آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی
02
جولای

فیلمبرداری در تیزر تبلیغاتی همانند فیلمبرداری فیلم و سریال و مستند نیازمند دانش سینمایی می باشد. کسی که می خواهد یک تیزر تبلیغاتی را فیلمبرداری کند باید قاب های سینمایی را بشناسد، نورپردازی را بلد باشد و بتواند از تجهیزات و ادوات فیلمبرداری استفاده لازم را ببرد.

در ویدیو اول علیرضا با زبانی ساده آموزش فیلمبرداری را به شما آموزش می دهد. البته شما باید بدانید که با دیدن این کلیپ 8 دقیقه ای قرار نیست فیلمبرداری را کامل یاد بگیرید بلکه یک تکنیک از فیلمبرداری توسط گوشی های هوشمند به شما آموزش داده می شود.


در این کلیپ سالار به شما 5 نکته فیلمبرداری را به شما آموزش می دهد. با استفاده از این نکات می توانید کیفیت بهتری در ویدیوهایی که می خواهید فیلمبرداری کنید را داشته باشید.


در این ویدیو آموزش فیلمبرداری امیر به شما با استفاده از یک پارچه، سه پایه و یک نور محیطی به شما یاد می دهد که تیزرهای جذابی بسازید.


تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی به وفور یافت می شود، اگر توانایی مالی بالایی داشته باشید می توانید بهترین تکنولوژی های روز را خریداری کنید اما اگر هم نداشتید می توانید بسته به تیزرهای تبلیغاتی که قرار است فیلمبرداری کنید تجهیزاتی را که می خواهید از دفاتر تجهیزاتی سینمایی که این وسایل را اجاره می دهند تهیه کنید. معمولا برای بارهای اول که می خواهید از این دفاتر تجهیزات اجاره کنید داشتن چک ضمانت و ارائه اصل کارت ملی الزامی است.

فیلمبرداری تیزرهای تبلیغاتی بسته به پروداکشن کار نیاز به افراد متخصص در گروه فیلمبرداری دارد. برای ساخت تیزر تبلیغاتی ساده و آماتور که در اینستاگرام خودتان بخواهید داشته باشید و برای کار خود تبلیغات کنید شاید یک نفر که با گوشی همراه بتواند قاب بندی درست کند و نور درست را رعایت کند کافیست اما برای تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای که توسط شرکت های معتبر تبلیغاتی ساخته می شود بسته به نوع تیزر از یک تا چند فیلمبردار و تعدادی دستیار فیلمبردار و نورپردازی نیاز است.

ما در پستی جداگانه، ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی را با 6 ویدیو آموزشی قرار داده ایم. (کلیک کنید)

شما برای اینکه بتوانید یک فیلمبردار حرفه ای تبلیغاتی بشوید نیازمند مطالعه کتاب هایی در زمینه آموزش فیلمبرداری و نورپردازی و کارآموزی فیلمبردارهای حرفه ای در این زمینه باشید. داشتن تحصیلات دانشگاهی هم خوب است اما بدانید اگر در محیط کار قرار نگیرید هیچ گاه نمی توانید یک فیلمبردار متوسط بشوید.

5/5 - (1 امتیاز)