ساخت تیزر تبلیغاتی با اینشات
19
آوریل

اگر وارد این صفحه شدید پس احتمالا یک محصول یا خدماتی دارید یا شاید در آینده نزدیک سمینار یا وبینار قرار است برگزار شود و میخواهید خودتان برای آن یک کلیپ کوتاه تبلیغاتی با موبایل بسازید. به صفحه درستی آمدید. ما در اینجا 7 ویدیو آموزشی ساخت تیزر تبلیغاتی با اینشات متناسب با نیاز شما آماده کرده ایم که همگی می توانند به شما در ساخت کلیپ مورد نظرات کمک کنند. در ضمن در انتهای صفحه هم لینک دانلود اپلیکیشن اینشات برای اندروید و ios رو قرار دادیم.

آموزش اول از خانم رویا هستش که مدت زمان کلیپ 5 دقیقه است. قدم به قدم با ویدیو جلو برید تا کامل آموزش داده شده را یاد بگیرید.

 

آموزش بعدی حدود 10 دقیقه هستش که در ابتدا ویدیو ساخته شده رو نمایش میده (که واقعا ویدیو حرفه ای هستش) و در ادامه کامل آموزش میده که چطوری این ویدیو فیلمبرداری و ادیت شده.

 

در این آموزش 7 دقیقه ای که در ابتدا هم ویدیو ساخته شده را مشاهده میکنید، میتوانید به راحتی خودتان هم همچین تیزر را درست کنید.

 

این آموزش مخصوص ییج های اینشتاگرامیه، چرا کهساخت یه ویدیو خلاق برای استوری اینستاگرام رو بهتون یاد میده.

 

آموزش زیر نزدیک 9 دقیقه است و بهتون یاد میده که محصولات خودتون رو به صورت ویدیویی منتشر کنید، در ابتدای ویدیو هم پیشنمایش آموزش را گذاشته است.

 

آموزش زیر از خانم فرشته هستش که یه آموزش 8 دقیقه ایست و کامل قدم به قدم بهتون یاد میده چطوری یک تیزر باحال بسازید. به گفته او اپلیکیشن اینشات یکی از راحت ترین اپ ها برای ادیت ویدیو هست.

 

در آخرین ویدیو از این مطلب که یک کلیپ 5 دقیقه ای است، شما به راحتی میتونید ترفند دیگری از اپلیکیشن اینشات رو یاد بگیرید.

 

اکثر کلیپ هایی که در فضای اینترنت می بینید با همین موبایلی که در دستمان هست ساخته شده اند ولی انقدر حرفه ای هستند که ما گاها متوجه نمیشیم که با موبایل و اپ ها ساخته شده اند، چرا که هم کیفیت دوربین های موبایلی، مخصوصا آیفون بهتر شده و هم اپ ها پیشرفت های خوبی کرده اند و افکت ها و تایپوگرافی های جذابی اضافه شده اند که دست شما را در طراحی تیزر تبلیغاتی با اینشات باز می گذارد.

دانلود اینشات برای اندروید

دانلود اینشات برای ios

امیدواریم این ویدیو ها به شما کمک کرده باشند، هر سوالی یا ابهامی دارید می توانید در کامنت ها مطرح نمایید.

 

Rate this post