینستاگرام بهره کافی را ببرید

آخرین نکته و کاری که در زمینه تولید محتوا برای پیج روسری مطرح میکنیم بهره گیری درست از ابزارهای موجود برای اینستاگرام و امکاناتی است که این پلتفرم در اختیار شما قرار داده است. ابزارهای تولید محتوا و نرم افزارهای موجود در این زمینه مانند Canva، اسنپ سید، پریمیر، افتر افکت، فتوشاپ، لایت روم و … مواردی هستند که می توانید به کمک آنها محتوایی خوب و جذاب بسازید. 

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید به مقاله های سایت با عنوان بهترین اپلیکیشن برای تولید محتوا در اینستاگرام، ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام و بهترین نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام مراجعه کنید و با این ابزارها و نرم افزارها و اپلیکیشن ها کاملا آشنا شوید و بهترین و مناسب ترین آنها را برای تولید محتوا برای پیج روسری انتخاب کنید.

همچنین خود امکانات اینستاگرام هم به منظور تولید محتوا برای پیج روسری می توانند بسیار مفید واقع شوند. استفاده از آی جی تی وی، لایو، ریلز، استفاده از استوری و امکانات آن مانند نظرسنجی، باکس سوال، استیکرهای تعاملی و … همگی می توانند کمک شایانی به تولید محتوای خوب برای  پیجتان کنند و شما را در مسیر رسیدن به موفقیت کمک کنند.

جمع بندی

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین این روزها کاری است که در فکر بسیاری از افراد وجود دارد و آنها دوست دارند پیج یا سایتی راه اندازی کرده و به این شکل مشغول به کار شوند. در این میان اینستاگرام به کمک امکانات و قابلیت هایش به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای این کار بدل شده است. بسیاری از کسب و کارها و برندها در این فضا مشغول به فعالیت هستند و خیلی از آنها توانسته اند موفقیت آمیز هم عمل کنند.

شاید بتوان رمز موفقیت این دسته را در تولید محتوایی خوب به شمار آورد. یکی از کسب و کارهایی که فراوانی بسیاری در این بستر دارد فروش پوشاک مانند شال و روسری است. تولید محتوا برای پیج روسری یکی از مهمترین مواردی است که افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند می بایست به آن دقت داشته باشند.

2/5 - (1 امتیاز)