ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین
19
آوریل

تا کنون به این فکر کرده اید که می توان به صورت آنلاین اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی کرد؟ در این مطلب قصد داریم با شما در مورد معرفی بهتر سایت هایی که در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین فعالیت می کنند مطالبی را در میان بگذاریم.

  1. وبسایت ویدیتور

مجموعه ویدیتور یک شرکت در زمینه ساخت ویدئو به صورت آنلاین است. این شرکت زیر مجموعه شرکت پویا نگار ویرا است، و در سال 1396 افتتاح و از سال 1399 اولین نسخه آنلاین خود را رونمایی کرد. گردانندگان این وبسایت روز به روز به امکانات و قابلیت های وبسایت برای راحت تر بودن کاربران افزودند و افزایش کیفیت خدمات خود را گسترش دادند.

وبسایت ویدیتور

در حال حاضر ویدیتور با بیش از 50 هزار کاربر فعال و 1200 قالب متنوع، به افراد در کسب و کار های مختلف کمک می کنند. از تولید محتوا و تبلیغات گرفته تا ساخت ویدئو آنلاین جزو اصلی خدمت این سایت است. همچنین وبسایت ویدیتور دارای مجوز های نماد اعتماد، نشان ملی رسانه های دیجیتال و جزء شرکت های دانش بنیان می باشد. ویدیتور برترین وبسایت در بزرگترین جشنواره وب و موبایل در سال 1400 شده است.

  1. وبسایت ویدی وود

مجموعه ویدی وود یکی از کامل ترین سایت های ارائه دهنده ساخت تیزر های تبلیغاتی آنلاین است که در کنار دیگر خدمات ساخت تیزر به تمام افرادی که قصد دارند به صورت حرفه ای و آماتور تیزر آنلاین بسازند کمک می کند. در سایت ویدی وود شما می توانید به صورت آنلاین و عمدتا رایگان در عرض چند دقیقه و به راحتی بسازید.

وبسایت ویدی وود

ابتدا باید قالب ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و و سپس محتوای مورد نظر خودتان را که در نظر دارید جایگزین کنید. بعد شما می توانید بعد از آماده کردن ویدئوی خود آن را دانلود کتید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

  1. وبسایت آسان کلیپ

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین فعالیت می کند شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین آسان کلیپ است. این شرکت با سالها تجربه در زمینه های مختلف تولید تیزرهای مختلف در کنار این کارها و فعالیت ها اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین می کند.

وبسایت آسان کلیپ

تولیداتی که هر یک برای افراد، سازمان ها و شرکتها امری مهم و ضروری بوده و هزینه های بسیاری در تولید به همراه داشته است. با رشد روز افزون تکنولوژی آسان کلیپ تصمیم گرفت تا روشی ارزان و سریع برای تولید ویدیوهای حرفه ای با محتوای دلخواه مشتریان را در اختیار آنها قرار بدهد.

  1. وبسایت فلت رندر

وبسایت فلت رندر یکی از مدرن ترین و قوی ترین وبسایت هایی است که در زمینه ساخت ویدیو های آنلاین فعالیت می کند. شما در این وبسایت می توانید با چند کلیک ویدوی دلخواه خود را بسازید. جالب است بدانید فلت رندر به صورت تخصصی و فقط و فقط در زمینه ساخت و تولید ویدیو های تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی آنلاین فعالیت می کند.

وبسایت فلت رندر

البته یکی از تفاوت های این سایت با دیگر سایت ها در این است که فلت رندر نیاز به ثبت نام و ساخت اکانت دارد تا بتوانید فعالیت کنید.

  1. وبسایت کن وا

یکی از وبسایت هایی که در خارج از کشور در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین فعالیت می کند و بسیار شناخته شده است، سایت کنوا Canva می باشد. این سایت را خیلی ها با اپلیکیشن آن می شناسند و یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان است که به شما کمک می‌کند تا یک ویدوی کاربردی برای کسب و کار خود تولید کنید.

وبسایت کن وا

این ویدیو‌ ها را می ‌توانید برای پلتفرم ‌های گوناگون همچون وب ‌سایت و شبکه ‌های اجتماعی مثل یوتیوب، آپارات و اینستاگرام بسازید و ویرایش کنید. کار با این وب ‌سایت بسیار آسان است و مناسب افراد و کارفرمایان مبتدی تا حرفه‌ای می باشد که می‌توانند در عرض چند دقیقه یک تیزر تبلیغاتی خوب به ‌صورت رایگان بسازند.

  1. وبسایت فلکس کلیپ FlexClip

وبسایت فلکس کلیپ FlexClip که از شناخته شده ترین وبسایت های تولید تیزرهای آنلاین می باشد به شما کمک می کند تا ویدیوها و تیزر‌های پویای و کاربردی برای تبلیغات درست یک محصول یا خدمات خود تولید کنید. شما در این وب‌ سایت که دارای صدها طرح و تولیدات با کیفیت از تیزر های خیره‌ کننده‌ است می‌توانید برای ساخت لگو موشن و تیزر‌ های تبلیغاتی خود از آن استفاده کنید.

وبسایت فلکس کلیپ FlexClip

این وب‌ سایت همچنین قابلیت این را هم دارد که بتوانیم به ویدیو‌های خود متن‌ های فانتزی، جلوه ‌های بصری شیک و موسیقی‌ اضافه کنیم تا تیزر حرفه‌ای و جذابی داشته باشیم. داشتن ابزارهای ویرایش این سایت به شما کمک می‌ کنند تا ویدئو ها را آسان و به‌ صورت رایگان ایجاد کنید.

  1. وبسایت Render forest

سایت وندر فورست یکی دیگر از سایت های فعال در زمینه ساخت تیزرهای آنلاین است. با وب‌سایت renderforest که دارای نوع‌ های گسترده‌ای از قالب ‌های آماده می باشد، امکان این را دارید که در عرض چند دقیقه تیزر تبلیغاتی رایگان خود را بسازید.

وبسایت Render forest

ساخت ویدیو در این سایت نیاز به هیچ‌ گونه دانشی ندارد و در کوتاه‌ترین زمان می‌ توانید تیزر تبلیغاتی حرفه‌ ای در مرورگر خود بسازید.

  1. وبسایت Animoto

وبسایت انیموتو یکی از وبسایت های فعال در زمینه ساخت ویدئوهای آنلاین است که تفاوت آن با دیگر وبسایت و اپ ها در این است که کار با آن بسیار راحت است. شما در انیموتو می توانید تنها با کشیدن و رها کردن عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی خود، تیزر تبلیغاتی جذاب بسازید.

وبسایت Animoto

این وب‌سایت یکی از ساده‌ترین پنلها را دارد که افراد مختلف با کم ترین اطلاعات می‌ توانند ویدیوی خود را برای کسب و کار خود خلق کنند. تمپلیت ‌های این وب ‌سایت معمولا بیشتر مناسب شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب است.

  1. وبسایت انیمازر Animazer

در وبسایت انیمازر که در حوزه ساخت تیزرهای آنلاین شناخته شده است می توانید ویدئو های با کیفیت و فرمت 4K تولید کنید. این وبسایت هم شرایطی دارد که نیاز به حرفه ای بودن شما نیست و استفاده از آن آسان است.

وبسایت انیمازر Animazer

  1. وبسایت موولی Moovly

آخرین وبسایت که در زمینه تولیدات تیزر آنلاین به شما معرفی می کنیم در واقع یک وبسایت ساخت تیزر موشن گرافیک آنلاین است.

وبسایت موولی Moovly

وبسایت موولی دارای بیش از 1 میلیون قالب موشن گرافیک آماده، فیلم های با کیفیت بالا، موسیقی آماده، افکت های صدای متنوع و انواع تصاویر گوناگون می باشد که همه رایگان بوده و می ‌توانید از آنها جهت ساخت موشن گرافیک خود استفاده نمایید.

 

Rate this post