نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام
18
ژوئن

اگر یک پیج اینستاگرامی داشته باشید قطعا از اهمیت استفاده از نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام مطلع هستید. نرم افزارهایی که می توانند برای ادیت و ویرایش و یا ساخت محتواهای مورد نیاز برای پیجمان مورد استفاده قرار بگیرند و به ما کمک کنند محتوایی جذاب تر، بهتر و حرفه ای تر بسازیم. در ادامه هم به کمک چنین محتواهایی میتوانیم کاربران را بیشتر با محتوا هایمان درگیر کنیم و تعامل ها را افزایش دهیم.

همچنین ساخت محتواهای خلاقانه کمک می کند تعداد مخاطبان و فالوورهای پیج ما هم افزایش یابند و در نتیجه خریداران بالقوه نیز بیشتر خواهند شد. و همه اینها تنها به کمک استفاده از نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام صورت می گیرد. با توجه به اهمیتی که این نرم افزارهای تولید محتوا اینستاگرام دارند در این مقاله تصمیم گرفتیم تعدادی از بهترین نرم افزارهای تولید محتوا اینستاگرام را به شما معرفی کنیم و آنها را خیلی کوتاه معرفی کنیم تا شما بتوانید تصمیم بگیرید براساس نیازهایی که دارید کدام موارد برای شما مفیدتر و کاربردی تر هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

تولید محتوا در اینستاگرام دارای انواع و اقسام مختلفی است که برای هر موضوع متفاوت است، به فرض شما می خواهید برندتان را مطرح کنید یا در کمترین زمان به سود بالا دست پیدا کنید، برای هرکدام از این موارد باید استراتژی مختلفی تدوین کرد که در لینک مشخض شده کامل راجع به این موارد صحبت کرده ایم.

چرا استفاده از نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است؟

قبل از آنکه بخواهیم معرفی نرم افزارهای تولید محتوا در اینستاگرام را شروع کنیم ابتدا کمی در مورد اهمیت بکارگیری این نرم افزارها و اپلیکیشن ها صحبت خواهیم کرد تا شما در استفاده از آنها تردیدی به خود راه ندهید. احتمالا می دانید که در اینستاگرام و برای پیج هایمان با دو نوع محتوای اصلی روبرو هستیم:

  • عکس ها
  • فیلم ها

هر پست می تواند از تعدادی عکس، تعداد فیلم و یا ترکیبی از این دو نوع محتوا تشکیل شود.

نخستین چیزی هم که هر کاربر از پست ها می بینید همین محتوای آن یعنی عکس یا فیلم است. اگر این محتوا به خوبی تولید شده ، جذاب و خلاقانه باشد و بتواند کاربر را به خود جلب کند آنگاه می توانیم مطمئن باشیم که مخاطب ما تا انتهای این محتوا را مشاهده کرده و اگر پست ورق زدنی باشد حتما آن را تا اخرین محتوا خواهد دید. برای تولید محتوا هایی جذاب و خلاقانه قطعا به نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام نیاز پیدا میکنیم. نرم افزارهایی که به ما کمک می کنند عکس ها و فیلم هایمان را ویرایش کنیم و آنها را به محتواهای بهتری تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: شرکت‌ های تولید محتوای اینستاگرام

یا برخی نرم افزارها که برای عکاسی و یا فیلمبرداری های بهتر و باکیفیت تر و منحصر بفرد در مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند کمک حال ما در تولید محتوایی بهتر و باکیفیت تر باشند. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین نرم افزار های تولید محتوا اینستاگرام آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

به نظر شما حقوق یک تولید کننده محتوا چقدر است؟ کمترین و بیشترین میزان حقوقی که میگیرد به ریال چقدر می شود؟ در صفحه درآمد تولید محتوا اینستاگرام، به طور کامل این موضوع را توضیح داده ایم (کلیک کنید).

معرفی بهترین نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام

حال که از اهمیت استفاده از نرم افزارهای تولید محتوای اینستاگرام اطلاع پیدا کردید نوبت به آن می رسد که با بهترین این نرم افزارها و اپلیکیشن ها آشنا شوید و از میان آنها بهترین ها را برای خود انتخاب کرده و کار ادیت و ویرایش عکس و فیلم هایتان را به این نرم افزارها بسپارید. این نرم افزارها و اپلیکیشن ها به شرح زیر هستند:

  1. نرم افزار ادوبی لایت روم Adobe Lightroom
  2. نرم افزار ا کالر استوری A Color Story
  3. نرم افزار لی اوت اینستاگرام Layout from Instagram
  4. نرم افزار آواتان فوتو ادیتور Avatan photo editor
  5. نرم افزار بومرنگ اینستاگرام Boomerang from Instagram
  6. نرم افزار ویوا ویدیو Vivavideo
  7. نرم افزار بی فانکی BeFunky
  8. نرم افزار پیک مانکی PicMonkey
  9. نرم افزار ادوبی اویاری Adobe Aviary
  10. نرم افزار پیک تو چارت Piktochart

در ادامه هر یک از این نرم افزارها را با هم بررسی می کنیم، با ما همراه باشید.

  1. نرم افزار ادوبی لایت روم Adobe Lightroom

اپلیکیشن ادوبی لایت روم (Adobe Lightroom)
اپلیکیشن ادوبی لایت روم (Adobe Lightroom)

در نخستین بخش از معرفی نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام به یکی از قوی ترین نرم افزارهای تولید کمپانی معتبر ادوبی می پردازیم که لایت روم نام دارد. همانطور که از نام آن هم کم و بیش متوجه می شویم عمده کاربردهای لایت روم در زمینه ادیت و ویرایش تصاویر از بعد نورپردازی آنها است. هرچند این تنها قابلیت ادوبی لایت روم نبوده و این نرم افزار کاربردی امکاناتی بیش از تنها تنظیم نور تصاویر دارد.

در اختیار داشتن طراحی هایی گرافیکی که به صورت از پیش آماده شده در اختیار کاربر قرار می گیرند، امکان ادیت همزمان و یک شکل چند عکس با هم به کمک پنل کوییک دولوپ، واسط کاربری روان و به دور از پیچیدگی و … را می توان چند نمونه کوچک از امکانات فوق العاده این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام به شمار آورد.

پیشنهاد کاربران: ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

یکی از مزیت های لایت روم این است که اگر مدت زمان زیادی برای ادیت یک عکس از نظر نورپردازی یا هر مشخصه دیگری صرف کرده باشید و عکس بعدی را هم بخواهید دقیقا به همان شکل ادیت کنید دیگر نیازی به صرف دوباره وقت برای عکس دوم نبوده و شما می توانید تغییرات را برای عکس جدید هم به راحتی اعمال کنید. همچنین افرادی که عدم اعمال تغییرات بر روی تصویر اصلی برای آنها از اهمیت برخوردار است می توانند با خیالی آسوده از لایت روم استفاده کرده و به کمک قابلیت های آن ادیت را تنها روی کپی از عکس انجام دهند بدون آنکه عکس اصلی دستخوش تغییر شود. برای دانلود روی این لینک کلیک کنید.

  1. نرم افزار ا کالر استوری A Color Story

نرم افزار ا کالر استوری A Color Story
نرم افزار ا کالر استوری A Color Story

مورد بعدی از نرم افزار تولید محتوای اینستاگرام که به معرفی آن می پردازیم نرم افزاری است که برای تولید محتوا برا استوری های اینستاگرام تان میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و آنها را جذاب تر و کاربر پسندتر کند. کار اصلی که این نرم افزار انجام می دهد اصلاح نور و رنگ عکس هاست. شما میتوانید نور عکس هایتان را به گونه ای تنظیم کنید که عکس هایتان گرم و چشم نواز باشند و یا در مواقع لزوم از میزان گرمی رنگ ها بکاهید و عکس هایی با تم رنگی سرد در اختیار داشته باشید.

برای تولید محتوای خود از تقویم محتوایی استفاده می کنید؟ تقویم محتوایی را هر کسب و کاری باید برای خود تهیه کند، در صفحه تقویم تولید محتوای اینستاگرام 8 مرحله ضروری برای تهیه تقویم محتوایی را به طور کامل توضیح داده ایم(کلیک کنید).

از قابلیت های کاربردی این نرم افزار می توان به فیلترهای متعدد آن اشاره کرده که بالغ بر 100 فیلتر هستند که همگی جذاب، منحصر بفرد و فوق العاده کاربردی به شمار می آیند. فیلترهای این نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام سفارشی بوده و شما می توانید به راحتی آنها را مطابق خواست و نیاز تان تغییر دهید. همچنین افکت هایی به صورت متحرک هم برای این نرم افزار تعبیه شده است که به کمک آنها شما می توانید ادیت هایی عال داشته باشید. محیط این نرم افزار و واسط کاربری آن بسیار ساده و روان است و شما می توانید بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید. برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

  1. نرم افزار لی اوت اینستاگرام Layout from Instagram

اپلیکیشن لی اوت فرام اینستاگرام (Layout From Instagram)
اپلیکیشن لی اوت فرام اینستاگرام (Layout From Instagram)

در ادامه معرفی بهترین نرم افزار های تولید محتوای اینستاگرام و سومین مورد از آنها نوبت به لی اوت فرام اینستاگرم می رسد. یک نرم افزار کاربردی که اگر به چیدن عکس ها کنار هم و درست کردن کلاژ از آنها علاقمند باشید قطعا آن را می شناسید و از آن استفاده کرده اید. گاها ما برای محتوایی که تولید می کنیم نیاز دارید چندین عکس را در یک عکس گنجانده و آنها را در قالب یک عکس واحد به اشتراک بگذاریم. نرم افزار تولید محتوای Layout from Instagram به راحتی چنین کاری را برای ما انجام می دهد.

کمترین تعداد عکس قابل انتخاب برای کلاژ کردن در این نرم افزار 2 عکس و ماکزیمم تعداد عکس برای چیدمان در کنار هم 9 عکس است. همچنین شما می توانید از قالب هایی که این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید یا خودتان به دلخواده عکس ها را کنار هم بچینید. از دیگر امکاناتی که برای این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام طراحی شده اند می توان به ابزارهای ساده ادیت عکس مانند ابزارهای تغییر سایز تصاویر یا کراپ کردن آنها اشاره کرد.

همچنین این نرم افزار به کاربران خود این اجازه را می دهد که عکس هایی که طراحی و ادیت کرده اند را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارند. برای دانلود نرم افزار کلیک کنید.

  1. نرم افزار آواتان فوتو ادیتور Avatan photo editor

نرم افزار آواتان فوتو ادیتور Avatan photo editor
نرم افزار آواتان فوتو ادیتور Avatan photo editor

اگر به دنبال یک نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام هستید که کاربردی بوده و در عین حال به شما امکان انجام ادیت های حرفه ای و قدرتمند را بدهد می توانید نرم افزار Avatan photo editor را امتحان کنید. این نرم افزار که در عین ساده بودن بسیار قوی هم هست می تواند به شما کمک کند با سرعت بالایی برای ویرایش تصاویر خود اقدام کنید و به این شکل در وقت و زمان خود هم صرفه جویی کنید. یکی از قابلیت های محبوب کاربران این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام این است که قابلیت ادیت قوی سلفی ها را در اختیار آنها قرار داده است و کاربران میتوانند خیلی راحت مشکلات و ایرادات عکس های سلفی و پرتره خود را رفع کرده و تصاویری بدون هرگونه ایراد و اشکالی را در اختیار داشته باشند.

نرم افزار Avatan قابلیت های متعددی در اختیار دارد که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

  1. ارائه ابزارهای متعدد و کاربردی به منظور ادیت عکس ها
  2. امکان ادیت سریع عکس ها به کمک چیدمان فوق العاده ای که برای ابزارها در نظر گرفته شده و امکان دسترسی خیلی راحت و در عین حال با سرعت بالا به انها را می دهد.
  3. با قابلیت ادیت عکس های سلفی
  4. ارائه انواع مختلف فیلترها به منظور استفاده بر روی عکس ها
  5. امکان خروجی گرفتن با سطح کیفی سیار بالا
  6. می توانید از برچسب ها و استیکرها و … متنوع این نرم افزار استفاده کنید و آنها را روی عکس هایتان قرار دهید.

و …

از این لینک برای دانلود نرم افزار استفاده نمایید.

  1. نرم افزار بومرنگ اینستاگرام Boomerang from Instagram

اپلیکیشن بومرنگ فرام اینستاگرام (Boomerang from Instagram)
اپلیکیشن بومرنگ فرام اینستاگرام (Boomerang from Instagram)

بومرنگ یک نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام است که احتمالا عموم کاربران این شبکه اجتماعی با آن آشنا هستند از آن استفاده کرده اند. به وسیله این اپلیکیشن کاربردی کاربران قادر هستند فیلم هایی بسیار کوتاه و متحرک بسازند که در یک حلقه قرار گرفته و تکرار می شوند. این فیلم ها بسیار کوتاه هستند و تقریبا مانند گیف هایی هستند که در شبکه های اجتماعی مختلف شاهد آنها هستیم. اتفاق اصلی فیلم تنها 1 ثانیه به طول می انجامد و سپس این نرم افزار آن را در یک حلقه Loop قرار می دهد و ما شاهد تکرار دوباره و دوباره آن حرکت خواهیم بود.

یکی از قابلیت های این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام که کار را برای کاربران بسیار ساده کرده است این است که بدون خروجی گرفتن و به صورت مستقیم هم می توانید فیلم های بومرنگ خود را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بارگذاری کرده و آنها را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است و محیط آن شبیه به دوربین گوشی تان است. تنها کاری که پس از دانلود و نصب این نرم افزار می بایست انجام دهید این است که دوربین را روی سوژه مورد نظرتان تنظیم کنید و سپس از لحظه ای که می خواهید فیلم بگیرید.

این لحظه می تواند لحظه حرکت یک شیء، تکان خوردن چیزی و هر سوژه دیگری باشد. بقیه کارها به وسیله خود این اپلیکیشن انجام شده و لوپ مود نظر از فیلم گرفته شده و ایجاد میشود و در اختیار شما قرار می گیرد. حال شما می توانید از این فیلم کوتاه خروجی بگیرید یا آن را مستقیما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. برای دانلود کلیک کنید.

به جز این مواردی که در این صفحه گفته می شود، ابزارهایی وجود دارد که از زمانبندی گرفته تا آنالیز، ابزارهای هشتگ ها، ابزارهای تبلیغات و… که برای هر پیج ضروری هستند تا ازشون استفاده کند را در لینک ابزارهای تولید محتوا اینستاگرام به طور کامل معرفی کرده ایم.(کلیک کنید)

  1. نرم افزار ویوا ویدیو Vivavideo

نرم افزار ویوا ویدیو Vivavideo
نرم افزار ویوا ویدیو Vivavideo

مورد ششم از نرم افزار های تولید محتوا برای اینستاگرام که به معرفی آن می پردازیم اپلیکیشن کاربردی و بی نظیر ویوا ویدیو است. این نرم افزار هم برای سیستم عامل های اندروید و هم برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده است و کاربران همه گوشی های هوشمند می توانند از آن بهره مند شوند. ویوا ویدیو یک نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام است که به شدت کاربردی و در عین حال راحت است و شما می توانید به کمک آن ویدیوهای خود را به راحتی ادیت کرده و برای به اشتراک گذاری در فضای اینستاگرام آماده کنید.

همچنین به کمک ویوا ویدیو شما می توانید چند فیلم مختلف را به هم چسبانده و آنها را در قالب یک فیلم واحد درآورید.امکان اضافه کردن عکس به این فیلم ها هم وجود داشته و شما می توانید صداها و یا آهنگ های موردنظرتان –به طو کلی فایل های صوتی- را هم به این محتوای ویدیویی اضافه کنید. این نرم افزار فیلترها و افکت های مختلف و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که برخی از آنها به صورت رایگان بوده و برخی دیگر تنها در نسخه پریمیوم اپلیکیشن قابل دسترسی است.

امکان کوتاه کردن فیلم ها و یا بریدن قطعه هایی از وسط فیلم و حذف آنها هم به وسیله ویوا ویدیو وجود دارد. همچنین این نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام می تواند به شما کمک کند سرعت فیلم را کم و یا زیاد کنید، فیلم ها را به صورت یک حلقه تکرار در آورید، سایز آنها را عوض کنید، بک گراند را به حالت محو و Blur درآورید و بسیاری قابلیت های دیگر که هنگام کار با این نرم افزار با آنها آشنا خواهید شد. جهت دانلود کلیک کنید.

  1. نرم افزار بی فانکی BeFunky

نرم افزار بی فانکی BeFunky
نرم افزار بی فانکی BeFunky

اگر به دنبال یک نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام هستید که بتوانید به کمک آن به ادیت تصاویر خود بپردازید می توانید BeFunky را به عنوان یک گزینه خوب و کاربردی امتحان کنید. این اپلیکیشن کارآمد از افکت های متعددی بهره مند است و به شما کمک می کند جلوه های جذابی را به تصاویرتان ببخشید. همچنین امکان قاب بندی های متنوعی هم برای تصاویر شما به وسیله این نرم افزار فراهم آمده است که کمک می کند عکس های جذاب و در عین حال کاربرپسند در اختیار داشته باشید.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که علاوه بر عکس های گالری بتوانید مستقیما از عکس هایی که با دوربین تان می گیرید هم استفاده کرده و آنها را ادیت کنید. از جمله قابلیت های این نرم افزار کاربردی می توان به داشتن واسط کاربری ساده و راحت و کار کردن آسان با آن اشاره کرد. همچنین BeFunky ابزارهای بسیار حرفه ای و کارآمدی در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا آنها بتوانند به کمک آن به ادیت تصاویر خود بپردازند.

تنظیم نور، وجود فریم های مختلف برای تصاویر، امکان روتوش کردن عکس های پرتره و چهره، قابلیت کلاژ تصاویر و سایر مواردی از این دست قابلیت ها و امکانات این نرم افزار برای تولید محتوا در اینستاگرام هستند که شما به عنوان کاربر آن می توانید از آنها بهره مند شوید. برای دانلود اینجا کلیک کنید

  1. نرم افزار پیک مانکی PicMonkey

نرم افزار پیک مانکی PicMonkey
نرم افزار پیک مانکی PicMonkey

در هشتمین مورد از نرم افزار های تولید محتوا در اینستاگرام نوبت به نرم افزاری تحت عنوان PicMonkey می رسد که یک ادیتور توانمند برای تصاویر است. به کمک این نرم افزار و فونت های متنوعی که برای آن تعبیه شده است شما می توانید عکس نوشته های جذابی تهیه کنید. همچنین پیک مانکی دارای استیکرها و افکت های متعددی است که می توانید از آنها استفاده کرده و عکس های خود را ادیت کنید. افکتها و فیلترهای پیک مانکی بسته به خواست شما روی تصویر مورد نظر قرار می گیرند و شما می توانید از بیش از یک فیلتر برای هر عکس استفاده کنید.

علاوه بر این خود فیلترها هم امکان تنظیم و شخصی سازی شدن را در اختیار دارند و اگر از نتیجه اعمال فیلتر راضی نبودید می توانید خودتان روی تنظیمات فیلتر تغییرات ایجاد کنید و به این شکل به نتیجه نهایی دلخواه خود برسید. امکانات معمول برای ادیت تصاویر مانند تغییر سایز، کراپ، چرخاندن و … هم برای این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام تعبیه شده است و کاربر می تواند از آن استفاده کند.

امکان نقاشی بر روی تصاویر به کمک قلم موهای متنوع این اپلیکیشن هم وجود دارد و شما می توانید عکس های خود را به هر شکلی که میخواهید طراحی و ادیت کرده و برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی اماده کنید. دانلود با کلیک بر روی این لینک

  1. نرم افزار ادوبی آویاری Adobe Aviary

نرم افزار ادوبی آویاری Adobe Aviary
نرم افزار ادوبی آویاری Adobe Aviary

قطعا شما هم کمپانی موفق و قدرتمند ادوبی را می شناسید. کمپانی که با نرم افزارهای فوق العاده و بینظیری مانند آکروبات ریدر، فتوشاپ، اسپارک، افترافکت و … شناخته میشود و یکی از بهترین و قدرتمندترین ها در حوزه طراحی و تولید نرم افزارها به شمار می آید. Adobe Aviary یکی از تولیدات این کمپانی قادر است که به منظور ویرایش و ادیت تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. آویاری هم برای گوشی های اندروید و هم برای گوشی ها و تبلت های اپل قابل دانلود و نصب است و شما می توانید با هر سیستم عاملی از این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام استفاده کرده و به ویرایش تصاویرتان بپردازید.

از جمله قابلیت هایی که برای این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام مطرح می شود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. در اختیار گذاشتن افکت های گوناگون و متعدد
  2. در اختیار داشتن قاب های دیفالت کاربردی
  3. قابلیت های اولیه ادیت عکس مانند کراپ کردن آن، روتیت کردن و ریسایز کردن عکس و …
  4. امکان تنظیم نور و کنتراست و روشنایی و ISO و وایت بالانس و … هم برای عکس ها وجود دارد
  5. در اختیار قرار دادن فونت های متنوع به منظور طراحی عکس نوشته ها
  6. ارائه استیکرهای جذاب و کاربردی
  7. امکان روتوش عکس های چهره مانند انجام کارهایی نظیر رفع قرمزی چشم، روشن کردن رنگ دندان ها، از بین بردن چین و چروک ها، کوچک کردن بینی و …

و …

این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام دارای رابط کاربری ساده و راحت بوده و به رایگان هم در اختیار کاربران قرار می گیرد. برای دانلود نرم افزار کلیک کنید

اپلیکیشن ها کارهای ما را راحت تر کرده اند، به طوری که فقط با موبایل می توایند بر روی عکس هایتان افکت ها و فیلترهای متفاوتی را اعمال کنید، عکس ها را از نظر رنگ، نور، ابعاد و … ادیت کنید، آیتم ها و اشیایی را به عکس هایتان اضافه و یا حذف کنید، کیفیت عکس را بهبود دهید و… در صفحه اپلیکیشن برای تولید محتوا در اینستاگرام ما 10 اپلیکیشن تخصصی همراه در این رابطه را قرار داده ایم(کلیک کنید).

  1. نرم افزار پیک تو چارت Piktochart

نرم افزار پیک تو چارت Piktochart
نرم افزار پیک تو چارت Piktochart

اینفوگرافیک ها این روزها یکی از جذاب ترین محتواهایی هستند که در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرند. آنها بسیار کاربردی و کاربر پسند هستند و می توانند به منظور انتقال مفاهیم به شکلی کاملا ساده مورد استفاده قرار گیرند. عموما برای تولید محتواهای آموزشی از این ابزار بهره گرفته میشود و آنها بازدهی بسیار خوبی هم دارند. یک نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام به منظور طراحی و ساخت اینفوگرافیک ها برای کسب و کارمان Piktochart است.

کار کردن با این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام بسیار ساده بوده و حتی افراد مبتدی هم می توانند از آن استفاده کرده و به کمک این نرم افزار اینفوگرافیک های مورد نظرشان را بسازند. اگر نیاز به قالب های خاص داشته باشید می بایست اکانت پریمیوم این نرم افزار را خریداری کنید و به راحتی از امکانات آن بهره مند شوید.

نکته جالبی که در مورد این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام وجود دارد این است که کارهای طراحی شده به وسیله سایر کاربران را هم در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با دیدن آنها ایده گرفته و محتواهایی جذاب بسازید. در ضمن ما 14 + 15 ایده برای محتواهای اینستاگرام گردآوری کرده ایم که با کلیک رو لینک ایده برای تولید محتوا اینستاگرام به آن ها دست پیدا کنید.

این نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که حتی از نمودارها هم برای ساخت اینفوگرافیک خود استفاده کنید و یک محتوای فوق العاده و کامل طراحی کرده و در اختیار داشته باشید. پیشنهاد میکنیم حتما در میان محتواهای خود از اینفوگرافیک هم بهره مند شوید چرا که آنها بازدهی فوق العاده ای را نصیب شما و پیجتان خواهند کرد. برای ورود به سایت Piktochart کلیک کنید

دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

حال که با 10 مورد از بهترین نرم افزار های تولید محتوا برای اینستاگرام آشنا شدیم احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود آمده است که از کجا و چگونه می توانیم برای دانلود این نرم افزارها اقدام کنیم. مرجع ها و سایت های معتبر بهترین گزینه ای هستند که برای دانلود این نرم افزارها در اختیار کاربران قرار داده شده است. کاربران اندرویدی می توانند از گوگل پلی به آخرین ورژن از این اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشند.

کاربران آیفون هم می توانند مانند همیشه از اپ استور به دانلود انواع مختلف نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام که آنها را در این مطلب معرفی کردیم بپردازند و اپلیکیشن های مورد نظر خود را به راحتی در اختیار داشته باشند. پس از دانلود نوبت به نصب نرم افزار می رسد. در انتها هم می توانید به سادگی از این نرم افزارها استفاده کنید و به ادیت و تولید محتوا هایتان بپردازید.

جمع بندی

برای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام محتوا نقش بسیار مهمی را بازی می کند. شما به عنوان کاربر این رسانه اگر می خواهید به خوبی دیده شوید و تعامل دریافت کنید باید حتما محتوایی خوب و باکیفیت تولید کنید. این کار با کمک گرفتن از انواع مختلف نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام قابل انجام است.

این نرم افزارها به منظور ادیت و ویرایش عکس و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند یک خروجی نهایی جذاب را در اختیار شما قرار دهند. به کمک این خروجی تصویری و یا ویدیویی شما یک محتوا خوب و باکیفیت برای پیجتان در اختیار دارید و به کمک آن میتوانید علاوه بر جذب مخاطب های بیشتر مشتریان بالقوه خود را به خریداران واقعی تبدیل کنید و درآمد هایتان را افزایش دهید.

اگر شما هم نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام خاصی را می شناسید که بسیار کاربردی بوده و در این مطلب به آن پرداخته نشده است می توانید آن را از بخش کامنت ها به ما و سایر دوستانتان معرفی کنید. همچنین هر سوالی که در مورد نرم افزار تولید محتوا برای اینستاگرام داشته باشید می توانید با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی آن باشند.

Rate this post