تیزر تبلیغاتی معرفی کتاب
17
مه

یکی از بهترین روش ها برای دیده شدن کسب و کار، محصولات، توانایی ها، خدمات و…. بیزینس ها ساخت تیزر تبلیغاتی است. این روزها خیلی از ناشران و نویسنده ها برای فروش بیشتر کتاب هایشان به سراغ ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کتابشان می روند. این تیزرها در مدل های مختلفی می تواند ساخته بشود از مدل انیمیشنی و موشن گرافیک گرفته، تا مدل های داستانی و مستند گونه.

میتوانید در یکی از مقاله های ما روش های ساخت اینترو رایگان با گوشی را یاد بگیرید.

بعضی ها دوست دارند که تیزری که ساخته می شود بخش های مختلفی از کتاب را روایت کند، بعضی ها دوست دارند، یک صفحه مخصوص که جذابیت بیشتری دارد را نشان بدهند یا اصلا تیزری ساخته بشود که به طور غیر مستقیم به تبلیغ کتاب بپردازد. شما می‌توانید این مدل تیزرها را هم با برنامه های ویندوز و هم با موبایل بسازیذ، برنامه معروف موبایل برای ایجاد تیزر را می‌توانید در صفحه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی مشاهده کنید.

یکی از نکات مهم در ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کتاب این است که سعی کنیم قصه ای اصلی کتاب لو نرود، باید تیزر به گونه ای ساخته شود که مخاطب بعد از دیدن این تیزر راغب به خواندن آن بشود و سریعا برای خرید کتاب اقدام نماید. شما اگر تیزرهای تبلیغاتی فیلم های سینمایی را دیده باشید متوجه می شوید که در تیزرهای تبلیغاتی قصه اصلا لو نمی رود و پلان های جذابی از فیلم گذاشته می شود و بیننده را مجبور به دیدن فیلم می کند.

یکی از کمپانی هایی که تیزرهای تبلیغاتی خیلی حرفه ای برای فیلم هایش می سازد کمپانی مارول هست که جوری پلان ها را نشان می دهد که ذهن بیننده را منحرف می کند و بیننده هیچ مدلی نمی تواند پیشبینی کند که چه اتفاق هایی قرار است بیفتد. سفارش تیزر تبلیغاتی برای معرفی کتاب چند سالی است که اتفاق افتاده است و ناشران و نویسندگان سراغ شرکت ها  و موسسات تبلیغاتی برای ساخت تیزر تبلیغاتی برای کتابشان می روند.پیشنهاد میشود مقاله انواع تیزر تبلیغاتی را مطالعه کنید.

یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کند موسسه طلوع فیلم است. یکی از جذاب ترین تیزرهایی که این موسسه برای کتاب ساخته است تیزر معرفی کتاب خداحافظ سالار است که این کتاب درباره ی شهید مدافع حرم سردار همدانی می باشد. تیزر از جایی شروع می شود که که مامور قطار که می خواهد بلیط ها را از مسافران دریافت کند متوجه می شود که هیچ کس در داخل کوپه اش نیست، نگران می شود و به سراغ رییس خود می رود، او همراه با رییس هم همه ی کوپه ها را می گردند و کسی را نمی بینند، با هم به سمت کوپه رستوران قطار می روند و متوجه می شوند که سرباز مدافع حرمی روی صندلی نشسته است و کتاب خداحافظ سالار را برای مسافران می خواند.

مسافران از شنیدن این کتاب لذت می برند و خود رییس و مامور قطار هم مجذوب شنیدن این کتاب می شوند. مسافران از همه قشری در کوپه هستند از پیرمرد و پیرزن گرفته تا کودک و جوان، همه جوری با اشتیاق این کتاب را گوش می دهند که انگاری این کتاب برای همه ی سنین نوشته شده است و همه می توانند با خواندن این کتاب با آن ارتباط برقرار کنند. سرباز وقتی متوجه می شود قطار در ایستگاهی نگه داشته که باید پیاده شود از مسافران عذرخواهی می کند و از قطار پیاده می شوند.(مقالات تیزر تبلیغاتی)

مسافران رفتن سرباز را نگاه می کنند و با حسرت به کتاب چشم دوخته اند، سرباز که متوجه این قضیه می شود قطار شروع به حرکت می کند و سرباز به خاطر اینکه کتاب را به مسافران برساند شروع به دویدن می کند و کتاب را به مامور می دهد.مسافران خوشحال از اینکه کتاب را گرفته اند برای سرباز دست تکان می دهند، سرباز هم با لبخند رضایت بخشی از ایستگاه خارج می شود. این تیزر جذاب همراه با جلوه های ویژه سینمایی و تعداد زیادی بازیگر ساخته شده که اثری جذاب و دیدنی است و پیشنهاد می شود این تیزر را از لینک زیر مشاهده کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)