تیزر تبلیغاتی برای کافه
12
ژانویه

با توجه به محبویت شبکه های اجتماعی در میان مردم و پایین بودن هزینه پخش تبلیغات نسبت به تلویزیون و بیلبوردهای شهری بیشتر کسب و کارها به سراغ ساخت تیزر در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام روی آورده اند. کافه ها هم از آن جاهایی هستند که مردم خیلی دوست دارند به آن جا بروند و قرارهای کاری، قرارهای عاطفی و حتی تنها بودن خود را آن جا باشند. صاحبان کافه ها و رستوران ها برای اینکه بتوانند مردم را با کافه ی خود آشنا بکنند دست به طراحی تیزر تبلیغاتی برای کافه می کنند.

در فضای اینستاگرام کافی است شما هشتگ کافه را سرچ کنید تا با تعداد بسیار زیادی تیزر تبلیغاتی برای کافه روبرو شوید. یک مساله خیلی مهم که ذهن شما را شاید درگیر بکند این است که چرا کیفیت ساخت تیزرها زمین تا آسمان با هم فرق دارد. بعضی تیزرها به شدت با کیفیت و خلاقانه و بعضی تیزرها خیلی ضعیف و بدون ایده پردازی است. علت اصلی این است که خیلی ها با توجه به اینکه علم تبلیغات را ندارند وارد این عرصه شده اند. و فکر می کنند با گرفتن یک دوربین در دست و کات زدن در نرم افزار تدوین می توانند تیزرهای تبلیغاتی خوبی برای کافه بسازند.

پیشنهاد می کنم برای اطلاع از قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام از لینک مشخص شده دیدن نمایید. همانطور که در بالا گفته شد، تیزر های اینستاگرامی می توانند به صرفه باشند.

در حالی که ساخت کلیپ تبلیغاتی جذاب برای کافه نیازمند سه مرحله ی پیش تولید، تولید و پس تولید می باشد. (با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی آشنا شوید…!)شرکت های بزرگ تبلیغاتی در مرحله ی پس تولید با توجه به نیاز صاحب کافه و شناخت مشتریان دست به نوشتن ایده های جذاب برای تولید کلیپ تبلیغاتی می کنند. وقتی در مرحله ی پیش تولید ایده ی جذابی به دست آمد آن را تولید می کنند و در مرحله ی پس تولید هم با اضافه کردن جلوه های ویژه کامپیوتری و خلاقیت های تدوینی یک اثر ایده آل خلق می کنند.

موسسه طلوع فیلم با توجه به سابقه  خوب و درخشانی که در زمینه ساخت تیزر های تبلیغاتی دارد توانسته است تیزرهای تبلیغاتی جذابی را برای رستوران ها و کافه های مختلف بسازد. روندی که طلوع فیلم برای ساخت تیزرها در نظر می گیرد که یک روند خلاقانه و با توجه به نیاز مشتری صورت می گیرد. یکی از تیزرهای جذابی که موسسه طلوع فیلم برای کافه ها ساخته است تیزر کافه رستوارن ولکام می باشد که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید که صدای استاد ناصر طهماسب به عنوان گوینده روی تیزر شنیده می شود و در این تیزر یک دقیقه ای اصل بر این بوده است که تمام فضاهای کافه رستوران در زمان یک دقیقه ای به همراه غذاها و منوی کافه به تصویر کشیده شود.(شما می توانید برای ساخت کلیپ معرفی محصول از این لینک استفاده نمایید.)

 

شما می توانید برای دیدن نمونه کار تیزر تبلیغاتی ما و اطلاع از قیمت ساخت تیزر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

4.7/5 - (13 امتیاز)