دستمزد بازیگران تیزر تبلیغاتی
07
ژانویه


دستمزد بازی در تیزرهای تبلیغاتی کاملا متفاوت است. بسته به نوع تیزر تبلیغاتی که بازیگر می خواهد بازی کند، شرکتی که با بازیگر قرارداد می بندد و پلتفرمی که قرار است تیزرهای تبلیغاتی از آن پخش شود، دستمزدهای متفاوتی را پرداخت می کنند که در ادامه دستمزد ریالی آن را خواهیم گفت. هر چه بازیگر سابقه بیشتری در بازیگری در تبلیغات داشته باشد این دستمزد بیشتر است.

ما در مقاله ای درباره ی اینکه چگونه بازیگر تیزر تبلیغاتی شویم؟ توضیح داده ایم که پیشنهاد میشود مطالعه کنید. یکی دیگر از فاکتورهایی که برای دریافت دستمزد بیشتر در بازیگری تبلیغات اهمیت دارد چهره و بیان خوب است. یک بازیگر خوش چهره و خوش هیکل شانس خیلی بیشتری از یک بازیگر با چهره ی معمولی دارد.

پیشنهاد کاربران: تیزر چیست؟

معمولا شرکت های تبلیغاتی به دنبال افراد خوش چهره و با بیان خوب هستند. به خاطر اینکه مردم علاقه ی زیادی به دیدن زیبایی ها دارند و وقتی یک شخص خوشچهره و خوش صدا یک محصول را تبلیغ می کند بیشتر دوست دارند تا یک فرد چاق و زشت.

البته استثنا در همه ی جای دنیا وجود دارد، بعضا برای ساخت یک تیزر کاملا متفاوت نسبت به تیزرهای تبلیغاتی دیگر، یک شرکت ترجیح می دهد از یک بازیگری استفاده کند که چهره و اندام به خصوصی داشته باشد و این کار را به عمد می خواهد انجام دهد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی معمولا برای انتخاب بازیگران خود فراخوان می دهند یا به سراغ دفاتر هنروری و بازیگری می روند و از آن ها می خواهند که برای تیزر خود بازیگر مناسب را معرفی کنند. فراخوان های بازیگری در تیزرهای تبلیغاتی هم در سایت های هنری، کانال های تگلرامی، پیج های اینستاگرامی، گروه های واتساپی و فضاهای مجازی دیگر منتشر می شود.

معمولا به بازیگرانی که رزومه بازی در تبلیغات را ندارند برای سه چهار تا کار اول هیچ دستمزدی پرداخت نمی شود. بعد از اینکه بازیگر سه چهار تا رزومه تیزر برای خود جمع کند می تواند از شرکت ها و موسسات تقاضای دستمزد کند و خود را بازیگر نیمه حرفه ای تیزر تبلیغاتی معرفی کند.

بازی در هر فیلم از تیزر تبلیغاتی گرفته تا سینمایی دارای اصول کلی هستند که هر بازیگری باید بداند. ما این اصول را در صفحه آموزش بازیگری به طور کامل توضیح داده ایم.

دستمزد ریالی بازیگران در کلیپ های تبلیغاتی

همانطور که اول گفته شد دستمزد در تبلیغات کاملا متفاوت است فرضا برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی گرانقیمت توسط یک شرکت حرفه ای پول خوبی از مشتری گرفته می شود، معمولا در این مدل کارها شرکت ها به خاطر اینکه تیزر تبلیغاتی که می سازند کیفیت مناسبی را داشته باشد از بازیگران حرفه ای تر در تبلیغات استفاده می کنند که رزومه ی خوبی داشته باشند در این جور تیزرها دستمزدها از یک میلیون تومان داده می شود تا پنج میلیون تومان.

تکنیک حرفه ای ها را یاد بگیرید: چگونه تیزر تبلیغاتی حرفه ای بسازیم؟

البته همه ی این ها به شرکت سازنده و تیزری که قرار است ساخته شود بستگی دارد. اگر بخواهیم  حدودی قیمتی در زمینه بازی در تبلیغات بگوییم به صورت روزانه بازیگری که چند رزومه بازی در تبلیغات داشته باشد از روزی 200 هزار تومان تا روزی 800 هزارتومان متغیر است.

یک نکته ی دیگر در مورد دستمزد بازیگران سینمایی سوپراستار در تبلیغات است که دستمزد این دوستان خیلی بالا است و از 100 میلیون تومان تا چند میلیارد تومان دریافتی داشته اند.

پیشنهاد کاربران: ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی

یک بازیگر می تواند تعرفه تیزر را تغیر دهد، به طور مثال وجود یک بازیگر تئاتر در تیزر با بازیگری مثل امین حیایی زمین تا آسمان فرق دارد. ما در صفحه قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی، بیشتر راجع به آن توضیح داده ایم.

4.7/5 - (15 امتیاز)