تیزر فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری
19
دسامبر

 

این دومین فیلم بلند سینمایی پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان است. پیمان قاسم خانی را که همه به عنوان یکی از بهترین نویسندگان فیلم ها و سریال های طنز تلویزیونی می شناسیم اولین بار در سال 1395 فیلم سینمایی خوب بد زشت را در مقام کارگردان و نویسنده کلید زد.

خوب بد جلف که قرار بود این بار به صورت سریال نمایش خانگی ساخته شود در نهایت با تصمیم کارگردان و تهیه کننده تبدیل به فیلم بلند سینمایی 131 دقیقه ای شد که پایان آن ماند به نسخه ی سوم سینمایی خوب بد جلف رادیواکیتو. با این کار پیمان قاسم خانی عملا سه گانه ی طنز سینمایی خود را کارگردانی کرده و حالا باید ببینیم در ادامه این هنرمند خوب کشورمان قصد دارد در مقام کارگردانی باز فیلم بسازد یا دوباره در همان شغل قبلی یعنی نویسندگی به کارش ادامه می دهد. ساخت تیزر می تواند فیلم سینمایی را به شکل جذابتری معرفی کند.

این بار در خوب بد جلف ارتش سری خبری از حمید فرخ نژاد دوست داشتنی نیست و جایش را با حامد کمیلی عوض کرده است. بازیگران دیگری همچون فرهاد آییش، ریحانه پارسا، گوهر خیر اندیش و زوج دوست داشتنی و با نمک سینمایی یعنی پژمان جمشیدی و سام درخشانی هم که مثل قسمت قبل نقش های اصلی فیلم را برعهده دارند. تهیه کننده این اثر محسن چگینی است و مدیریت فیلمبرداری کار نیز حسین جلیلی می باشد.

مقالات تیزر تبلیغاتی ما را از دست ندهید.

خوب بد جلف دو که با استقبال خوب هواداران در جشنواره فجر روبرو شد به عنوان یکی از مهمترین آثار پرفروش اکران نوروزی معرفی شد که با آمدن بیماری کرونا بعد از چند روز از اکران سینماها جلوی فعالیتشان گرفته شده و تا تیرماه که دوباره سینماها باز شد این فیلم نیز از اکران محروم ماند. تهیه کننده و کارگردان تا همین چند روز قبل حاضر به اکران انلاین نبودند ولی با وجود فشارهای مالی که برایشان به وجود آمده بود و همین طور از فروش اکران سینما نا امید شدند به ناچار با اکران آنلاین این فیلم در پلتفرم های اینترنتی نماوا و فیلیمو موافقت کردند.

 در زیر تیزر های فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری را می توانید تماشا کنید.

 

 

 

 

 

Rate this post