چگونه بازیگر تیزر تبلیغاتی شویم
08
ژانویه

قبل از هر چیز شما باید این را بدانید که داشتن چهره ی زیبا و اندام مناسب شانس شما رو برای بازی در تیزر تبلیغاتی بالا می برد.(معنی کلمه تیزر) برای بازی کردن در تیزهای تبلیغاتی داشتن استعداد و اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارند. یکی از مهمترین موارد برای شروع هر کاری آموزش است، شما وقتی آموزش مناسب را ببینید و روش ها و شگردهای بازیگری را به خوبی یاد بگیرید در کنار داشتن چهره و فیزیک و استعداد و اعتماد به نفس مطمئنا می توانید بازیگر خوب تیزرهای تبلیغاتی بشوید.

بنظرتون یک بازیگر از یک تیزر تبلیغاتی چقدر دستمزد میگیرد؟ ما در مقاله ای راجب دستمزد بازیگران تیزر تبلیغاتی توضیح دادیم: دستمزد بازیگران تیزر تبلیغاتی

ولی خب سوالی که برای دوستانی که می خواهند به تازگی وارد این حرفه بشوند پیش می آید این است که از کجا باید شروع کرد؟
با پیشفرض اینکه شما از چهره و اندام خوبی برخوردار هستید برای آموزش دیدن می توانید سراغ آموزشگاه های بازیگری بروید و دوره ی مقدماتی بازیگری را بگذرانید. برای بازی کردن در تیزرهای تبلیغاتی همین دوره ی مقدماتی کافیست و همینکه شما با اصول اولیه ی بازیگری آشنایی پیدا کنید و به بدن و بیان خود مسلط بشوید کافیست. وقتی شما دوره های اولیه آموزش بازیگری را گذراندید باید سراغ موسسات و شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی بروید و عکس ها ومشخصات و توانایی های خود را برای آن ها ارسال کنید.

سوال بعدی که شاید برایتان پیش بیاید این است که چگونه می توان این موسسات و شرکت های تبلیغاتی را پیدا کرد؟ جوابش خیلی ساده است شما با یک سرچ ساده در گوگل می توانید با این شرکت ها اشنا شوید. به داخل سایت هرکدام بروید و در قسمت تماس با ما ایمیل و یا شماره تلگرام و واتس آپ شرکت را بردارید و عکس ها و مشخصات و سن و قد و اندام و توانایی های خود را برای آن ها ارسال کنید.

چگونه در تبلیغات تلویزیونی بازی کنیم؟

بازی کردن در تبلیغات علاوه بر داشتن قد و قامت و چهره ی جذاب نیازمند استعداد هم هست. درست است که در تیزر تبلیغاتی بیشتر روی چهره و اندام بازیگر فوکوس است و معمولا در اغلب تیزرهای تبلیغاتی بر روی صدای بازیگر دوبله گذاشته می شود اما نحوه راه رفتن، نگاه کردن و داشتن اعتماد به نفس در هنگام بازی کردن تیزر جذابیت یک تیزر را افزایش می دهد. هر چه قدر یک بازیگر تیزر تبلیغاتی به نگاه ها، راه رفتن و استایل نشستن و بلند شدن توجه بیشتر داشته باشد بازی رئال تری را از خود می تواند به نمایش بگذارد.

آیا با پلن کاری ما جهت تولید تیزر های تبلیغاتی آشنا هستید؟ در این صفحه بخوانید: ساخت کلیپ تبلیغاتی

عجله نداشته باشید که آن ها بخواهند به زودی به شما پاسخ بدهند، معمولا شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی اطلاعات شما را آرشیو می کنند و در زمان ساخت تیزر تبلیغاتی که شما مناسبش هستید به شما اطلاع می دهند. یکی از روش هایی که شما می توانید شانس خود را برای بازی کردن در تیزرهای تبلیغاتی افزایش دهید و بتوانید برای خودتان رزومه جمع کنید این است که به شرکت ها بگویید من برای بازی در تیزر تبلیغاتی احتیاج به دستمزد و سرویس ندارم و هر کجا بخواهید خودم می آیم و می روم.

معمولا شرکت ها برای اینکه هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی اشان کمتر بشود از بازیگرانی که دستمزد نمی خواهند یا دستمزد کمتری می خواهند استقبال می کنند. نکته ی مثبت این کار این است که شما با بازی کردن در دو یا سه تیزر تبلیغاتی رایگان برای خود رزومه جمع می کنید، با آدم های جدیدی آشنا می شوید که آن ها شاید از شما خوششان بیاید و بخواهند به شما برای بازی در تیزرهای تبلیغاتی دیگر اعتماد بکنند و دستمزدهای خوبی هم به شما بپردازند.

به غیر از سایت شرکت ها می توانید از طریق پیج های اینستاگرام شرکت های تبلیغاتی هم با آن ها آشنا شوید و و مشخصات و عکس های خود را برایشان ارسال کنید. یکی دیگر ار روش‌ها این‌ است‌ که از نمونه بازیگری‌های خودتان کلیپ و تیزر تهیه کنید، می‌توانید با اپ‌های گوشی هم این کار را انجام دهید، برای آشنایی و دانلود برنامه‌ها میتوانید وارد صفحه  آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی  شوید.

4.4/5 - (9 امتیاز)