ایده برای تولید محتوا اینستاگرام
11
فوریه

در نهایت هدف همه ما از حضور در اینستاگرام و راه اندازی کسب و کارهایمان در این فضا بیشتر دیده شدن، جلب مشتری و خریدار بیشتر و افزایش درآمد هاست. به این منظور ابزاری به نام محتوا در اختیار داریم که اگر بتوانیم آن را به خوبی تولید کنیم و با کیفیت بالایی در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دهیم آنگاه می توانیم قدم بزرگ رو به سوی موفقیت و رسیدن به اهدافمان برداریم. برای این کار به ایده برای تولید محتوا اینستاگرام نیاز داریم، اما نه هر ایده ای! ایده هایی منحصر بفرد، جذاب، کاربردی، کاربرپسند، خلاقانه و به یاد ماندنی.

لیست عناوین این صفحه

در این مطلب قصد داریم به ایده برای تولید محتوا اینستاگرام بپردازیم و آن دسته ایده هایی را به شما معرفی کنیم که می توانند در پیشرفت پیج و بیزینس اینستاگرامی شما موثر عمل کرده و سبب بالا رفتن تعداد مخاطبانتان شده و در نهایت درآمدزایی مناسبی را برایتان رقم بزنند، در آخر نیز یک ویدیو 46 دقیقه ای که 14 ایده عالی را معرفی می کند را برای شما قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

اهمیت داشتن ایده برای تولید محتوا اینستاگرام

پیش از آنکه بخواهیم چند ایده برای تولید محتوا اینستاگرام معرفی کنیم، ابتدا به اهمیت در اختیار داشتن ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام می پردازیم.

آیا تابحال فکر کرده اید که چه تایمی را در اینستاگرام می گذرانید؟ در این زمان که می توان گفت برای بسیاری از ما کوتاه هم نیست و در نوع خود زمان زیادی محسوب میشود تعداد زیادی از پیج ها را بالا و پایین می کنیم و محتوای آنها را از نظر میگذرانیم. در این میان هستند پیج ها و پست هایی که توجه ما را به خود جلب کرده و ترغیب مان می کنند که آنها را ببینیم، کپشن هایشان را مطالعه کنیم، آنها را لایک کرده، سیو کنیم و کامنت بگذاریم. گاها این پست ها به قدری خوب هستند که آنها را با دوستان و خانواده مان هم به اشتراک می گذاریم.

اما چه چیزی سبب می شود که مخاطب که ما باشیم تا این اندازه جذب یک پست و محتوای آن شده و آن را ببینیم، بخوانیم، نسبت به آن بازخورد ارائه دهیم و …؟ رمز موفقیت پیج هایی که چنین محتواهایی تولید می کنند در چیست؟ یکی از مهمترین مواردی که این پیج ها در اختیار دارند این است که ایده برای تولید محتوا اینستاگرام آنها فوق العاده بوده است. ایده ای جذاب و کاربر پسند که به بهترین شکل ممکن پیاده سازی و اجرا شده است و توانسته است مخاطب را به خود جذب کند.

پس میبینید که داشتن ایده های تولید محتوا اینستاگرام که به خوبی به آنها پرداخته شده باشد می تواند ضامن خوبی برای موفقیت باشد. در بخش بعدی از ایده برای تولید محتوا اینستاگرام قصد داریم به معرفی چند موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام بپردازیم و راجع به آنها صحبت کنیم، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اینستاگرام دارای الگوریتمی فعال و همیشگی است و پست ها را بر اساس همین الگوریتم دسته بندی می کند، در صفحه تولید محتوا برای پیج اینستاگرام بیشتر راجع به این موضوع صحبت کرده ایم.

معرفی 15 ایده برای تولید محتوا اینستاگرام

حال که به اهمیت ایده برای محتوای اینستاگرام پی بردید حتما با خود می پرسید که از چه ایده هایی استفاده کنیم تا بتوانیم نظر مخاطبان مان را به پست ها و استوری ها و به طور کلی محتواها جلب کنیم و آنها را متقاعد سازیم که پست های ما را ببینند و کپشن های آنها را مطالعه کنند. در ادامه تعدادی از بهترین ایده های تولید محتوای اینستاگرام را مطرح میکنیم که می توانید به کمک آنها محتواهایی جذاب تهیه کرده و با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید. این ایده ها به شرح زیر هستند:

  1. ارائه پیشنهادهای جذاب و یا کوپن های تخفیف شگفت انگیز
  2. استفاده از گفته های افراد معروف و مشهور
  3. ساخت محتواهایی که تم آموزشی دارند
  4. محتواهای پشت صحنه بسیار محبوب هستند
  5. انجام مصاحبه با افرادی موفق در حوزه کاری خودتان
  6. استفاده از ترندهای روز و چالش هایی که وایرال می شوند
  7. سعی کنید فیلم ها، کتاب ها، نمایشنامه ها و تئاترها و سایر مواردی از این دست را به مخاطبان خود پیشنهاد دهید
  8. برای محصولات و تولیدات جدیدتان محتوا تولید کنید
  9. از چگونگی تهیه و تولید محصولات مربوط به بیزینس تان محتوا تهیه کنید
  10. از سوال و جواب استفاده کنید
  11. از تجربیات مشتریان خود محتوا تولید کنید
  12. مسابقه ها همیشه محتواهایی جذاب هستند
  13. یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام: از UGC یا محتوای تولید شده به وسیله کاربران استفاده کنید
  14. تولید محتواهایی با مضمون مسئولیت ها و فعالیت های اجتماعی
  15. محتواهای مناسبتی تولید کنید

در ادامه به شرح مختصری بر هر یک از این ایده های تولید محتوا در اینستاگرام می پردازیم، مطالعه این بخش را اصلا از دست ندهید.!

  1. ارائه پیشنهادهای جذاب و یا کوپن های تخفیف شگفت انگیز

نخستین ایده برای تولید محتوا اینستاگرام که به شرح آن می پردازیم تولید محتوا به وسیله ارائه پیشنهادات جذاب و تحریک کننده برای کاربر یا کدها و کوپن های تخفیف فوق العاده برای آنها است. کمتر کسی است که از تخفیف و جشنواره و … استقبال نکند. خصوصا اگر قیمت هایی که برای این جشنواره در نظر گرفته اید واقعا به نسبت قیمت اولیه تغییرات فاحشی داشته باشند. به کمک چنین محتواهایی شما می توانید این حس را به مخاطب خود منتقل کنید که آنها منحصر بفرد هستند و می توانند از تخفیف های شما زودتر از هر کسی مطلع شوند.

برای اثرگذاری بیشتر و بهتر این ایده برای تولید محتوا اینستاگرام می توانید آن را محدود به فالوورهای اینستاگرام پیجتان کنید. به این صورت هم دل مشتریان و فالوورهای قدیمی تان را به دست آورده اید و هم می توانید شاهد افزایش فالوورهای پیجتان که همان خریداران بالقوه آن هستند باشید. استفاده از عباراتی که حس فومو (ترس از عقب ماندن) را در مخاطب تحریک می کند و به او تلنگر می زند که جا نماند بسیار کاربردی هستند.

مثلا شما می توانید بگویید: کد تخفیف n درصدی برای n نفر اولی که از سایت ما مستقیما خریداری کنند، یا در صورت خرید محصولات X میتوانید محصول Y را با نصف قیمت خریداری کنید، یا جشنواره های 2+1/1+1 و … که به ازای خرید مثلا 2 کالا یک کالا رایگان محاسبه میشود و سایر مواردی از این دست. به این شکل شما فالوور هایتان را برای خرید تحریک می کنید و سبب افزایش درآمد هایتان خواهید شد.

محتوای شما باید لحن خاصی داشته باشد تا بتواند ارتباط قوی با فالور ها برقرار کند. در صفحه اصول تولید محتوا در اینستاگرام راهکاری های حساب شده ای راجع به این موضوع گفته ایم(کلیک کنید).

  1. استفاده از گفته های افراد معروف و مشهور

یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام که تقریبا ساده هم به شمار می آید استفاده از گفته های افراد معروف و مشهور به منظور تهیه پست و استوری است. البته که بهتر است فیلد کاری فرد با شما یکسان باشد. مثلا اگر در زمینه قنادی مشغول به فعالیت هستید و میخواهید محتوای نقل قول تولید کنید می توانید از پیستری شف های معروف جهان کمک بگیرید و از گفته های آنها استفاده کنید تا محتوایی که می خواهید را تولید کنید.

این ایده تولید محتوا برای اینستاگرام عموما با استقبال کاربران مواجه می شود و به نوعی کاربر را متقاعد می کند که این بیزینس و کسب و کار با ارزش و اهدافی مواجه است که اشخاص معروف در آن حوزه آن را تبیین کرده اند.

  1. ساخت محتواهایی که تم آموزشی دارند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که یکی از موفق ترین ایده برای تولید محتوا اینستاگرام ایده های آموزشی هستند. در هر فیلدی که فعالیت داشته باشید می توانید به تولید محتواهایی بپردازید که کاملا آموزشی باشند. بهتر است محتواهای آموزشی خود را در قالب فیلم هایی باکیفیت طراحی کنید تا اثرگذاری آنها بیشتر شوند. برای مثال اگر یک پیج کافه دارید می توانید گه گاه رسپی های جذاب و ساده و کاربردی کافه تان را منتشر کنید.

یا اگر یک فروشگاه آنلاین اسباب بازی فروشی دارید می توانید ویدیو هایی جالب در مورد نحوه عملکرد وسیله ها تهیه کرده و آپلود کنید. هر قدر این فیلم ها کاربردی تر و جذابتر باشند تاثیر آنها قطعا بیشتر خواهد بود.

تولید محتوای آموزشی در اینستاگرام می تواند ویو، لایک، کامنت و… را افزایش دهده به شرطی که 6 مرحله حساس را طی کند، در لینک مشخص شده بیشتر این بحث را باز کرده ایم. 

ایده اینستاگرامی
ایده اینستاگرامی

در صفحه ابزارهای تولید محتوا اینستاگرام 10 تا ابزارهای زمانبندی، آنالیز، هشتگ ها، تبلیغات و ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام را معرفی کرده ایم (کلیک کنید).

  1. محتواهای پشت صحنه بسیار محبوب هستند

یک ایده تولید محتوا در اینستاگرام که معمولا با استقبال خوب کاربران هم مواجه می شود محتواهای پشت صحنه هستند. به کمک این محتواها شما می توانید وجه انسانی بیزینس خود را هم به کاربران نشان دهید و از طرف دیگر حس کنجکاوی کاربران تان را ارضا کنید. همچنین با تولید محتوای پشت صحنه از فضای خشک و جدی و رسمی محیط کار خارج شده و محتوایی شوخ طبعانه خواهیم داشت. چنین محتواهایی سبب افزایش حس اعتماد و همدلی کاربران می شود و فضای پیج را دوستانه تر پیش می برد.

شما می توانید پشت صحنه های ساخت ویدیوتان، پشت صحنه ای از برگزاری جلساتتان، پشت صحنه ای از کارکنان که مشغول به فعالیت هستند و …. را برای مخاطب خود به نمایش بگذارید.

  1. انجام مصاحبه با افرادی موفق در حوزه کاری خودتان

اگر به دنبال یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام هستید مصاحبه ها می توانند گزینه جذابی به شمار بیایند. مصاحبه ها در اینستاگرام می توانند در قالب های مختلفی انجام شوند که یکی از بهترین آنها استفاده از لایو است. یعنی شما و فرد مصاحبه شونده می توانید به صورت زنده مقابل مخاطبان قرار بگیرید و سوالات خود را بپرسید. به کمک لایو مخاطبان هم می توانند سوالات خود را از فرد مصاحبه شونده بپرسند و این فرد به آنها پاسخ دهد.

شما می توانید این مصاحبه را با افراد معروف در حوزه کاری تان انجام دهید یا برای مثال از مدیر عامل کسب و کارتان یا همکاران بخش فروش، یا حتی مشتریان و رقیب هایتان برای مصاحبه استفاده کنید. علاوه بر لایو شما می توانید از قابلیت آی جی تی وی اینستاگرام هم برای پیاده سازی این ایده برای تولید محتوا اینستاگرام استفاده کنید که به شما امکان آپلود ویدیوهای طولانی مدت را می دهد. حتی گاها استوری ها هم می توانند به این منظور مورد استفاده قرار گیرند.

در چه ساعتی چه محتواهایی را باید آپلود کنید، چه زمانی برای ساخت محتواهای جدید اقدام کنید؟ برای همه این موارد باید از تقویم تولید محتوای اینستاگرام استفاده کنید.(روی لینک کلیک کنید)

  1. استفاده از ترندهای روز و چالش هایی که وایرال می شوند

یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام که بسیار جذاب و کاربردی هم هست استفاده از ترندهای روز برای تولید محتوا است. گاها یک موج راه می افتد و شما هم باید از آن بهترین استفاده ممکن را برای پیجتان ببرید. چند ماه پیش را به یاد آورید که سریال اسکوییدگیم (بازی مرکب) به شدت وایرال شده بود و وارد هر پیجی که می شدید به نوعی از این سریال استفاده شده بود از طراحی سوالاتی با تم این سریال و با الهام از مسابقه آن گرفته تا استفاده از المان ها و شخصیت های آن و انتخاب های آنها و … به کمک استفاده از ایده های ترند روز و هشتگ های مربوط به آنها شما می توانید مخاطب بیشتری جذب کنید و بازدیدهای پیجتان یا همان ویو آن را افزایش دهید.

چالش ها هم در همین دسته از ایده برای تولید محتوا اینستاگرام قرار می گیرند و شما می توانید چالش های روز را در پیجتان پیاده سازی کرده یا آنها را با توجه به کسب و کارتان شخصی ساز کرده و محتوای جدیدی و جذابی بسازید.

  1. سعی کنید فیلم ها، کتاب ها، نمایشنامه ها و تئاترها و سایر مواردی از این دست را به مخاطبان خود پیشنهاد دهید

مورد بعدی از معرفی ایده برای تولید محتوا اینستاگرام را می توان صحبت در مورد فیلم ها، یا کتاب های اخیری که خوانده اید عنوان کرد. با این کار بار فرهنگی پیجتان هم بالا می رود و کاربران شما متوجه می شوند با پیجی طرف هستند که دارنده آن اهل مطالعه و کسب اطلاعات است. یک راهکار برای پیاده سازی این ایده برای تولید محتوا اینستاگرام معرفی کتاب هایی است که در ارتباط با کسب و کار و بیزینس تان است. مثلا اگر در حوزه آشپزی و قنادی فعالیت می کنید معرفی کتاب های ایران و خارجی در این حوزه میتواند ایده جالبی باشد.

شما حتی می توانید فیلم هایی که با این مضمون هستند را به مخاطب خود معرفی کنید تا آنها را تماشا کند. علاوه بر فیلم ها و کتاب های برنامه های مستند، کانال های آموزشی یوتیوب خوب و حرفه ای و سایر مواردی از این دست همگی می توانند ایده های خوبی برای تولید محتوای شما باشند.

  1. برای محصولات و تولیدات جدیدتان محتوا تولید کنید

اگر در کار تولید و یا فروش محصولات هستید دنیایی از ایده برای تولید محتوا اینستاگرام در اختیار شماست که یکی از اینها فکر کردن به نحوه معرفی و رونمایی از محصولات و تولیدات جدید است. شما می توانید سناریویی جذاب بچینید و در یک پست یا به صورت سریالی محصول جدیدی که قصد عرضه آن را دارید معرفی کنید. البته که قطعا می دانید معرفی محصول به مرحله نهایی اختصاص داشته و پست مربوط به خود را دارد.

پس این محتواهای پیش معرفی اصلی را می بایست به گونه ای رازآلود و در عین حال برانگیزاننده کنجکاوی مخاطب تهیه کنید تا مخاطب بی صبرانه منتظر لانچ شدن محصول جدید باشد. مثلا شما می توانید در هر قسمت از سری محتواهای رونمایی از محصول جدید خود به یک ویژگی اصلی یا کاربرد آن بپردازید و به مخاطب بگویید با استفاده از این محصول چه چیزهایی را در اختیار خواهد داشت.

حتی می توانید تصویری نامشخص از محصول را هم نشان دهید به گونه ای که قابل تشخیص نبوده یا به سختی بتوان آن را تشخیص داد. یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام در زمینه معرفی و رونمایی از محصول جدید هم برپایی مسابقه است.

شما می توانید در یک پست یا استوری ها از مخاطبان خود بخواهید حدس بزنند این محصول جدید چیست و به عنوان جایزه هم کوپن خرید، کد تخفیف یا حتی همان محصول را ارائه دهید. این نوع محتوا نه تنها جذاب و هیجان انگیز و کاربر پسند است بلکه بسیار تعاملی است و سبب افزایش اینگیجمنت ریت هم میشود.

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام را در سه پلن A, B و C ارائه داده ایم که برای اطلاع از آن ها روی لینک مشخص کلیک کنید.

ایده های جذاب اینستاگرام
ایده های جذاب اینستاگرام
  1. از چگونگی تهیه و تولید محصولات مربوط به بیزینس تان محتوا تهیه کنید

ایده برای تولید محتوا اینستاگرام بعدی که به آن می پردازیم تهیه محتواهایی از پروسه تولید محصولات، انجام خدمات و … است. این که چه مرحله هایی طی می شود تا محصول مورد نظر آماده شده و به دست خریدار برسد را می توانید در قالب چند استوری، پست، آی جی تی و و از همه بهتر ریلز به نمایش بگذارید. مثلا اگر پیج شما طراحی و دوخت لباس های بانوان است می توانید از مرحله تهیه پارچه شروع کرده و سپس مرحله های طراحی لباس مورد نظر را به آن اضافه کرده و در نهایت وارد مرحله دوخت شوید.

همه اینها را می توانید در قالب یک فیلم چند دقیقه ای یا یک ریلز نهایتا 1 دقیقه ای جمع بندی کرده و برای مخاطب خود به نمایش بگذارید. به کمک این ایده مخاطب شما حس می کند در همه مراحل با  شما همراه بوده و به این شکل یک احساس صمیمیت میان شما و مخاطب جاری میشود. برای این ایده تولید محتوا استفاده از تایم لپس هم گزینه فوق العاده مناسب و جذابی است.

  1. از سوال و جواب استفاده کنید

تعامل ها در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و یک پارامتر مهم از الگوریتم اینستاگرام را تشکل می دهند. ادمین های پیج های اینستاگرامی هم همیشه به دنبال پیدا کردن ایده برای تولید محتوا اینستاگرام هستند که بتواند تعامل های پیج و در نتیجه اینگیجمنت ریت را برای آن افزایش دهد. یکی از بهترین ایده ها در این زمینه استفاده از سوال و جواب است. قطعا چنین محتواهایی می توادن تعامل زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

در همین رابطه ما صفحه ای با عنوان آموزش ادمین حرفه ای اینستاگرام داریم که در آن تکنیک های کپشن نویسی، بهترین زمان پست گذاری، تشکیل باند پاسخگویی و … را کامل آموزش داده ایم(روی لینک کلیک کنید). 

برای پیاده سازی این ایده برای تولید محتوا اینستاگرام هم پست ها گزینه مناسبی هستند و هم استوری ها. خصوصا استوری که با استیکر تعاملی Ask me a Question می توانید امکان سوال و جواب را برای کاربران و مخاطبان خود فراهم آورید و از مزیت های آن بهره مند شوید. حتی این پرسش و پاسخ میتواند در قالب لایو هم انجام شود.

  1. از تجربیات مشتریان خود محتوا تولید کنید

اگر بخواهیم یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام مطرح کنیم که بتواند کاربر را هم به خوبی راضی نگه دارد استفاده از تجربیات مشتریان و خریداران است. در این نوع محتوا شما از خریدار می خواهید عکس یا ویدیویی از محصولات خریداری شده یا خدمات دریافت شده گرفته و برای شما ارسال کند و نظر خود را در رابطه با پیج شما و محصولات و یا خدمات آن بیان کند. به این شکل می توانید رضایت خریداران را به مخاطبان نشان داده و اعتماد آنها را جلب کنید.

به این شکل خیال مشتریان شما هم که در خرید تردید دارند تا حدودی راحت می شوند و آنها راحت تر می توانند به شما و خدماتتان اطمینان کنند. شما می توانید هایلایتی از این تجربه های مشتریان یا رضایت آنها ایجاد کنید و در آنجا فیلم ها و استوری ها و اسکرین شات های این رضایتمندی ها را منتشر کنید. یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام در این زمینه که بسیار عالی عمل میکند داشتن بخشی به عنوان تبدیل مشتری ناراضی به مشتری وفادار و همیشگی است.

شما می توانید نشان دهید که با خدماتی که ارائه می دهید می توانید حتی نظر مثبت مشتریان ناراضی را هم جلب کنید. برای مثال تضمین عودت وجه، امکان بازگرداندن محصول و سایر مواردی از این دست می توانند در این زمینه کمک کننده باشند.

  1. مسابقه ها همیشه محتواهایی جذاب هستند

آیا به دنبال یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام هستید که همیشه دوست داشتنی و جذاب باشد؟ پس مسابقه را حتما به عنوان یک گزینه خوب مدنظر داشته باشید. مسابقه ها می توانند رقابتی باشند و کاربران را وادار به تعامل کنند. حس رقابت و تقابل هم همیشه حس خوبی بوده است و افراد همیشه به دنبال برتری جویی بوده اند. لذا کاربران برای ارضای حس برتری جویی خود و اثبات خود به سایرین قطعا در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

نکته ای که در مورد این ایده برای تولید محتوا اینستاگرام مهمه این است که در طراحی محتوای مسابقه تان حتما خلاقیت به خرج دهید و سعی کنید به گونه ای آن را طراحی کنید که محصولات و خدماتتان هم درگیر باشند. همچنین در مسابقه به خریداران تان و علی الخصوص مشتریان وفادارتان هم نگاه ویژه ای داشته باشید و از آنها هم دعوت کنید تا در این مسابقه شرکت کنند. بحث جایزه هم موضوع مهمی است که در هنگام طراحی مسابقه باید به آن دقت داشته باشید. جایزه ای را انتخاب کنید که ارسال آن راحت باشد و به دردسر نیفتید.

ارائه تخفیف، ارسال رایگان، یکی از محصولات جذابتان و … همگی می توانند گزینه های جذاب برای مسابقه بسته به بزرگ و کوچک بودن آن باشند.

  1. یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام: از UGC یا محتوای تولید شده به وسیله کاربران استفاده کنید

یک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام که بسیار جذاب و مناسب است استفاده از UGC: User Generated Content است. این نوع محتواها به وسیله خود مخاطبان و فالوورهای پیج شما طراحی و تولید می شوند و می توانند بسیار جالب باشند. از طرفی این موضوع می تواند نشان دهنده ارزش و اعتبار و احترامی باشد که شما برای مشتریان و خریداران خود قائل هستید. مثلا اگر مسابقه ای برگزار کرده اید و از کاربران خواسته اید که برایتان عکس هایی از محصولات خریداری شده تان بفرستند، آنگاه می توانید از این عکس ها به عنوان کاور پست ها استفاده کنید.

هرچند فراموش نکنید برای این کار از فرد مورد نظر اجازه بگیرید. پس گهگاهی می توانید از این ایده تولید محتوا اینستاگرام هم کمک بگیرید و محتوای جذاب و جدیدی با روایتی متفاوت از آنچه همیشه در پیجتان بوده است برای آن داشته باشید.

  1. تولید محتواهایی با مضمون مسئولیت ها و فعالیت های اجتماعی

اگر می خواهید خود را دغدغه مند نشان دهید و به مشتریان و مخاطبان خود این پیام را بدهید که متوجه  مسئولیت های اجتماعی خود هستید و به آنها توجه دارید می توانید از محتواهای اجتماعی را به عنوان ایده برای تولید محتوا اینستاگرام خود انتخاب کنید و گاها از آنها بهره ببرید. مواردی از جمله حقوق زنان، حقوق حیوانات، حفظ محیط زیست و سایر مواردی از این دست همگی می توانند به عنوان ایده هایی از توجه شما به مسئولیت اجتماعی تان باشند. به این شکل شما به مخاطبان خود نشان می دهید که تا چه اندازه به این موضوعات و موارد حساس هستید و مسئولیت پذیر نیز هستید.

  1. محتواهای مناسبتی تولید کنید

و در نهایت آخرین ایده برای تولید محتوا اینستاگرام که به آن می پردازیم محتواهای مناسبتی هستند. اگر از تقویم محتوایی برای پیجتان استفاده کنید –که البته این تقویم محتوایی یک ضرورت برای رسیدن به موفقیت به شمار می آید، لذا هیچ وقت از آن غافل نشوید- آنگاه می توانید در مناسبت هایی که به تعیین کرده اید محتوا تولید کنید. مثلا در تقویم خودمان روز دختر، روز مادر، روز پدر، روز پزشک، وکیل و … را داریم و در تقویم میلادی مناسبت هایی مثل روز کودک، روز شکلات، روز ولنتاین و … را شاهد هستیم. شما می توانید در این مناسبت ها محتواهایی مرتبط با موضوع کسب و کار و پیجتان طراحی کرده و بسازید و آنها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. هرچقدر ایده هایتان جذاب تر، جسورانه تر و خلاقانه تر باشد می توانید موفق تر عمل کنید و کاربران را بیشتر جذب صفحه تان کنید.

مواردی که گفتیم تنها بخشی از دریای ایده هایی بودند که می توانید از آنها برای تولید محتوای پیجتان بهره ببرید. هر ایده جدید و جالب در این زمینه می تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتر جذب کنید و ویوی پیجتان را افزایش دهید.

پیشنهاد می کنم 14 ایده ای که در ویدیو زیر آموزش داده شده را از دست ندهید.(فقط 46 دقیقه وقت شما را می گیرد)

جمع بندی

محتوا مهمترین موضوعی است که در اینستاگرام با آن طرف هستیم. داشتن ایده برای تولید محتوا اینستاگرام که خوب، باکیفیت، جدید، منحصر بفرد و خلاقانه باشد می تواند کمک بسیار بزرگی به شما باشد تا بتوانید مخاطبان بیشتری جذب کرده و مشتریان بالقوه تان را بیش از پیش کنید. محتوای خوب و کاربردی و در عین حال جدید سبب می شود خریداران شما افزایش یافته و درامدهایتان هم بیشتر شوند. اگر ایده های جالبی برای تولید محتوای اینستاگرام دارید می توانید در بخش کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

همچنین کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند ایده های خوبی برای تولید محتوای تان پیدا کرده و پیاده سازی کنید.

Rate this post